Το Commercetools αυξάνει τα 145 εκατομμύρια δολάρια από τα API ηλεκτρονικού εμπορίου Insight for Shopify για μεγάλες επιχειρήσεις

Το Commercetools αυξάνει τα 145 εκατομμύρια δολάρια από τα API ηλεκτρονικού εμπορίου Insight for Shopify για μεγάλες επιχειρήσεις


Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής πώλησης αναμένεται να είναι φέτος 25 τρισεκατομμύρια δολάρια και σήμερα μία από τις εταιρείες που έχει δημιουργήσει ένα σύνολο εργαλείων για να βοηθήσει τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να μεγάλο γύρο ανάπτυξης για να καλύψει αυτή τη ζήτηση. Η Commercetools, μια γερμανική επιχείρηση που παρέχει ένα σύνολο API που εξουσιοδοτούν τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και συναφείς λειτουργίες για μεγάλες επιχειρήσεις, έχει συγκεντρώσει 145 εκατομμύρια δολάρια (130 εκατομμύρια ευρώ) σε ένα κύκλο αύξησης της χρηματοδότησης με επικεφαλής την Insight Partners που καταλαβαίνουμε από μια κοντινή πηγή είναι περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια.

Η χρηματοδότηση έρχεται την ίδια στιγμή που η commercetools αποκτάται από την REWE, μια γερμανική εταιρία λιανικής και τουριστικών υπηρεσιών που απέκτησε την εκκίνηση το 2015 για ένα μη ανακοινωθέν ποσό

Η διαδρομή που πήρε η εταιρεία μετά από αυτό είναι ένα όχι εντελώς ασυνήθιστο για τις νεοσύστατες τεχνολογίες που αποκτήθηκαν από εταιρείες μη τεχνολογίας: commercetools είχαν αποκτηθεί από την REWE ως μέρος μιας στρατηγικής για να πάρει μερικά από τα δικά της αλλά το commercetools συνέχισε να εργάζεται με εξωτερικούς πελάτες και έχει αυξηθεί σε περίπου 60-70% ετησίως, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής Dirk Hoerig σε μια συνέντευξη

Οι σημερινές εταιρείες περιλαμβάνουν Audi, Bang & Olufsen, Carh artt, Yamaha και μερικά πολύ μεγάλα ονόματα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες λιανικής πώλησης (συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων τηλεπικοινωνιακών / μάρκες μέσων στις ΗΠΑ που σίγουρα θα γνωρίζετε). Τελικά, ελήφθη η απόφαση να φέρουμε εξωτερική χρηματοδότηση και να ξεκινήσουμε ξανά τις επιχειρήσεις ως ανεξάρτητη εκκίνηση για να υπερκεράσουμε αυτή την ανάπτυξη. Η REWE θα παραμείνει σημαντικός μέτοχος με αυτή τη συμφωνία

Ο Hoerig δήλωσε ότι οι commercetools είχαν αυξήσει μόνο περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια σε εξωτερική χρηματοδότηση όταν ήταν μια εκκίνηση πριν από την απόκτησή τους

Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί κατά τα τελευταία δύο χρόνια με ελαφρώς μικρότερη δυναμική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, δεδομένης της ευρύτερης οικονομικής αβεβαιότητας, συνεχίζει να επεκτείνεται και με την ανάπτυξη αυτή έχουμε δει μια επιστροφή στις μεμονωμένες μάρκες λιανικής που αναζητούν τρόπους άμεσης σύνδεσης με πελάτες εκτός του τρίτου όπως η Amazon, που έχουν κυριαρχήσει στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι δαπανούν χρήματα στο διαδίκτυο.

Αυτό δίνει ώθηση σε εκείνους που παρέχουν ουσιαστικά στις επιχειρήσεις μη τεχνολογίας τα εργαλεία για την οικοδόμηση της δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέροντας εργαλεία χωρίς κεφαλή που συνδέονται με συστήματα front-end σχεδιασμένα από άλλους

Το Shopify, το οποίο επικεντρώνεται περισσότερο στην παροχή εργαλείων ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω API σε μεσαίες και μικρότερες επιχειρήσεις, έχει μεταφερθεί σε περίπου 800.000 πελάτες. Το Commercetools επικεντρώνεται περισσότερο στις εταιρείες που συνήθως αποφέρουν έσοδα άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, δήλωσε ο Hoerig.

Η Commercetools δεν σχεδιάζει να επεκταθεί σε μικρότερες εταιρείες – «Δεν έχουμε κανένα σχέδιο να ανταγωνιστεί το Shopify», δήλωσε ο Hoerig. Ούτε υπάρχει κάποια στρατηγική που να επεκτείνεται σε εφοδιαστική, ένα άλλο σημαντικό στοιχείο των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου

. Αντίθετα, θέλει να χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να συνεχίσει την επέκταση των δραστηριοτήτων της στη Βόρεια Αμερική και σε άλλα μέρη του κόσμου, καθώς και να συνεχίσει να αναπτύσσει την προσφορά B2B2B – δηλαδή, εργαλεία για τις επιχειρήσεις να πωλούν σε άλλες επιχειρήσεις. Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο οι εταιρείες όπως το Alibaba είναι πολύ ισχυροί (και η Amazon αναπτύσσει επίσης τις δραστηριότητές της) και η ιδέα είναι να παρέχονται εργαλεία για να μπορούν οι εταιρείες να πωλούν στους δικούς τους ιστότοπους είτε ως συμπλήρωμα, είτε ως αντικατάσταση,

Ο Richard Wells και ο Matt Gatto της Insight προσχωρούν στο διοικητικό συμβούλιο με τη συμφωνία αυτή

Ένας άλλος τομέας στον οποίο θα συνεχίσει να υπολογίζει πού μπορεί να παίξει καλύτερα είναι η ανάπτυξη καλύτερης τεχνολογίας online-to-offline.

"Με μια ισχυρή ιστορία επενδύσεων σε ηγέτες λογισμικού λιανικής, είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την ευκαιρία να επενδύσουμε σε commercetools και να τους βοηθήσουμε να μεγαλώσουν σε διεθνές επίπεδο", δήλωσε ο Wells σε δήλωσή του. "Κατά την άποψή μας, το commercetools αντιπροσωπεύει το επόμενο κύμα λογισμικού επιχειρησιακού εμπορίου και έχει τη δυνατότητα να ξεκλειδώσει ισχυρή καινοτομία και ανάπτυξη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.