Τα ψηφιακά διαφημιστικά έσοδα ανήλθαν στα 57,9 δολ. Το πρώτο εξάμηνο του 2019, αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε (έκθεση IAB)

Τα ψηφιακά διαφημιστικά έσοδα ανήλθαν στα 57,9 δολ. Το πρώτο εξάμηνο του 2019, αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε (έκθεση IAB)


Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2019, οι διαφημιζόμενοι δαπάνησαν 57,9 δισεκατομμύρια δολάρια για την ψηφιακή διαφήμιση των ΗΠΑ, σύμφωνα με την την τελευταία έκθεση που συνέταξε η PwC για το Interactive Advertising Bureau

Αυτή είναι μια αύξηση 17% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018 και οι περισσότερες δαπάνες που πραγματοποίησε η IAB κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους

Ωστόσο, ο David Silverman της PwC σημείωσε ότι είναι στην πραγματικότητα "χαμηλότερη τιμή" δεύτερος έξι μήνες του περασμένου έτους, σημειώνοντας την πρώτη φορά που δεν έχουμε δει συνεχή αύξηση από το 2009.

Η Silverman πρότεινε ότι ένας παράγοντας που συμβάλλει σε αυτό είναι η επιβράδυνση της ανάπτυξης της κινητής και της κοινωνικής διαφήμισης. Για να είναι σαφές, και οι δύο τομείς αυξάνονται σε ετήσια βάση: οι διαφημίσεις για κινητά αυξήθηκαν κατά 29% στα 30,9 δισ. Δολάρια, ενώ οι δαπάνες για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αυξήθηκαν κατά 26% στα 16,5 δισ. Δολάρια

. "- έτσι δεν βλέπουμε τα επίπεδα ανάπτυξης που έχουμε τα τελευταία χρόνια.

Εν τω μεταξύ, ο ανώτερος αντιπρόεδρος της IAB έρευνας και αναλύσεων Sue Hogan σημείωσε ότι η πτώση μεταξύ το τέλος του 2018 και οι αρχές του 2019 ισοδυναμεί με «σφάλμα στρογγυλοποίησης» (στην πραγματικότητα, η έκθεση προβλέπει δαπάνες κατά τις δύο περιόδους σε 57,9 δισ. δολάρια).

Γενικά, υποστήριξε ότι κάθε κατηγορία παραμένει «υγιής» και ότι η μεγάλη η ιστορία είναι η αύξηση της τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία αυξήθηκε κατά 36% στα 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης αριθμούς γύρω από τη συγκέντρωση των εσόδων, συγκεκριμένα το ποσό των διαφημιστικών δαπανών που πηγαίνουν στις 10 κορυφαίες εταιρείες ψηφιακών διαφημίσεων. Δεν ονομάζει συγκεκριμένες εταιρείες (η Google και το Facebook θεωρούνται ευρέως ως οι δύο γίγαντες που κυριαρχούν σε αυτό το διάστημα), αλλά λέει ότι η συγκέντρωση εσόδων στις πρώτες 10 χώρες κυμάνθηκε μεταξύ 69% και 77% την τελευταία δεκαετία

. το δεύτερο τρίμηνο του 2019, η συγκέντρωση εσόδων παρέμεινε στην κορυφή του εύρους αυτού, και συγκεκριμένα το 76%. Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες 11 έως 25 αντιπροσώπευαν μόνο 7%.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.