Το πυροσβεστικό τμήμα του Λος Άντζελες θέλει περισσότερα αεροσκάφη

Το πυροσβεστικό τμήμα του Λος Άντζελες θέλει περισσότερα αεροσκάφη


Όπως φαίνεται να εκσυγχρονίζει τις δραστηριότητές του, το Τμήμα Πυροσβεστικής του Λος Άντζελες στρέφεται προς μια σειρά από νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του στόλου των αεροσκαφών για μια σειρά νέων εγκαταστάσεων

Ένα από τα μεγαλύτερα πυροσβεστικά τμήματα στις ΗΠΑ στη Νέα Υόρκη και στο Σικάγο, το LAFD έχει προϋπολογισμό ύψους περίπου 691 εκατομμυρίων δολαρίων, απασχολεί πάνω από 3.500 και ανταποκρίθηκε σε 492.717 κλήσεις το 2018.

Το τμήμα διαθέτει ήδη ένα στόλο 11 αεροσκαφών για να συγχαρεί το στόλο του με 258 πυροσβεστικά οχήματα, και τα ελικόπτερα

Εντούτοις, ο επικεφαλής του τάγματος, Richard Fields, επικεφαλής του προγράμματος Unmanned Aerial Systems του τμήματος, θα ήθελε να δει ότι αυτός ο αριθμός αυξάνεται σημαντικά

Το Λος Άντζελες έχει γίνει πρώτος ηγέτης στη χρήση των drones για την καταπολέμησή του οι αιτήσεις ευνοούν εν μέρει τη συμφωνία με την κινεζική εταιρεία DJI, την οποία υπέβαλε η υπηρεσία τον Απρίλιο.

Την εποχή εκείνη, ο κατασκευαστής κινεζικών κινητήρων και κατασκευαστής τεχνολογίας απεικόνισης ανακοίνωσε μια συμφωνία για να δοκιμάσετε και να χρησιμοποιήσετε τα drones DJI ως εργαλείο ετοιμότητας έκτακτης ανάγκης. Η εταιρεία την χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο συνεργάτη του DJI με μια πυροσβεστική υπηρεσία στις ΗΠΑ

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενδυναμώνουμε τη συνεργασία μας με το LAFD, έναν από τους κορυφαίους οργανισμούς δημόσιας ασφάλειας του έθνους, για να τους βοηθήσουμε να επωφεληθούν από το dwine του DJI τεχνολογία που έχει κατασκευαστεί για το δημόσιο τομέα ασφαλείας ", δήλωσε ο Bill Chen Διευθυντής Επιχειρηματικών Συνεργασιών στο DJI, σε δήλωσή του την εποχή εκείνη. "Μέσω της αμφίδρομης συνεργασίας μας, ο DJI θα λάβει πολύτιμη γνώση σχετικά με την πολυπλοκότητα της ανάπτυξης αεροσκαφών για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης σε ένα από τα πιο σύνθετα αστικά περιβάλλοντα του έθνους".

Τώρα, περίπου πέντε μήνες αργότερα, το πρόγραμμα φαίνεται να έχει ήταν αρκετά επιτυχημένη, ώστε τα τμήματα επικεφαλής του τάγματος προσπαθούν να διπλασιάσουν το στόλο.

"Η επόμενη επανάληψη μας είναι να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα αεροσκάφη μας για να βοηθήσουμε τους εξειδικευμένους πόρους μας", δήλωσε ο Fields. Αυτοί είναι πυροσβέστες και συνεργεία υποστήριξης που ασχολούνται με επικίνδυνα υλικά, αστική αναζήτηση και διάσωση, θαλάσσια περιβάλλοντα και γρήγορη διάσωση νερού, δήλωσε ο Fields.

Η LAFD Swift Water Rescue Team. Φωτογραφία ευγένεια του Flickr / LAFD Mike Horst

Οι τεχνολογικές απαιτήσεις του πυροσβεστικού τμήματος εκτείνονται πέρα ​​από το ίδιο το αυτοκινητόδρομο, δήλωσε ο Fields. "Υπάρχουν πολλές τεχνολογίες που μας επιτρέπουν να κάνουμε το αεροπλάνο πιο ευέλικτο … το πιο πολύτιμο εργαλείο δεν είναι το κρουαζιερόπλοιο. είναι ο αισθητήρας. "

Μέχρι στιγμής, η πιο χρήσιμη εφαρμογή είναι η χρήση υπέρυθρων τεχνολογιών για την εξισορρόπηση όσων είναι ορατές και το συνδυασμό τους με τις θερμικές υπογραφές που συλλέγουν οι αισθητήρες

Η εκπαίδευση για να γίνει πιλότος για το LAFD έντονη, λέει ο Fields. Ο τυπικός πιλότος θα πάρει μέχρι και ογδόντα ώρες εκπαίδευσης. "Η εκπαίδευσή μας είναι ηγετική χώρα. Δεν υπάρχει τίποτα εκεί έξω στην εμπορική αγορά που το κτυπά ", σύμφωνα με τον Fields.

Προς το παρόν, ολόκληρος ο στόλος LAFD αποτελείται από αεροσκάφη DJI, κάτι που έχει σταματήσει τα στρατιωτικά και πολιτικά στελέχη τα τελευταία χρόνια. ] Οι ανησυχίες αυξάνονται όσον αφορά την εξάρτηση από την κινεζική τεχνολογία σε βασικές αμερικανικές υποδομές που επεκτείνονται από εταιρίες τεχνολογίας δικτύωσης όπως η Huawei, σε κατασκευαστές τεχνολογιών τεχνολογίας DRI

Το 2018 το Υπουργείο Άμυνας εξέδωσε απαγόρευση αγοράς και χρήσης εμπορικών drones, επικαλούμενοι ευπάθειες στον κυβερνοχώρο ασφάλειας. Η απαγόρευση ήρθε ένα χρόνο μετά τη στιγμή που αξιωματούχοι του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας και μέλη του Κογκρέσου κάλεσαν τον DJI ειδικά για τις δυνατότητές του να χρησιμοποιηθεί από την κινεζική κυβέρνηση για την κατασκοπεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ωστόσο, ο κανόνας δεν τίθεται πέτρα και πολλοί κλάδοι του στρατού εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα drones του DJI, σύμφωνα με μια έκθεση Σεπτεμβρίου φωνή της Αμερικής News .

Στο Λος Άντζελες, Fields λέει ότι λαμβάνει αυτές τις ανησυχίες σοβαρά. Το τμήμα συνεργάστηκε στενά με τις ρυθμιστικές αρχές και τις ομάδες υπεράσπισης όπως η Αμερικανική Ένωση Πολιτικών Ελευθεριών για να δημιουργήσουν μια αυστηρή πολιτική γύρω από το τι γίνεται με τα δεδομένα που συλλέγει το LAFD

«Ο τρόπος που θεσπίζουμε το πρόγραμμά μας είναι ότι ο drone μας παρέχει την πραγματική επίγνωση της κατάστασής μας ", δήλωσε ο Fields. "Αυτό βοηθά τον κυβερνήτη των συμβάντων να πάρει μια οπτική προοπτική του προβλήματος και μπορεί να πάρει καλύτερες αποφάσεις".

Τα μόνα δεδομένα που καταγράφονται και διατηρούνται, λέει Fields, είναι τα δεδομένα που συλλέγονται γύρω από τις πυρκαγιές,

Όσον αφορά τα δεδομένα που θα μπορούσαν να σταλούν στην Κίνα, η Fields λέει ότι οποιαδήποτε χαρτογράφηση κρίσιμης υποδομής γίνεται χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο. "Συλλέγονται στο drone και το 90% αυτών των πληροφοριών είναι το πώς λειτουργεί το drone. Υπάρχουν κάποιες πληροφορίες για το πού. το drone είναι και πώς είναι και το [latitude] και το [longitude] του ίδιου του κρουστικού … Αυτά είναι τα δεδομένα που συλλέγονται ", λέει ο Fields .

Από την άποψη των πεδίων, αν η κυβέρνηση ανησυχεί τόσο για τη χρήση των αεροσκαφών που κατασκευάζει ένας ξένος κατασκευαστής, υπάρχει μια εύκολη λύση. Απλά ρυθμίστε το.

"Ας βρούμε ένα πρότυπο. Εάν τα χρησιμοποιείτε σε έναν ομοσπονδιακό εναέριο χώρο, αυτά είναι τα σημάδια ελέγχου που πρέπει να περάσετε ", λέει. "Λέγοντας ότι οι drones DJI είναι κακοί επειδή έρχονται από την Κίνα [and] ας τις πετάξουμε όλοι έξω … αυτό δεν είναι απάντηση."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.