Κίνα Roundup: δοκιμή Tencent NBA, γονέας TikTok εμβαθύνει την ώθηση της εκπαίδευσης

Κίνα Roundup: δοκιμή Tencent NBA, γονέας TikTok εμβαθύνει την ώθηση της εκπαίδευσης


Καλώς ήλθατε στο περιοδικό China TechCrunch, ένα κομμάτι των γεγονότων που συνέβησαν σε μεγάλες κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας και τι σημαίνουν για τους ιδρυτές τεχνολογίας και τα στελέχη σε όλο τον κόσμο

Η συζήτηση για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στη διαμάχη των ΝΒΑ, η οποία έχει θέσει σε κίνδυνο τα συμφέροντα μερικών από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες της Κίνας. Την περασμένη εβδομάδα, ο γενικός διευθυντής του Χιούστον Ρόκετς, Ντάριλ Μορέ, εξέφρασε την υποστήριξή του στις διαδηλώσεις του Χονγκ Κονγκ στο 19459004 από το διαγραμμένο τιτίβισμα, που θυμώνει τους οπαδούς της NBA της Κίνας και προκαλεί μια σειρά τοπικών τεχνολογικών εταιρειών .

Το Tencent, το οποίο είναι διάσημο για μια σειρά από προϊόντα διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένου του WeChat και της τηλεοπτικής υπηρεσίας Netflix, είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης του NBA από το 2009 και πρόσφατα ανανέωσε τη συμφωνία μέσω της εποχής 2024-25. Το 1969002] Τα παιχνίδια μπάσκετ είναι σαφώς η οδηγός των εσόδων από διαφημίσεις και οι συνδρομητές για το Tencent εν μέσω έντονου ανταγωνισμού 490 εκατομμύρια οπαδοί στην Κίνα παρακολουθούσαν τον προγραμματισμό NBA μέσω της Tencent σε μία μόνο σεζόν φέτος [στηνκινεζικήαγοράροήςβίντεοαλλάμετάτηδήλωσητουMoreyηεταιρείαανακοίνωσεγρήγορα (στα κινέζικα) θα αναστείλει τμήματα των ρυθμίσεων μετάδοσης με το NBA. Το δημοφιλές εμπορικό σήμα smartphone Vivo και ο τοπικός αμφισβητίας της Starbucks Luckin επίσης υποσχέθηκε να σταματήσει τη συνεργασία με το NBA

Ήταν μια σκληρή έκκληση για τις επιχειρήσεις να επιλέγουν μεταξύ οικονομικού ενδιαφέροντος και πατριωτισμού, και η Tencent ήταν διακριτική στην απάντησή της , δεσμεύοντας μόνο να "σταματήσει προσωρινά" τη ροή των παιχνιδιών της Νέας Υόρκης (China). "Καθώς η δημόσια οργή υποχώρησε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η Tencent συνέχισε να αναπνέει παιχνίδια NBA preseason τη Δευτέρα. Μετά από όλα, η εταιρική σχέση περιεχομένου ανέφερε ότι κόστισε στο Tencent ένα μεγάλο ποσό 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο γίγαντας της ψυχαγωγίας γυρίζει στην εκπαίδευση

TikTok είναι πιθανώς η κινεζική υπηρεσία Internet παρακολουθούμενη πιο προσεκτικά από τον κόσμο αυτή τη στιγμή. Η εταιρία-μητρική ByteDance, τελευταία εκτιμάται στο στα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, έχει φιλοδοξίες πέρα ​​από τα σύντομα βιντεοπαιχνίδια

Ο δημιουργός Lulu Yang, του οποίου η σύντομη εκκίνηση βίντεο αποκτήθηκε από την ByteDance και στη συνέχεια συγχωνεύθηκε με το TikTok Ο Yang επιβεβαίωσε ότι βοήθησε την ByteDance να αναπτύξει μια εκπαιδευτική συσκευή σε συνεργασία με την πρώην ομάδα υλικού του Smartisan, η οποία ByteDance έχει απορροφήσει . Το προϊόν, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης του ByteDance θα είναι ένας «σύντροφος ρομποτικής μάθησης» για τους φοιτητές του K-12 για χρήση στο σπίτι

Τα νέα έφθασαν την ίδια εβδομάδα με τη ναυαρχίδα της βιντεοπροβολής ByteDance TikTok ανακοίνωσε την παραγωγή εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ινδία, όπου χρησιμοποιείται από 200 εκατομμύρια άτομα κάθε μήνα. Η κίνηση έχει σχεδιαστεί για να ανακουφίσει τους τοπικούς αξιωματούχους που έχουν κατηγορήσει τον TikTok για τη φιλοξενία παράνομου περιεχομένου, όπως επεσήμανε ο συνάδελφός μου Manish Singh

Η κατάδυση στην εκπαίδευση φαίνεται να αποτελεί μια λογική κίνηση για την οικοδόμηση σχέσεων με την τοπική αυτοδιοίκηση, φορές, το περιεχόμενό του σε θέματα ψυχαγωγίας είναι προβληματικό. Η πολυεθνική εκπαιδευτική βιομηχανία των πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι επίσης εξαιρετικά κερδοφόρα. Η ByteDance, με 1.5 δισεκατομμύρια καθημερινά χρήστες σε ολόκληρη την TikTok, το Douyin (TikTok για την Κίνα), το news aggregator Toutiao και άλλες εφαρμογές νέων μέσων, είναι σε θέση να κερδίσει την τεράστια βάση, προσφέροντας νέες υπηρεσίες, είτε πρόκειται για εκπαιδευτικό περιεχόμενο είτε για

Επίσης, αξίζει τον κόπο σας

  • Ένα σύνολο 53 σημαντικών υπηρεσιών ροής βίντεο στην Κίνα εισήγαγε μια «ασφαλή λειτουργία» για τους εφήβους από την εβδομάδα αυτή, σύμφωνα με τα κρατικά ΜΜΕ στα κινέζικα ). Κατά τη διάρκεια του τρόπου ελέγχου, οι ανήλικοι χρήστες δεν θα μπορούν να αναζητούν περιεχόμενο, να στέλνουν σχόλια ή ιδιωτικά μηνύματα σε πραγματικό χρόνο, να ανεβάζουν ή να μοιράζονται βίντεο ή να ανταμείβουν τους ζωντανόμενους οικοδεσπότες με εικονικά δώρα. Είναι μέρος της εθνικής προσπάθειας της Κίνας να προστατεύσει τους νέους από το να καταναλώνουν επιβλαβές ψηφιακό περιεχόμενο και τον εθισμό στο διαδίκτυο, γεγονός που έχει προκαλέσει και διαδικασίες ελέγχου των ηλικιών στα παιχνίδια Tencent.
  • Η Xiaohongshu, μια ταχέως αναπτυσσόμενη εφαρμογή κοινωνικού εμπορίου στην Κίνα, βρίσκεται ξανά στα καταστήματα εφαρμογών Android σχεδόν τρεις μήνες μετά την απαγόρευση από την κυβέρνηση για άγνωστους λόγους. Σύμφωνα με φήμες, η υπηρεσία, η οποία εκτιμάται ότι εκτιμάται στο περισσότερα από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, χρησιμοποιήθηκε για να εξαπλωθεί πορνογραφία και πλαστά σχόλια. Είναι σχεδόν η πρώτη τεχνολογική εταιρεία που έχει πληγεί από τη ρύθμιση των μέσων ενημέρωσης και πιθανότατα μπορεί να μάθει ένα πράγμα ή δύο από την ByteDance, η οποία έχει επιθετική επιτάχυνση της δύναμης μετριοπάθειας περιεχομένου μετά από μια σειρά από καταστολές από την κυβέρνηση
  • με 1.000 επαγγελματικά σχολεία στη χώρα να εκπαιδεύσουν 100 εκατομμύρια εργαζόμενους από τον κλάδο των υπηρεσιών τα επόμενα δέκα χρόνια, η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ εταιρία ανακοίνωσε (στα κινέζικα) αυτήν την εβδομάδα. Η παράδοση τροφίμων αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησης γίγαντα των υπηρεσιών κατά παραγγελία, αλλά το αποτύπωμα της καλύπτει ένα ευρύ φάσμα. Τα μαθήματα που παρέχει για να προετοιμάσουν τους εργαζόμενους για μια ψηφιακή εποχή θα επηρεάσουν επίσης την περιποίηση του δέρματος, το styling των μαλλιών, το μανικιούρ, την πλαστική χειρουργική, τη φιλοξενία και τη γονική μέριμνα, ένα πρόγραμμα που επισημαίνει την εκτεταμένη τεχνολογία στην ζωή κάθε Κινέζου
  • να είναι μεγάλοι υπέρμαχοι της εφαρμογής του AI Σύμφωνα με μια έρευνα της Oracle και της ερευνητικής εταιρείας Future Workplace, οι εργαζόμενοι στην Ινδία (60%) και η Κίνα (56%) είναι οι πιο ενθουσιασμένοι για το AI. Η Ιαπωνία, όπου το εργατικό δυναμικό συρρικνώνεται, κατατάσσεται εκπληκτικά χαμηλά (25%) και οι Η.Π.Α. έχουν εξίσου ήπια αντίδραση (22%) προς την τεχνολογία

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.