Το YellowHeart επιτρέπει στους μουσικούς και τους διοργανωτές συναυλιών να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο των μεταπωλημένων εισιτηρίων

Το YellowHeart επιτρέπει στους μουσικούς και τους διοργανωτές συναυλιών να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο των μεταπωλημένων εισιτηρίων


Το YellowHeart προσπαθεί να λύσει ένα πρόβλημα που πρέπει να είναι γνωστό σε όσους έχουν προσπαθήσει ποτέ να αγοράσουν ένα εισιτήριο για μια λαϊκή συναυλία: Αυτά τα εισιτήρια συχνά παίρνουν αρπακτικά από scalpers, τα οποία στη συνέχεια μεταπωλούν σε πολύ υψηλότερη τιμή

Στην πραγματικότητα, ο διευθύνων σύμβουλος της εκκίνησης, Josh Katz, δήλωσε ότι ίδρυσε την εταιρεία επειδή είναι ο ίδιος μουσικός "megafan" και ήταν "απλά κουρασμένος να πάρει σχισμένο από scalpers." Ταυτόχρονα, είπε δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα για τους συναυλιακούς. Αντίθετα, το ζωγράφισε ως "χάσιμο-χάνουν για τον ανεμιστήρα και τον καλλιτέχνη", επειδή οι μουσικοί δεν μοιράζονται τα κέρδη από τα επισημανθέντα εισιτήρια, είτε

Έτσι, το YellowHeart μπορεί να επιτρέψει σε μουσικό, συναυλιακό χώρο ή σε άλλο "εκδηλωτή εκδήλωσης" να καθορίσει κανόνες για τον τρόπο μεταπώλησης των εισιτηρίων τους. Ο Katz δήλωσε ότι ελπίζει ότι μερικοί γενναίοι καλλιτέχνες απλώς θα πούν ότι τα εισιτήριά τους δεν μπορούν να πωληθούν σε μια σημαντική τιμή, αλλά προέβλεψε ότι πολλά περισσότερα θα καθορίσουν ανώτατα όρια τιμών και θα υπαγορεύσουν ότι οποιαδήποτε κέρδη μεταπώλησης κατανέμονται στη συνέχεια μεταξύ του πωλητή, του καλλιτέχνη και / ή μια φιλανθρωπία της επιλογής του καλλιτέχνη

"Δεν έχει σημασία πού πωλούνται τα εισιτήρια, πρέπει να συμμορφώνονται με αυτούς τους κανόνες", πρόσθεσε ο Katz. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι πωλήσεις εισιτηρίων τρέχουν σε ένα δημόσιο μπλοκ και ότι "όλες οι συναλλαγές περνούν μέσω του YellowHeart, όλα τα έσοδα ρέουν μέσω του YellowHeart."

Το σχέδιο είναι να ξεκινήσει η πλατφόρμα έκδοσης εισιτηρίων το δεύτερο τρίμηνο του επόμενου έτους. Ο Katz είπε ότι οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να πουλήσουν τα εισιτήριά τους σε οποιαδήποτε αγορά που λειτουργεί με τα έξυπνα συμβόλαια του YellowHeart – αλλά αναγνώρισε ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να φέρουμε τους εταίρους επί του σκάφους και για να γίνουν ζωντανές οι εντάξεις αυτές

Ο Katz ισχυρίστηκε ότι η προσέγγιση "blockchain" έχει και άλλα οφέλη, όπως το γεγονός ότι κάθε εισιτήριο θα έχει "ένα μοναδικό κλειδί που συνδέεται με την ταυτότητα του χρήστη και κάθεται στο εικονικό πορτοφόλι του", το οποίο θα πρέπει να εξαλείψει την πλαστογραφία. (Η διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων, παρεμπιπτόντως, θα είναι "πλήρως ψηφιακή από άκρο σε άκρο", εκτός από το γεγονός ότι οι χώροι θα έχουν την επιλογή να εκτυπώσουν εισιτήρια στο box office.)

Ο Katz έχει ένα υπόβαθρο στη μουσική βιομηχανία, έχοντας που ιδρύθηκε στο παρελθόν El Media Group η οποία δημιουργεί προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής για ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλους πελάτες. Ίδρυσε την YellowHeart με τους Chainsmokers, μαζί με τον διευθυντή τους, Adam Alpert, ο οποίος είναι και Διευθύνων Σύμβουλος της Disruptor Records.

"Με το The Chainsmokers, είμαστε ειλικρινείς για το θέμα των scalpers εδώ και χρόνια και είμαστε ενθουσιασμένοι να συνεργαστούμε με το YellowHeart παρέχουν μια έξυπνη και αποτελεσματική λύση που δίνει τον έλεγχο στους καλλιτέχνες και τους οπαδούς », δήλωσε ο Alpert σε μια δήλωση

Και ο Katz πρότεινε ότι η πλατφόρμα του YellowHeart θα μπορούσε τελικά να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε άλλο είδος εκδήλωσης εισιτηρίων

« Προβλέπω αυτό είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για τον αθλητισμό και το θέατρο επίσης », είπε. "Ο εαυτός μου και ο Adam και ο Drew [Taggart] και ο Alex [Pall of The Chainsmokers] έρχονται από τη μουσική, γι 'αυτό ξεκινάμε."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.