Toys R Us επαναφέρει την ιστοσελίδα της όπου οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου τροφοδοτούνται από το Target

Toys R Us επαναφέρει την ιστοσελίδα της όπου οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου τροφοδοτούνται από το Target


Toys R Us επιστρέφει στο διαδίκτυο, χάρη σε μια νέα συμφωνία με τον Target Το Tru Kids η μητρική εταιρεία που απέκτησε την αλλοδαπή αλυσίδα παιχνιδιών μετά την πτώχευσή της, ανακοίνωσε την αναδημοσίευση της ιστοσελίδας ToysRUs.com καθώς ξεκινά τη διαδικασία ανοίγματος του λιανικού εμπορίου καταστήματα σε όλη την Αμερική Ως μέρος της στρατηγικής επιστροφής, οι σελίδες προϊόντων του ιστοτόπου της Toys R Us θα μεταφερθούν στο Target.com όταν οι καταναλωτές κάνουν κλικ στο κουμπί "Αγορά" για να πραγματοποιήσουν μια ηλεκτρονική αγορά

Οι λιανοπωλητές δεν συζήτησαν τους όρους της συμφωνίας, αλλά μια συμφωνία κατανομής των εσόδων εμπλέκεται σαφώς σε ένα τέτοιο σενάριο, δεδομένων των αμοιβαίων ωφελειών. Toys R Us θα είναι σε θέση να δημιουργήσει γρήγορα ταμειακές ροές από το κορυφαίο, καθιερωμένο domain name toysrus.com, ενώ η Target θα μπορούσε να πάρει μια εισροή νέων πωλήσεων από αγοραστές που επισκέφτηκαν το ToysRUs.com, αγνοώντας τη χρεοκοπία της αλυσίδας παιχνιδιών

Εκτός από την ανακατεύθυνση των online αγοραστών στο Target, ο νέος ιστότοπος διαθέτει επίσης άρθρα και βίντεο σχετικά με τις πιο πρόσφατες τάσεις παιχνιδιών και καυτές μάρκες, καθώς και αναλυτικές κριτικές προϊόντων, λίστες ζεστών παιχνιδιών και άλλες εμπειρίες μάρκας. Αυτά θα είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο ToysRUs. Μόνο όταν ένας πελάτης είναι έτοιμος να πραγματοποιήσει μια αγορά, θα σταλεί στο Target για checkout.

Το κουμπί "Αγορά" του ιστότοπου είναι επίσης σαφώς επισημασμένο, οπότε δεν υπάρχει σύγχυση στο checkout. Στα κόκκινα και λευκά χρώματα της Target διαβάζει "αγοράστε τώρα στο [target] .com" όπου η λέξη "Target" αντικαθίσταται με το εικονίδιο με το λογότυπο Target

να αποκτήσουν τα ίδια οφέλη που θα μπορούσαν να κάνουν αν ψωνίζουν απευθείας – δηλαδή, μπορούν να κάνουν παραγγελίες παράδοσης, παραγγελίες παραγγελιών ή παραγγελίας παραγγελιών, και μπορούν να κερδίσουν πόντους πίστης με το Κύκκο Στόχων ή να πάρουν το 5% πληρώνοντας με Target REDcard

[19459014

Η νέα συνεργασία μεταξύ των εμπόρων λιανικής πώλησης δεν επικεντρώνεται μόνο στην επαναπροσανατολισμό των παραδοσιακών πωλήσεων προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου των καταναλωτών

. online πωλήσεις όταν η Toys R Us ανοίγει τα πρώτα της βιωματικά καταστήματα αργότερα αυτό το φθινόπωρο στο Χιούστον, Τέξας και Paramus, New Jersey. εκκίνηση b8ta για να δημιουργήσετε μια εκσυγχρονισμένη εμπειρία παιχνιδιού παιχνιδιών με τα πράγματα (19659002) Σε αυτά τα καταστήματα, οι επισκέπτες που επιθυμούν να αγοράσουν αντικείμενα που δεν είναι σε θέση να αγοράσουν αντικείμενα που δεν είναι διαθέσιμα, όπως τα εργαστήρια STEAM, ένα μητρόπολη για παιδιά, θέατρα για ταινίες και παιχνίδια και ένας τρόπος για τα εμπορικά σήματα να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σε ένα πιο διαλογικό περιβάλλον. "

" Η ηγετική θέση του Target σε παιχνίδια, ψηφιακή και εκπλήρωση αποτελούν μια ασυναγώνιστη πλατφόρμα για να επανασυνδέσουν τους ToysRUs με τους οπαδούς τους, ενώ θα εισαγάγουμε τα προϊόντα τους στο κατάστημα. τους στην ευκολία και την ευκολία των αγορών στο Target ", δήλωσε ο Nikhil Nayar, ανώτερος αντιπρόεδρος του merchandising στο Target, σε μια δήλωση. "Με την εφαρμογή των δυνατοτήτων μας με ένα νέο τρόπο με την ToysRUs, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε ακόμα περισσότερους αγοραστές παιχνιδιών, να προωθήσουμε νέα ανάπτυξη και να βασιστούμε στην ηγεσία του παιχνιδιού μας", πρόσθεσε ο Nayar

Η νέα συμφωνία με την Toys R Us δεν είναι η μόνη σημαντική συνεργασία για τα παιχνίδια που έχει επιτύχει ο Στόχος τις τελευταίες εβδομάδες. Στο τέλος Αυγούστου, ο έμπορος λιανικής ανακοίνωσε μια συμφωνία με τη Disney, που το βλέπει να ανοίγει μίνι καταστήματα Disney στα καταστήματα λιανικής πώλησης, όπου οι αγοραστές μπορούν να αγοράζουν παιχνίδια, ενδύματα, συλλεκτικά αντικείμενα, είδη σπιτιού και πολλά άλλα. Είκοσι πέντε Disney "shop-in-καταστήματα" είναι ανοιχτά και άλλα δεκάδες έχουν προγραμματιστεί για το 2020.

"Η αμερικανική στρατηγική μας είναι να επαναφέρουμε τη μάρκα ToysRUs με έναν σύγχρονο τρόπο μέσω μιας ισχυρής εμπειρικής και πλούσιας σε περιεχόμενο ονnichannel concept , "TruKids CEO Richard Barry, πρώην Toys R Us exec, σε μια δήλωση σχετικά με την εταιρική σχέση Target

" Η ίδρυση αυτής της στρατηγικής απαιτεί τη βοήθεια ενός ηγέτη της λιανικής βιομηχανίας και η Target είναι ο ιδανικός λιανοπωλητής για την υποστήριξη ενός νέου Toys Shopping shopping experience, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στις οικογένειες ατελείωτες δυνατότητες να ανακαλύψουν, να παίξουν και να απολαύσουν παιχνίδια. Ο στόχος θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε αυτή την εμπειρία με την ποικιλία των παιχνιδιών, την ψηφιακή δύναμη και την ικανότητά μας να παραδίδουμε παραγγελίες στους αγοραστές σε λίγες ώρες », δήλωσε ο

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.