Amazon, η Walmart αντιμετωπίζουν την επιβράδυνση της οικονομίας της Ινδίας ως πάγκοι ανάπτυξης σεζόν

Amazon, η Walmart αντιμετωπίζουν την επιβράδυνση της οικονομίας της Ινδίας ως πάγκοι ανάπτυξης σεζόν


Ακόμη και η μεγαλύτερη εορταστική περίοδος της Ινδίας, η οποία χαρακτηρίζει τις blitzkrieg μάρκετινγκ και τις μεγάλες εκπτώσεις από την Amazon India και το Flipkart της Walmart, απέτυχε να αποφύγει τους πόνους της επιβράδυνσης της οικονομίας.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης στην Ινδία πωλούν αγαθά αξίας 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων εορταστική πώληση που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα και αυξήθηκε με εντυπωσιακό 30% από πέρυσι, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία RedSeer. Το πιάσιμο?

Η Forrester προέβλεψε σε απευθείας σύνδεση εμπόρους λιανικής πώλησης στην Ινδία να παράγουν περίπου 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μεταξύ 25 Σεπτεμβρίου και 29 Οκτωβρίου. Ο Satish Meena, αναλυτής της ερευνητικής εταιρείας, δήλωσε ότι περίπου το 80% αυτές οι προβλεπόμενες πωλήσεις – $ 3.84 δισεκατομμύρια – αναμένονταν να πραγματοποιηθούν μεταξύ 29 Σεπτεμβρίου και 4 Οκτωβρίου.

Για το Amazon India, το οποίο επένδυσε περισσότερα από 5.5 δισεκατομμύρια δολάρια στο έθνος τα ευρήματα της RedSeer είναι πιο ενοχλητικά. Σύμφωνα με την εκτίμηση της εταιρείας, η Flipkart – μαζί με τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου Jabong και Myntra που κατέχει – διέθεσε το 63% του μεριδίου αγοράς κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Ο εκπρόσωπος της Amazon στην Ινδία αρνήθηκε να σχολιάσει το εύρημα, αλλά εξέφρασε ανησυχίες για τον τρόπο με τον οποίο η RedSeer διεξάγει τις έρευνές της. Ο εκπρόσωπος είπε ότι αυτές οι "κερδοσκοπικές εκθέσεις … στερούνται ισχυρής και αξιόπιστης μεθοδολογίας".

Η Amazon India δεν μοιράστηκε τα εσωτερικά της ευρήματα, αλλά προσφέρθηκε να αναφέρει μια έρευνα του Nielsen σε 190.000 χρήστες σε 50 πόλεις. Per Nielsen, η Amazon διέθεσε το 51% όλων των συναλλαγών κατά τη διάρκεια των εορταστικών πωλήσεων, το 42% όλων των παραγγελιών και το 45% της συνολικής αξίας

. Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι «αυτή η εκδήλωση ήταν η μεγαλύτερη γιορτή μας ποτέ». έλαβε εντολές από 99,4% ταχυδρομικούς κώδικες στην Ινδία και είδε τη συμμετοχή περισσότερων από 65.000 πωλητών από 500 πόλεις. "Περισσότεροι από 88% νέοι πελάτες προέρχονται από μικρές πόλεις", δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Η Flipkart δεν απάντησε σε αίτημα σχολιασμού

Πολλοί στην Ινδία παρακολουθούν τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ως δοκιμή για να δουν αν είναι θα μπορούσε να ξεκινήσει η επιβράδυνση των καταναλωτικών δαπανών στο έθνος. Οι πωλήσεις, που οδήγησαν στο ινδουιστικό φεστιβάλ του Diwali, παραδοσιακά ήταν η εποχή της πλούσιας και απερίσκεπτης κατανάλωσης στην Ινδία.

Και για το Amazon και την Walmart, πολλοί έτρεχαν σε αυτή την εορταστική περίοδο. Το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους ήταν αργή για την Amazon και Flipkart στην Ινδία, δήλωσε ο Meena. Οι γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου υποβλήθηκαν στις αποδιοργανωτικές αλλαγές στην τοπική πολιτική ηλεκτρονικού εμπορίου νωρίτερα φέτος γεγονός που αναγκάστηκε να διαγράψει εκατοντάδες χιλιάδες αγαθών τη νύχτα από τις αγορές τους

Ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ Wilbur Ross εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με ορισμένες πρόσφατες κανονιστικές αλλαγές της Ινδίας, λέγοντας ότι η Ινδία έχει γίνει ένα από τα πιο προστατευτικά έθνη στον κόσμο. Ινδική εφημερίδα The Economic Times ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι η Amazon είχε μειώσει τις επενδύσεις στην επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ινδία κατά ένα τρίτο φέτος . Αναφερόμενος στην έκθεση, ο Ross δήλωσε ότι οι διαταραχές των αλλαγών πολιτικής επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι παγκόσμιοι γίγαντες βλέπουν την ινδική αγορά.

Ωστόσο, οι ανατρεπτικές πολιτικές είναι μόνο μία από τις αιτίες των ανησυχιών των διεθνών γίγαντων. Η οικονομία της Ινδίας επιβραδύνθηκε σε ένα εξάχρονο χαμηλό . Η Meena της Forrester δήλωσε ότι οι πωλήσεις την περασμένη εβδομάδα ήταν η εποχή που οι Amazon και Flipkart θα μπορούσαν να έχουν επιστρέψει. Σύμφωνα με τις εκθέσεις της βιομηχανίας, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου παράγουν σχεδόν το ένα τρίτο των ετήσιων πωλήσεών τους στην Ινδία κατά τη διάρκεια αυτής της εορταστικής περιόδου.

Αλλά όσο ο ρυθμός ανάπτυξης επιβραδύνθηκε, η Meena είπε το γεγονός ότι και οι δύο αυτές εταιρείες μαζί με άλλους online λιανοπωλητές ήταν σε θέση να παράγουν τόσο πολύ η πώληση τους είναι καλή είδηση ​​γι 'αυτούς.

"Συνολικά, το 2019 ήταν ένα αργό έτος για το ηλεκτρονικό εμπόριο", δήλωσε σε TechCrunch σε συνέντευξή του. "Δύο πράγματα είναι σαφή, όμως. Το ένα είναι ότι παραμένει μια μεγάλη ευκαιρία για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ινδία. Δεύτερον, οι καταναλωτές από τις μικρότερες πόλεις και πόλεις αυξάνουν τις ηλεκτρονικές τους δαπάνες. "

Εν τω μεταξύ, τόσο το Amazon όσο και το Flipkart έχουν κατευθύνει να μοιράζονται οποιαδήποτε σημαντικά εσωτερικά δεδομένα. Η Flipkart δήλωσε ότι η αγορά της είχε καταγράψει "αύξηση πωλήσεων 2X". Η εταιρεία δήλωσε ότι είχε δει "αύξηση των συναλλαγών 3X" και τα ηλεκτρονικά αυξήθηκαν πάνω από "70% από τις πόλεις της κατηγορίας 2+." Η Amazon είπε ότι η μόδα αυξήθηκε κατά 5Χ και τα είδη ομορφιάς είδαν " 7X "

Οι εταιρείες δεν έχουν αποκαλύψει ποτέ ακριβή αριθμητικά στοιχεία, οπότε είναι αδύνατο να καταλάβουμε πώς θα έπρεπε να εκτιμήσουμε την ανάπτυξη αυτή

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.