Contentstack αυξάνει $ 31.5M Σειρά Ένα γύρο για την απλή πλατφόρμα CMS

Contentstack αυξάνει $ 31.5M Σειρά Ένα γύρο για την απλή πλατφόρμα CMS


Το Contentstack μια εκκίνηση που προσφέρει μια απίστευτη πλατφόρμα CMS για τις επιχειρήσεις, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει συγκεντρώσει ένα γύρο $ 31,5 εκατομμυρίων Σειρά Α με επικεφαλής τους Insight Partners. Οι υφιστάμενοι επενδυτές Illuminate Ventures και GingerBread Capital συμμετείχαν επίσης σε αυτόν τον γύρο

Η εταιρεία αναφέρει ότι τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά 4 φορές το πρώτο εξάμηνο του 2019 σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι. Χωρίς μια βασική γραμμή, αυτό δεν είναι ακριβώς ένας σημαντικός αριθμός για μια εκκίνηση που ιδρύθηκε το 2018, φυσικά, αλλά οι κύκλοι των πωλήσεων στην επιχείρηση είναι γνωστικοί και οι εταιρείες έχουν αρκετούς πελάτες όπως η Shell, Walmart και

Η ιδρυτική ομάδα Contentstack, Neha Sampat, Nishant Patel και Matthew Baier, πρόσφατα πώλησε το Built.io στο Software AG . «Με το Contentstack, η ευκαιρία αισθάνεται ακόμα μεγαλύτερη, αλλά υπάρχει και μια έντονη αίσθηση επείγουσας ανάγκης», δήλωσε ο Sampat όταν την ρώτησα για το λόγο που αποφάσισε να εγείρει σε αυτό το σημείο, το οποίο έρχεται σχετικά αργά για μια εταιρεία με φιλοδοξίες του Contentstack. "Η δυνατότητα να κάνουμε περισσότερα τώρα και να κλιμακώσουμε τις δραστηριότητες της εταιρείας για να ταιριάξουμε την ευκαιρία ακριβώς μπροστά μας απαιτούσε περισσότερους πόρους από ό, τι η οργανική ανάπτυξη της εταιρείας μας θα μας προσφέρει."

Η Sampat σημείωσε επίσης ότι πιστεύει ότι τα σήματα δεν συνειδητοποιούν ότι οι πελάτες τους δεν θέλουν πινακίδες αλλά προσαρμοσμένες εμπειρίες σε όλα τα κανάλια. Ωστόσο, την ίδια στιγμή, συχνά δεν γνωρίζουν τι λειτουργεί και πώς να αποκομίσουν τη μεγαλύτερη αξία από το περιεχόμενο που δημιουργούν. » width=»1024″ height=»541″ />

Η εταιρεία μου λέει ότι (19659002) Όπως και οι περισσότερες εταιρείες στη σκηνή της Σειράς Α, το Contentstack αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για την κλιμάκωση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ ομάδα και να οικοδομήσουμε το οικοσύστημα και την κοινότητα του εταίρου γύρω από το προϊόν. Η Sampat μου λέει επίσης ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί πέρα ​​από τις βασικές περιοχές της στις ΗΠΑ, την Ινδία και την Ευρώπη, μεταφέροντας την περιοχή APAC στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κυρίως με επίκεντρο την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.