Η Via ξεκινά ένα δίκτυο δημόσιας συγκοινωνίας κατά παραγγελία στην πόλη Cupertino

Η Via ξεκινά ένα δίκτυο δημόσιας συγκοινωνίας κατά παραγγελία στην πόλη Cupertino


Η εκκίνηση του λεωφορείου μέσω της και της πόλης Cupertino δρομολογεί ένα δίκτυο δημόσιων μεταφορών κατ 'απαίτηση, το τελευταίο παράδειγμα των δήμων που δοκιμάζουν εναλλακτικές λύσεις έναντι των παραδοσιακών λεωφορείων

η οποία θα ξεκινήσει με έξι φορτηγά με το λογότυπο Cupertino, για να παρέχει πιο αποτελεσματικές συνδέσεις με το CalTrain και να αυξήσει την πρόσβαση στη δημόσια διαμετακόμιση σε όλη την πόλη

Η υπηρεσία μεταφοράς κατά παραγγελία, η οποία ξεκινά στις 29 Οκτωβρίου, τελικά αυξάνεται σε 10 οχήματα και περιλαμβάνει όχημα που είναι προσπελάσιμο από αναπηρική πολυθρόνα. Το Avis Budget Group, ένας άλλος συνεργάτης σε αυτή την υπηρεσία, είναι η υπηρεσία διαχείρισης στόλου που θα διατηρήσει τα οχήματα.

Στο Cupertino, οι κάτοικοι και οι μετακινούμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Via ή ένα σύστημα κρατήσεων μέσω τηλεφώνου για να χαιρετήσουν ένα λεωφορείο. Το δίκτυο θα καλύψει ολόκληρη την πόλη των 11 τετραγωνικών μιλίων με μια δορυφορική ζώνη που περιβάλλει το σταθμό Sunnyvale CalTrain για τους επιβάτες, δήλωσε η Δευτέρα. Ο δήμαρχος του Cupertino, Steven Scharf, βλέπει την υπηρεσία Via κατ 'απαίτηση ως την επόμενη γενιά "ποια μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν να είναι, επιτρέποντάς μας να αυξήσουμε την κινητικότητα κάνοντας ένα βήμα προς το μεγαλύτερο στόχο της μείωσης της κυκλοφοριακής συμφόρησης."

τρέχει από τις 6 π.μ. έως τις 8 μ.μ. καθημερινές και 9 π.μ. έως 5 μ.μ. Τα Σάββατα, θα κοστίσει 5 δολάρια μια βόλτα. Οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν εβδομαδιαία και μηνιαία δελτία για $ 17 και $ 60, αντίστοιχα. » width=»2337″ height=»1603″ />

Επίσης μέσω συνεργατών με πόλεις και μεταφορικές αρχές, παρέχοντας στους πελάτες πρόσβαση στην πλατφόρμα τους για να αναπτύξουν τη δική τους υπηρεσία μεταφοράς με λεωφορείο. Η πόλη του Cupertino, η οποία φιλοξενεί το Apple, SeaGate Technologies και πολλά άλλα λογισμικά και εταιρείες που σχετίζονται με την τεχνολογία, είναι ένα παράδειγμα αυτού. Η πρωτεύουσα Metropolitan Transportation Authority της Austin χρησιμοποιεί επίσης την πλατφόρμα Via για να τροφοδοτήσει την υπηρεσία παραλαβής της πόλης. Και η πλατφόρμα της Via χρησιμοποιείται από την Arriva Bus UK, μια εταιρεία Deutsche Bahn, για μια υπηρεσία πρώτου και τελευταίου μιλίου που συνδέει τους μετακινούμενους με σταθμό τρένων υψηλής ταχύτητας στο Kent, Ηνωμένο Βασίλειο

ανακοίνωσε ότι ήταν συνεργάστηκε με το Λος Άντζελες ως μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος που θα δώσει στους ανθρώπους βόλτες σε τρεις σταθμούς δημόσιας συγκοινωνίας. Σύμφωνα με ισχυρισμούς, έχει ξεκινήσει πάνω από 80 δρομολόγια σε περισσότερες από 20 χώρες, παρέχοντας πάνω από 60 εκατομμύρια βόλτες μέχρι σήμερα

Ενώ οι ηγέτες των πόλεων εμφανίζονται όλο και περισσότερο ανοιχτοί στο πειραματισμό με λεωφορεία κατά παραγγελία, η επιτυχία σε αυτή την εξειδικευμένη επιχείρηση δεν Δεν εγγυάται. Για παράδειγμα, το το οποίο αποκτήθηκε από τη Ford, έκλεισε τις δραστηριότητές του στο Σαν Φρανσίσκο, τη Νέα Υόρκη και το Ηνωμένο Βασίλειο στις αρχές του 2019.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.