VW Polo GTI: Στην κορυφή των μικρών hot hatch! – AutoGreekNews

VW Polo GTI: Στην κορυφή των μικρών hot hatch! - AutoGreekNews


Η μάρκα που δημιούργησε την κατηγορία των GTI, δεν είναι άλλη από την Volkswagen, με το πρώτο Golf GTI που έκανε ντεμπούτο το Μάρτιο του 1975, στην έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το 2000 έκανε την πρώτη του εμφάνιση και το Polo GTI στο τρίτης γενιάς μοντέλο, ενώ το τρίτο κατά σειρά και πιο νέο μέλος στην οικογένεια των GTI της VW, είναι το πιο μικρό up! GTI, που παρουσιάστηκε το Μάιο του 2017.

Δείτε ακόμη: VW Polo με εγγυημένη τιμή επαναγοράς

Εξωτερικά, το νέο VW Polo GTI τραβάει τα βλέμματα με το διακριτικό σπορ παρουσιαστικό του, αφού χωρίς να διαθέτει περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού διαφέρει αμέσως από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Οι μυώδεις προφυλακτήρες, η μάσκα με την παραδοσιακή κόκκινη ρίγα που εκτείνεται μέχρι τα φωτιστικά σώματα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και οι ζάντες των 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/45 R17 (προαιρετικά διατίθενται 18 ιντσών), αποτελούν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα.

Δείτε ακόμη: Νέο VW Polo 1.0 TGI με κατανάλωση 3 ευρώ/100 χλμ.

Στο εσωτερικό του νέου VW Polo GTI κυριαρχούν οι παραδοσιακές καρό επενδύσεις στα καθίσματα, το δερμάτινο flat bottomed τιμόνι και ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις κόκκινες ραφές, τα ασημί διακοσμητικά και η μαύρη οροφή. O εξοπλισμός είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει όλα τα γνωστά στοιχεί ανέσεων και ασφαλείας, αυτόνομη πέδηση, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη TFT 10,3 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Sport Select με χαμηλωμένο ύψος κατά 15 χλστ., σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής των 8 ιντσών και πολλά ακόμη, στην τιμή των 25.500 ευρώ.

Δείτε ακόμα: To εξελιγμένο σύστημα infotainment του VW Polo

Το νέο Polo GTI ανέβασε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των μικρών σπορ αυτοκινήτων, τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 2.0 TSI των 200 ίππων και 320 Nm ροπής μεταξύ 1.500-4.350 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 6 σχέσεων, το «καυτό» Polo επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 238 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 7,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 160 γρ./χλμ. (WLPT). Το Polo GTI δεν είναι γρήγορο μόνο στα «χαρτιά» αλλά και στην πράξη, αφού το έχουμε δει σε πολλά βίντεο να επιταχύνει ταχύτερα από άμεσους αντιπάλους του (βλ. παρακάτω βίντεο).



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.