Το OzoneAI θέλει τις εταιρείες να σας πληρώνουν για τα δεδομένα σας, αναβαθμίζοντας το μοντέλο διαφήμισης

Το OzoneAI θέλει τις εταιρείες να σας πληρώνουν για τα δεδομένα σας, αναβαθμίζοντας το μοντέλο διαφήμισης


Φανταστείτε αυτό. Αντί να διανέμουν τα προσωπικά σας δεδομένα, έτσι ώστε οι giants του ιστού να μπορούν να σας εμφανίζουν διαφημίσεις, αποκόπτετε το μεσαίο άτομο και επιτρέπετε στους διαφημιστές να σας πληρώνουν άμεσα τα δεδομένα σας.

Είναι μια νέα ιδέα για μια νέα εκκίνηση που χρεώνεται ως " privacy policy "

Το OzoneAI λέει ότι διατηρεί την ιδιωτική ζωή των χρηστών, επιτρέποντάς τους πιο λεπτομερείς ελέγχους σχετικά με το ποιος παίρνει τα δεδομένα τους. Στο ουτοπικό όραμα της εκκίνησης, οι εταιρείες μπορούν να παραβλέψουν τους σημαντικούς διαφημιστικούς γίγαντες όπως το Google και το Facebook και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ανώνυμα δεδομένα από τους ίδιους τους χρήστες. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι εταιρείες που αγοράζουν τις λίστες αναπαραγωγής Spotify, τη λίστα επιθυμιών σας στο Amazon ή την πρόσβασή σας στα κοινωνικά σας μέσα ενημέρωσης. Ο χρήστης πληρώνεται για την πρόσβαση και η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα για καλύτερη στόχευση των διαφημίσεών τους.

Η εταιρεία έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της στο Breakout SF στο στάδιο εκκίνησης Battlefield

Η εκκίνηση προσπαθεί να αξιοποιήσει το κύμα τα τελευταία χρόνια της δυσπιστίας σε απευθείας σύνδεση διαφημίσεις. Δεδομένου ότι οι ιστότοποι έχουν γίνει πιο επιθετικοί στη διαφήμισή τους, παρακολουθώντας συνεχώς τους χρήστες και συλλέγοντας προσωπικά δεδομένα, οι χρήστες αντιστέκονται με τους αποκλεισμούς διαφημίσεων και τις εφαρμογές απορρήτου

Το OzoneAI πιστεύει ότι μπορεί να υπάρχει ένα ευχάριστο μέσο μεταξύ της πώλησης και της προστασίας των δεδομένων σας. Με μια εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να παρέχουν στις εταιρείες πρόσβαση στα δεδομένα τους και να πληρώνονται για αυτό. Σε αντάλλαγμα, οι εταιρείες λαμβάνουν ανώνυμα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για καλύτερη στόχευση των καταναλωτών.

Με τη λήψη μεγάλης τεχνολογίας από την εξίσωση, η εκκίνηση πιστεύει ότι μπορεί να κάνει τη διαφήμιση πιο αποτελεσματική για όλους

Αλλά όχι όλοι θα το δουν τρόπος. Οι χρήστες που ενδιαφέρονται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής με τους αποκλεισμούς διαφημίσεών τους δεν είναι πιθανό να μειώσουν τη δική τους γραμμή, ώστε να επιτρέψουν στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους περισσότερο από ό, τι είναι απαραίτητο. Αλλά για εκείνους που θέλουν να κάνουν γρήγορο χρήμα, οι ενέργειές τους θα κινητοποιηθούν περισσότερο κάνοντας χρήματα και λιγότερα για την ιδιωτικότητα;

Όταν ρωτήθηκαν, οι ιδρυτές της εταιρείας Lyndon Oh και Ben Colman, οι οποίοι προηγουμένως εργάστηκαν για την Google,

"Όσο μεγάλη δραστηριότητα θέλετε να πουλήσετε, αυτό εξαρτάται από εσάς", ανέφεραν οι ιδρυτές. "Είστε ανώνυμοι ως ταυτότητα? Ωστόσο, τα δεδομένα σας δεν είναι. Το γεγονός ότι παρακολουθήσατε "The Avengers" πέντε φορές την περασμένη εβδομάδα δεν είναι ανώνυμο – πωλείτε αυτό απευθείας. "

Τα δεδομένα των χρηστών τροφοδοτούνται στη μηχανή εκμάθησης μηχανών για να κάνουν συστάσεις για άλλες εταιρείες και υπηρεσίες, επιτρέποντας στη διαδικασία αντιστοιχίσετε δραστηριότητα σε άλλη επιχείρηση. Το OzoneAI κάνει τα λεφτά του χρεώνοντας μια περικοπή 30% από τις επιχειρήσεις που προσυπογράφουν τα δεδομένα ενός χρήστη, τα οποία λένε ότι παρέχουν ακόμα καλύτερη αξία από το μοντέλο "ψεκασμού και πληρωμής" που υποβάλλονται σε εταιρείες που επιθυμούν να διαφημίσουν στο Facebook και το Google. 19659002] Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή OzoneAI για να συνδεθεί στα διάφορα κοινωνικά δίκτυά του, στους χώρους αγορών, στον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οτιδήποτε άλλο. Αυτό εξουσιοδοτεί το OzoneAI να αναρροφά τα δεδομένα σας και να αρχίσει να τα επεξεργάζεται.


Δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι πολλοί θα μετατρέψουν τη μύτη τους στην ιδέα της έναρξης λειτουργίας που δεν έχουν ακούσει ποτέ να τους δίνεται αποτελεσματική πρόσβαση σε όλους τους λογαριασμούς τους σε απευθείας σύνδεση, ώστε να μπορούν να πουλήσουν τα δεδομένα σας απευθείας σε εταιρείες που πεινούν να διαφημίσουν εσύ. Η εκκίνηση λέει ότι, όπως κάθε εταιρεία με παρόμοια πρόσβαση στο firehose της διαδικτυακής ζωής ενός ατόμου, έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα, αλλά γράφει αμέσως τα δεδομένα στους διακομιστές της με κρυπτογραφημένο τρόπο. Ο χρήστης διατηρεί το ιδιωτικό κλειδί στα κρυπτογραφημένα δεδομένα που έχουν αποθηκευτεί σε σύννεφο, οπότε το OzoneAI λέει ότι δεν έχει πρόσβαση στα δεδομένα του χρήστη. Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης μπορεί επίσης να "εκτονώσει" και να καταστρέψει οποιοδήποτε από τα δεδομένα που συλλέγει.

Ωστόσο, δίνοντας στους χρήστες τον έλεγχο των δεδομένων τους, ο χρήστης πρέπει να εμπιστεύεται το OzoneAI περισσότερο από το υπάρχον σύστημα διαφήμισης. Δεδομένου του πόσο σπασμένο είναι το υπάρχον σύστημα, είναι πιθανό ότι δεν θα χρειαστεί μεγάλη εμπιστοσύνη καθόλου. Αλλά είναι μια ανησυχητική μάχη για ένα αναδυόμενο ξεκίνημα με ελάχιστο όνομα. Ένα 1969002] Οι ιδρυτές δήλωσαν ότι άλλες εταιρείες τεχνολογίας "κάνουν το ίδιο πράγμα" και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι χρήστες πρέπει να εμπιστεύονται το OzoneAI

Αλλά "άλλη εταιρεία το κάνει" δεν σημαίνει είναι το σωστό. Το OzoneAI "έβαλε ακριβώς τους χρήστες απευθείας μπροστά στην επιχείρηση", δήλωσαν οι ιδρυτές.

Η παλιά παροιμία λέει: "Αν δεν πληρώνεις, είσαι το προϊόν." Και όμως όσο πληρώνεις – με τα δεδομένα σας – τότε εσείς ανεξήγητα παραμένετε το προϊόν.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.