Η Leo Aerospace παρέχει εξατομικευμένες εκτοξεύσεις ρουκετών – από μπαλόνι θερμού αέρα

Η Leo Aerospace παρέχει εξατομικευμένες εκτοξεύσεις ρουκετών - από μπαλόνι θερμού αέρα


Η ζήτηση για τροχιακές εκτοξεύσεις αυξάνεται σταθερά, και η βιομηχανία δεν είναι πουθενά κοντά διατηρώντας. Η Leo Aerospace πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει με μια τεχνική εκτόξευσης που είναι πιο αποτελεσματική και απαιτεί πολύ λιγότερη υποδομή από ένα συνηθισμένο πυραύλο: ένα μπαλόνι θερμού αέρα. Με ένα πυραύλο συνδεδεμένο με αυτό, φυσικά. (19659002) Ο Leo είναι αρχικά έξω από το Purdue, μια από τις δύο ομάδες που βρίσκονται στη σκηνή αυτή τη βδομάδα στο πεδίο Battlefield Startup SF. Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Dane Rudy δήλωσε ότι έψαχνε νέους και καλύτερους τρόπους για την επίτευξη τροχιάς, εκτός από την παραδοσιακή προσέγγιση επίγειας επίγειας εξυπηρέτησης.

"Βρήκαμε αυτή την πραγματικά κομψή λύση δοκιμάστηκε ουσιαστικά κατά τη δεκαετία του '50 από την Πολεμική Αεροπορία, η οποία εκτοξεύει ρουκέτες από έναν αερόστατο – ένα μπαλόνι ", δήλωσε.

Ίσως χρησιμοποιείται για να αντιμετωπίσει τα στενά μάτια και τη μόλις μεταμφιεσμένη δυσπιστία σε αυτό το σημείο, έσπευσε να

"Στην πραγματικότητα λειτούργησε πολύ καλά για αυτό που σχεδιάστηκε. Το ζήτημα που αντιμετώπισαν ήταν ότι οι Η.Π.Α. μετατόπισαν προς την αποστολή ανθρώπων στη Σελήνη – έτσι δεν υπήρχε ανάγκη για αυτή την τεχνολογία στο πρόγραμμα Apollo. Αλλά η άνοδος των μικρών δορυφόρων έχει δημιουργήσει μια τεράστια ζήτηση προσαρμοσμένη στις δυνατότητες αυτές ", ανέφερε.

Αποδεικνύεται ότι χρησιμοποιώντας ένα μπαλόνι έχει μεγάλα οφέλη. Ένα μεγάλο μέρος του καυσίμου και της τεχνολογίας του πυραύλου είναι αφιερωμένο στο να τον σπρώχνει από το έδαφος, όπου η ατμόσφαιρα είναι πιο βαρύ, στη λεπτότερη ανώτερη ατμόσφαιρα, όπου η έλξη και άλλα ζητήματα είναι πολύ λιγότερο άβολα. Παίρνοντας τα πρώτα μίλια ευθεία σε ένα μπαλόνι, χρειάζεται πολύ μικρότερος πυραύλος για να μπείτε στην τροχιά, αφού παρακάμπτεστε ένα από τα πιο σκληρά μέρη.

Η τεχνική είναι περισσότερο ή λιγότερο ακριβώς αυτό που θα φανταστήκατε: A το μεγάλο μπαλόνι φουσκώνει και ανυψώνει το ωφέλιμο φορτίο, ένα μικρό πυραύλο, σε καθορισμένο υψόμετρο. Μόλις εκεί ευθυγραμμίζεται και … καλά, ανελκυστήρες είναι ίσως ο λάθος όρος. Αλλά ανάβει και εξέρχεται από την ατμόσφαιρα σε μια προγραμματισμένη τροχιά και εισάγει το φορτίο σε τροχιά.

Υπάρχουν ήδη συστήματα εκτόξευσης αέρα που χρησιμοποιούν αεροπλάνα και όχι μπαλόνια, παρουσιάζοντας τις δικές τους προκλήσεις και πλεονεκτήματα. Τα βασικά πλεονεκτήματα της Leo Aerospace είναι η ευελιξία και το κόστος.

"Το σύστημά μας είναι πλήρως κινητό – δεν απαιτεί καμία υποδομή εδάφους", δήλωσε ο Rudy. "Το όλο πράγμα ταιριάζει σε ένα κανονικό εμπορευματοκιβώτιο"

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να απογειωθεί οπουδήποτε και, ίσως το πιο σημαντικό, όποτε ο πελάτης επιλέγει

 ναυτιλία

Αυτή τη στιγμή η βιομηχανία εκτόξευσης επεκτείνεται σαν τρελή, τόσο λόγω της αύξησης των συνολικών εκτοξεύσεων όσο και της άνοδος του "sharing sharing", όπου δεκάδες ωφέλιμα φορτία μοιράζονται το κόστος ενός ενιαίο πύραυλο. Το κόστος μειώνεται, αλλά υπάρχουν σοβαρές δυσκολίες.

"Δεν έχουν πολλές επιλογές όταν ξεκινούν ή σε ποια τροχιά πηγαίνουν. Υπάρχει επίσης η πολυπλοκότητα που πρέπει να οδηγήσετε με ένα σωρό άλλα ωφέλιμα φορτία – πρέπει να κάνετε συμβιβασμούς σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και ούτω καθεξής ", δήλωσε ο Rudy.

Ενώ η διακίνηση επιβατών σημαίνει ότι πολλά ωφέλιμα φορτία θα φτάσουν στο διάστημα που μπορεί να μην έχουν πριν από λίγα χρόνια, σημαίνει επίσης ότι μπορεί να περιμένουν για χρόνια ενώ τα υπόλοιπα καθίσματα γεμίζουν και ετοιμάζονται να κυλήσουν. Με τον Λέοντα, είναι πρακτικά το όχημα της Domino για την τροχιά.

Αυτό είναι σπουδαίο θεωρητικά, αλλά το γεγονός είναι ότι κανείς δεν έχει κάνει ένα εμπορικό σύστημα εκτόξευσης βασισμένο σε μπαλόνια. Όταν η Πολεμική Αεροπορία το έκανε, ήταν αρκετά αργό: Ο πύραυλος μεταφέρθηκε σε κατακόρυφη θέση και πυροβόλησε μέσα από το μπαλόνι όταν ανέβηκε. Αυτός ο τύπος αποκλείει την επαναχρησιμοποίηση του μπαλονιού, αλλά το σύνολο των δραστηριοτήτων του Leo βασίζεται στην επαναχρησιμοποίηση, αφού αυτό μειώνει το κόστος πάρα πολύ.

 launch ruleus

"Αυτό ήταν ένα από τα μεγάλα προβλήματα που είχαμε να λύσει – το βάρος του ίδιου του μπαλονιού. το ήλιο είναι ακριβό και το φάκελο [i.e. the balloon material] είναι ακριβό και εύθραυστο ", δήλωσε ο Rudy. "Πώς φτιάχνουμε αυτό το μηδενικό στάδιο, όπως το ονομάζουμε, επαναχρησιμοποιούμενο;"

Εκπληκτικά, διαπίστωσαν ότι το σκληρό νάιλον και ο ζεστός αέρας ήταν στην πραγματικότητα η καλύτερη λύση. Είναι εξαιρετικά κοντά σε ένα κανονικό μπαλόνι ζεστού αέρα, αλλά με τη μικρή διαφορά ότι πρέπει να πετάξει μέχρι και 18 χιλιόμετρα σε υψόμετρο και να φέρει μαζί του έναν πύραυλο

"Η διαφορά είναι πώς ελέγχετε και χειρίζεστε αυτό το είδος οχήματος, να το ενσωματώσει στον εναέριο χώρο, να αναστείλει την πύραυλο κάτω από αυτό και όλα αυτά », είπε ο Ρούντι. "Όλα τα πράγματα που έχετε στο Vandenberg Air Base για ένα λανσάρισμα – πρέπει να κάνουμε όλα αυτά τα κινητά."

 Mike Mojave Launch 11 από 25

Λίγο σαν να πηγαίνεις από ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο ένα αυτο-οδηγώντας ένα, το μπαλόνι του Leo μπορεί να είναι παρόμοιο με τον τύπο αναψυχής στη βασική του μορφή, αλλά οι τεχνικές προόδους είναι στον τρόπο με τον οποίο ελέγχεται και παρακολουθείται. Μπορούν να προσαρμοστούν για τον άνεμο, να ελέγξουν την στροφή και την περιστροφή, να ανέβουν σε ένα πολύ ακριβές υψόμετρο και ούτω καθεξής – φυσικά, όλα μακριά και με μερική αυτονομία

Ο πύραυλος δεν πυροβολεί μέσω του μπαλονιού όπως πριν, σε μια καθορισμένη από την αποστολή γωνία. 18 χιλιόμετρα πιο κοντά στο χώρο, με πολύ λιγότερη αντίσταση στον αέρα για ανησυχία, ο πυραύλος τριών σταδίων (δύο στερεά, στη συνέχεια ένα υγρό χωρίς κρυό) μπορεί να είναι πολύ μικρότερος και να έχει πολύ λιγότερη μάζα – απαιτώντας λιγότερο από το μισό καύσιμο δεδομένης μάζας στην τροχιά. Συγκεκριμένα, το σύστημα είναι έτοιμο να στείλει 33 μικρά κιλά, 25 κιλά ωφέλιμου φορτίου, σε τροχιά μήκους 550 χιλιομέτρων – ή περίπου διπλάσια από τα 300 χιλιόμετρα.

Το Δεκέμβριο η εταιρεία πραγματοποίησε δοκιμές μειωμένης κλίμακας σε υψόμετρο, βήμα προς την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών. Το σχέδιο είναι να πραγματοποιηθεί το πρώτο τους πλήρους μεγέθους υποφλέβια εκτόξευσης το επόμενο έτος με το ωφέλιμο φορτίο του πρώτου πελάτη τους. Οι ορφανοί εκτοξεύσεις προγραμματίζονται για το 2022.

Ο Λέων έφτασε στις δοκιμές του Δεκεμβρίου σε έναν αρκετά χαμηλό προϋπολογισμό για ένα ξεκίνημα χώρου ύψους περίπου $ 520.000, μέσω της TechStars και μιας επιχορήγησης από το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών. Αυτό είναι σπουδαίο για ένα ίδρυμα, δήλωσε ο Rudy, αλλά οι δοκιμές πλήρους κλίμακας και η ενδεχόμενη μετάβαση σε εμπορικές επιχειρήσεις θα απαιτήσουν περισσότερους από έξι αριθμούς.

Μια επιχορήγηση έρευνας για την καινοτομία στις μικρές επιχειρήσεις της Αεροπορίας άνοιξε την πόρτα σε άλλες κυβερνητικές πηγές. υπήρξαν ενδιαφέροντα από το εν λόγω τρίμηνο για τις μη τροχιακές δυνατότητες του συστήματος, όπως για παράδειγμα δοκιμές σε μεγάλες αποστάσεις, υποδομές κινητών επικοινωνιών κ.ο.κ. Έτσι υπάρχουν ήδη πολλαπλά αυγά σε πολλά καλάθια – ελκυστική ποιότητα για τους επενδυτές.

"Έχουμε κάνει όλα τα θεμελιώδη έργα", δήλωσε ο Rudy. "Τώρα είναι μόνο για την κλιμάκωση."


>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.