Η ζήτηση για την Porsche Taycan ζητά από την αυτοκινητοβιομηχανία να προσθέσει 500 ακόμα εργασίες

Η ζήτηση για την Porsche Taycan ζητά από την αυτοκινητοβιομηχανία να προσθέσει 500 ακόμα εργασίες


Η ζήτηση για το ηλεκτρικό Porsche Το αθλητικό αυτοκίνητο Taycan οδήγησε τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να προσθέσει 500 θέσεις εργασίας στην έδρα της στη Στουτγάρδη-Ζουφενχάουζεν

. Taycan με το ένα τρίτο σε 2.000, έχει σχεδιαστεί για να δώσει στην Porsche την ευελιξία που μπορεί να χρειαστεί για να τονώσει την παραγωγή

. "Με το Taycan, δείχνουμε ότι η ηλεκτρονική κινητικότητα δεν είναι σε καμία περίπτωση ένας δολοφόνος εργασίας", ανέφερε ο Andreas Haffner, μέλος του διοικητικού συμβουλίου που είναι επιφορτισμένο με το ανθρώπινο δυναμικό, σε δήλωσή του . "Αντίθετα υπογραμμίζουμε τη μελλοντική βιωσιμότητά του, ειδικά στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων."

Η Porsche έχει μεταφέρει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην ανάπτυξη του Taycan, του πρώτου ηλεκτροκίνητου οχήματος. Και αυτό το στοίχημα φαίνεται να αποδίδει, εάν οι αρχικοί αριθμοί παραμείνουν. Ακόμη και πριν αποκαλυφθεί το Taycan το Σεπτέμβριο, η εταιρεία ανέφερε μεγάλη ζήτηση για το όχημα, το οποίο μέτρησε μέσω του αριθμού των ατόμων που είχαν κάνει καταθέσεις για να παραγγείλει το τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο. Το 19659003] η Porsche είχε αρχικά στοχεύσει 20.000 Taycans για το πρώτο έτος παραγωγής, αν και σε πλήρη ισχύ η γραμμή μπορεί να παράγει μέχρι και 40.000 από αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα

Η εταιρεία έχει λάβει περισσότερες από 32.000 αιτήσεις για την Taycan, δήλωσε ο Haffner.

Η Porsche σχεδιάζει να αυξήσει το εργατικό της δυναμικό για το Taycan μέχρι το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2020.

Η Porsche Taycan δεν ήταν απλώς ένα μεγάλο το στοίχημα από την αυτοκινητοβιομηχανία? οι εργαζόμενοι της εταιρείας έκαναν επίσης ένα στοίχημα. Οι εργαζόμενοι και τα στελέχη συμφώνησαν σε μέτρα μείωσης του κόστους συμπεριλαμβανομένης της εγκατάλειψης ενός ποσοστού των προγραμματισμένων αυξήσεων μισθών τους έως το 2025, για να εξασφαλίσουν ότι το όχημα θα κατασκευαστεί στο Zuffenhausen και όχι σε άλλο εργοστάσιο όπου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα αυτοκίνητα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.