Badass χιλιετή γυναίκες είναι υπερπληρωμές επενδύσεις εκκίνησης

Badass χιλιετή γυναίκες είναι υπερπληρωμές επενδύσεις εκκίνησης


Σε όλο το πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό στάδιο, αυξημένη προσοχή και προτεραιότητα

Υπάρχουν περισσότερες γυναίκες από ποτέ αναζητώντας πολιτικό αξίωμα . η χρηματοδότηση των νεοσύστατων επιχειρήσεων που ιδρύονται από γυναίκες φθάνει τα επίπεδα ρεκόρ (ακόμη και αν έχουν ακόμη πολύ δρόμο να φτάσουν στην ισότητα των φύλων) · μια αρκετά μεγάλη ομάδα γυναικών-έτοιμων και υπό την ηγεσία εταιρειών έχουν επιτύχει αποτιμήσεις μονόκερου σε δισεκατομμύρια δολάρια . και αρκετές γυναίκες με έδρα τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των PagerDuty Οι RealReal και Eventbrite έχουν εισέλθει στις δημόσιες αγορές με επιτυχημένες δημόσιες εγγραφές

θετική αλλαγή;

Είναι σαφές ότι η ευρύτερη συνειδητοποίηση των θεμάτων φύλου και εξουσίας, κυρίως λόγω του #MeToo, καθώς και η αύξηση του αριθμού των γυναικών επενδυτών, χάρη σε ομάδες όπως το All Raise καταλύτες. Επιπλέον, οι γυναίκες τώρα ξεπερνούν τους άνδρες στο κολέγιο η πλειοψηφία των αμερικανών μητέρων είναι στο εργατικό δυναμικό και στο το 40% των νοικοκυριών . Αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Πιστεύω ότι υπάρχει μια βαθιά μετατόπιση της γενιάς και ότι αυτό το πρώτο κύμα μονογονεϊκών γυναικών είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου NASDAQ

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές που μπορεί να έχουν εξετάσει είτε την αυτο-επένδυση ως self-indulgence είτε απλά δεν διέθεταν τους πόρους ή την τεχνολογία για να πραγματοποιήσουν συμπληρωματικές επενδύσεις από μόνα τους, οι σημερινοί γυναικοποιοί της σημερινής εποχής αγνοούν την επιθυμία τους να επενδύσουν στην επιτυχία και την ευημερία τους. Αποφασισμένοι να επιτύχουν χωρίς να διακυβεύουν τις αξίες τους ή τη σωματική και διανοητική τους ευεξία, αυτές οι χιλιετή γυναίκες που ενδυναμώνουν τη ζωή τους καθιστούν βιώσιμη μια νέα γενιά νεοσύστατων επιχειρήσεων που θα τους βοηθήσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους και να αισθάνονται άνετα στο δέρμα τους. Αναφέρομαι σε αυτό το οικονομικό κύμα ως She-conomy 2.0

Επί δεκαετίες τώρα υπάρχουν εταιρείες τεχνολογίας, τις οποίες αναφέρομαι ως She-conomy 1.0 που τροφοδοτούν τις παραδοσιακές και ομοιογενείς ταυτότητες γυναίκες κυρίως ως αγοραστές και φροντιστές. Αντίθετα, αυτά τα νέα σύγχρονα σήματα της She-conomy 2.0 απευθύνονται σε λανθάνοντες, ιστορικά ανυπόμονες, συχνά μη συζητημένες και υποεπηρετημένες ανάγκες που μιλούν στο πλήθος άλλων όψεων της ταυτότητάς μας

. Οι εταιρείες αυτές έχουν λιγότερη σχέση με τις γυναίκες αγοράζουν και περισσότερο να κάνουν με την προθυμία τους να επενδύσουν στον εαυτό τους – στη σταδιοδρομία τους και στη σωματική και συναισθηματική υγεία και ευεξία τους. Επιδιώκουν και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για προϊόντα και υπηρεσίες που τους βοηθούν να προωθήσουν τη σταδιοδρομία τους, να αισθάνονται άνετα για το σώμα τους και να παρέχουν τη σωματική και συναισθηματική υποστήριξη που επιδιώκουν

Τα ιδρυτικά μέλη της Allraise

Πάνω από δύο δεκαετίες πριν, όταν είχα το πρώτο μου παιδί, Μπήκα σε μια ομάδα μαμάς στο Νοσοκομείο του Στάνφορντ. Ήμασταν όλοι εργαζόμενοι μητέρες που προσπαθούσαν να ζαρώνουν την καριέρα και τη μητρότητα. Ήταν μια πραγματικά δύσκολη στιγμή για τον καθένα μας. Η ομάδα παρέσχε μια τέτοια χρήσιμη υποστήριξη που συναντήσαμε κάθε Δευτέρα βράδυ για πέντε χρόνια μέχρι τα παιδιά μας να ήταν στο νηπιαγωγείο. Γιατί Δευτέρες; Επειδή οι Δευτέρες είναι ιδιαίτερα δύσκολες για τους γονείς που εργάζονται, σημειώνοντας ακόμη μια εβδομάδα σε αναζήτηση ισορροπίας. Διαπιστώσαμε ότι η συνάντηση το βράδυ της Δευτέρας μας έδωσε την υποστήριξη που χρειαζόμασταν για να το πετύχουμε μέσω της εβδομάδας εργασίας. Ίσως ακόμα πιο κριτικό, μας έδωσε κάτι για τις Δευτέρες για να προσβλέπουμε στο μέλλον.

Υπάρχει κάτι που απίστευτα ενδυναμώνει την εμπειρία μιας μεγάλης μετάβασης, όπως μια νέα δουλειά ή μια νέα πατρότητα, ως μέρος μιας κοόρτης. Η Sheryl Sandberg προσπάθησε να θεσμοποιήσει αυτό το είδος υποστήριξης για τις εργαζόμενες γυναίκες με το μη κερδοσκοπικό της Lean In . Έχει αυξήσει δραματικά την ευαισθητοποίηση γύρω από τους αγώνες των γυναικών που εργάζονται. Ωστόσο, μεμονωμένοι ηγέτες ομάδας Lean In είναι συνήθως εθελοντές που εκτελούν αυτές τις συνεδρίες από την πλευρά τους ενώ δουλεύουν και επιβλέπουν τον ατελείωτο κατάλογο άλλων ευθυνών.

Τώρα μια νέα γενιά οργανισμών προσφέρει αυτή την υποστήριξη – έναντι αμοιβής. Ως οργανώσεις κερδοσκοπικού χαρακτήρα, το κάνουν με κλιμακωτό, συνεπή και αξιόπιστο τρόπο. Οι γυναίκες δεν χρειάζεται να ανησυχούν για το αν ο διοργανωτής θα μπορέσει να βγάλει χρόνο για να οργανώσει μια συνάντηση, επειδή είναι έτσι η δουλειά του διοργανωτή. Διακήρυξη, Η Συνέλευση * επιχειρήσεις που αναπτύσσονται και ευδοκιμούν επειδή προσφέρουν πολύτιμο χώρο, υποστήριξη και υπηρεσίες που οι γυναίκες είναι πρόθυμες να πληρώσουν. Οι περισσότεροι από αυτούς τους οργανισμούς είχαν αρχικά στοχεύσει σε χιλιετίες, αλλά γυναίκες από όλες τις γενιές επωφελούνται και συμμετέχουν.

Μια ματιά μέσα σε έναν από τους χώρους συνεργατών του The Riveter του Σιάτλ

(19459042)

Δεν ήταν πολύ καιρό πριν ότι τα μανεκέν, όπως τα μοντέλα κάλυψης, ήρθαν σε ένα μόνο μέγεθος. Τώρα οι mainstream όχι μόνο πωλούν ευρύτερες προσφορές. τους παρουσιάζουν όλο και περισσότερο σε περιοδικά, καταλόγους, καταστήματα και διαδρόμους. Για παράδειγμα, το το ναυαρχτωτικό κατάστημα της Nike στο Λονδίνο χαρακτήρισε και τα δύο και τα μανεκέν μεγέθους plus 19459011 για άτομα με σωματικές και πνευματικές ικανότητες και η νέα γραμμή εσωρούχων της Rhianna παρουσιάζει τακτικά

Τα χιλιετηρίδα (όπως όλοι μας) δεν θέλουν να νιώθουν ντροπή. θέλουν να αισθάνονται δυνατά και όμορφα. Αντί να εγκατασταθούν για φρουτώδη, ακατάλληλα ρούχα ή ξεπερασμένο σχεδιασμό προϊόντων, οι χιλιετίες χρησιμοποιούν τις κοινωνικές πολυμέσες τους για να πουν στην αγορά τι θέλουν. Παραδοσιακές εταιρείες όπως η Victoria's Secret έχουν μετακινηθεί με ρυθμό που μοιάζει με μελάσα και εξελίσσονται από τη μεταχείριση των γυναικών ως αντικειμένων φαντασίας για να γιορτάσουν το δικαίωμά τους να αισθάνονται υπέροχα για τον εαυτό τους. Οι απαρχαιωμένες πρακτικές τους έχουν δημιουργήσει την ευκαιρία για νέες εταιρείες να δημιουργούν μάρκες επικεντρωμένες στη θετική στάση του σώματος. Ορισμένες εταιρείες πληρώνουν σε μεγάλο βαθμό ανεπαρκώς τις ανάγκες της αγοράς, τροφοδοτώντας αποκλειστικά σε μεγαλύτερα και ειδικά μεγέθη, ενώ άλλα αντιμετωπίζουν προηγούμενα θέματα ταμπού, όπως τα μαλλιά του σώματος, τα οποία συμβάλλουν επίσης έντονα στα συναισθήματα γύρω από τη θετική στάση του σώματος. Eloquii προσφέρει εκτεταμένα μεγέθη ενδυμάτων, Ruby Κορδέλα * και καλύπτει τα μαλλιά του σώματος και την περιποίηση

Οι γυναίκες αφιερώνουν περισσότερη προσοχή στην υγεία τους και στις σχέσεις τους

]αλλά η τεχνολογία ανοίγει το δρόμο για μια νέα γενιά υπηρεσιών για την παροχή καθοδήγησης και υποστήριξης που είναι πιο βολικό και στοχοθετημένο. Ταυτόχρονα, οι γυναίκες είναι όλο και περισσότερο πρόθυμες να συζητήσουν θέματα υγείας που ήταν παλαιότερα ταμπού, όπως η εμμηνόπαυση, η εμμηνόπαυση και η περιγεννητική η γονιμότητα και η κατάθλιψη. Οι προόδους στην τεχνολογία καθιστούν τη φροντίδα που σχετίζεται με την υγεία πιο εύκολη από την άνεση των wristbands και των τηλεφώνων μας. Εν τω μεταξύ, οι άνθρωποι δαπανούν ένα δυσανάλογο ποσό του πλούτου τους για την υγεία, καθιστώντας ολόκληρη τη βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης ώριμη για διαταραχή.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες κάνουν femtech μεγάλες επιχειρήσεις . Αμέτρητες νέες εταιρείες βοηθούν τις γυναίκες να αναλάβουν πιο ενεργό έλεγχο της σεξουαλικής τους υγείας, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των γεννήσεων και της δοκιμής STI ( Pill Club και Nurx ) ]), τη γονιμότητα και την κατάψυξη των αυγών (] Genoveve ]η κατάθλιψη και η αποβολή μετά τον τοκετό (19459073) Maven ) και ακόμη και τις σχέσεις μας ( Relish * και Bumble ). Επιπλέον, η έλλειψη εταιριών femtech δεν ασχολείται με τη φροντίδα της περιόδου, όπως η Lola Cora Η Εταιρεία Flex Thinx Οι επιχειρήσεις αυτές είναι βιώσιμες μόνο επειδή τόσες πολλές γυναίκες – ξεκινώντας από χιλιετίες, αλλά επεκτείνοντάς τους στους υπόλοιπους από μας – είναι τώρα πρόθυμες και ικανές να επενδύσουν στον εαυτό τους. Συνδυάζοντας μια κοινή αποστολή γυναικείας ενδυνάμωσης και συμμετοχής, η She-onomy 2.0 καθιστά πιο ρεαλιστικό από ποτέ να μας εξουσιοδοτήσει να προωθήσουμε τη σταδιοδρομία μας, να αισθανόμαστε καλά για τον εαυτό μας και να παραμείνουμε υγιείς. Καπέλο στις κακές γυναίκες της χιλιετίας που οδήγησαν αυτή την κατηγορία. είμαστε όλοι καλύτερα επαγγελματικά, συναισθηματικά και ακόμη και φυσικά χάρη σε σας!

* Δηλώνει εταιρία χαρτοφυλακίου για Trinity Ventures

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.