Η Mitto, η κάρτα πληρωμής και η εφαρμογή για έφηβους της σειράς «Gen Z», συγκεντρώνει € 2 εκατ. Σπόρους προς σπορά

Η Mitto, η κάρτα πληρωμής και η εφαρμογή για έφηβους της σειράς «Gen Z», συγκεντρώνει € 2 εκατ. Σπόρους προς σπορά


Το Mitto μια χρεωστική κάρτα και μια εφαρμογή που σχεδιάστηκε για έφηβους "Generation Z", αύξησε τα κεφάλαια χρηματοδότησης των σπόρων προς χρηματοδότηση

. με το Athos Capital και τους Ισπανούς κοινωνικούς εταίρους που επηρεάζουν "AuronPlay" και "Wismichu", μεταξύ άλλων.

Η Mitto υποστηρίζει ότι διαθέτει ένα ψηφιακό πορτοφόλι και / ή φυσική κάρτα για online ή offline πληρωμή. Οι γονείς μπορούν να στείλουν άμεσα χρήματα στα παιδιά τους συμπληρώνοντας το πορτοφόλι και να αποκτήσουν μια γενική εικόνα του προφίλ «προμηθειών» τους.

Με τη σειρά του, η ιδέα είναι ότι τα παιδιά αποκτούν κάποια οικονομική ανεξαρτησία χρησιμοποιώντας το Mitto και κατανοούν καλύτερα τις συνήθειες των δαπανών τους . Σε γενικές γραμμές, η Μίττο αναφέρει ότι θέλει να βοηθήσει στην ανάπτυξη οικονομικής παιδείας μεταξύ των παιδιών Gen Z.

"Παρά το γεγονός ότι γεννήθηκε ψηφιακά, ο Gen Z σήμερα δεν έχει εύκολη πρόσβαση σε ένα εργαλείο για τη χρήση ψηφιακού χρήματος", λέει ο συνιδρυτής της Mitco Marcos Cuevas. "Το Mitto γεννιέται για να διορθώσει αυτό, επιτρέποντάς του να κατέχει ένα ψηφιακό πορτοφόλι και εικονικές και φυσικές κάρτες. Ταυτόχρονα, επιτρέπουμε στους γονείς να εκπαιδεύουν και να υποστηρίζουν οικονομικά τα παιδιά τους με τα πρώτα τους βήματα χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό χρηματοοικονομικό προϊόν. "

Ο Cuevas αναφέρει ότι η πιο μακροπρόθεσμη αποστολή της Mitto είναι να παραδώσει την καλύτερη εμπειρία λύσεων πληρωμών για την Generation Z για να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν τις επιπτώσεις που έχουν οι δαπάνες τους στον πλανήτη – τόσο υψηλό όσο αυτό ακούγεται

"Είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε αυτή τη νέα γενιά να αλλάξει γνώμη για τη χρηματοδότηση, να επιτύχει δίνοντάς τους τα εργαλεία για να κατανοήσουν τις αγοραστικές τους συνήθειες και – στο μέλλον – τον αντίκτυπο των αποφάσεών τους στον κόσμο και πώς μπορούν να βοηθήσουν να το καταστήσουν πιο βιώσιμο ", προσθέτει.

Για το σκοπό αυτό, η Mitto αναφέρει ότι η χρηματοδότηση θα της επιτρέψει να επενδύσει περαιτέρω στο προϊόν της και οι εταιρικές σχέσεις για να γίνουν "η χρηματοοικονομική πλατφόρμα επιλογής" για την Generation Z.

Η ισπανική Fintech θέλει να ξεκινήσει την πρότασή της σε άλλες ευρωπαϊκές και λαϊκές χώρες όπου λέει ότι υπάρχει ζήτηση. Υποστηρίζει έναν κατάλογο αναμονής περισσότερων από 80.000 χρηστών σε αρκετές χώρες και αναφέρει ότι σήμερα έχει 150.000 εγγεγραμμένους χρήστες

. Εν τω μεταξύ, ανταγωνιστές που είναι άμεσα συγκρίσιμοι περιλαμβάνουν τους GoHenry και Osper στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Current, Step, και Greenlight στις ΗΠΑ, για να αναφέρω μερικά.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.