Πώς να σταματήσετε το μάρκετινγκ ματαιοδοξίας από τη θανάτωση της εκκίνησης σας

Πώς να σταματήσετε το μάρκετινγκ ματαιοδοξίας από τη θανάτωση της εκκίνησης σας


Το 2014, μπήκα στο ισόγειο ό, τι νόμιζα ότι ήταν ένα πυραυλικό πλοίο. Το Fling ήταν το το ταχύτερα αναπτυσσόμενο app το 2014 και εγώ μπήκα ως κύριος υπεύθυνος ανάπτυξης, με ένα ωραίο πακέτο αποζημιώσεων – αυτό που θα έπρεπε να μου έκανε μια παύση. Μέσα σε 24 ώρες από την άφιξή μου στο Λονδίνο, χαιρετήσαμε την πόρτα από ένα εμπορικό σήμα της Fling Humvee, το οποίο δεν θα φαινόταν να είναι η χειρότερη χρήση των χρημάτων της εταιρείας.

Η ομάδα μάρκετινγκ της Fling αποτελείται από 20 άτομα περίπου το 30% της εταιρείας. Σκεπτικό ότι κάθε εκκίνηση χρειάστηκε μια ομάδα μάρκετινγκ μακριά από αυτό το μέγεθος, εγώ καθόμουν κάτω με κάθε ένα από αυτά να μάθουν για την εμπειρογνωμοσύνη του κάθε ατόμου, τον ρόλο και την αξία που πρόσθεσαν. Κάθε επικεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη περιοχή – online απόκτηση χρηστών, μάρκα, συνεργασίες, μετρήσεις, για να αναφέρουμε μερικές. Παραδόξως, βρήκα τον εαυτό μου εντυπωσιασμένος με τα σύνολα δεξιοτήτων του, τουλάχιστον σε χαρτί.

Παρ 'όλα αυτά, η αίσθηση μου ήταν σπασμωδική. Δεν είναι ότι ήταν τεμπέλης ή εκκρεμούσαν ευθύνες. στην πραγματικότητα, φαινόταν ότι προσπαθούσαν να δημιουργήσουν σοβαρή αξία. Αλλά όλοι στην ομάδα δεν είχαν την αίσθηση της επείγουσας ανάγκης – εκείνη που οδηγεί πραγματικά αληθινές νεοσύστατες επιχειρήσεις να είναι προσεκτικές και προσεκτικές για την κατανόηση του και του πώς τα πράγματα λειτουργούν. είναι φαινομενικά απεριόριστες, οποιαδήποτε δαπάνη – είτε ώρα, χρήμα είτε και τα δύο – φαίνεται να είναι καλή ιδέα, εφόσον η απόδοση είναι καθαρά θετική. Και μεμονωμένα, ίσως πολλά (ή όλα αυτά) να αποφέρουν μια θετική απόδοση επένδυσης (ROI). Το αποτέλεσμα ήταν μια συνεχής εξοικονόμηση χρηματικών ποσών, παρά το γεγονός ότι "έκανε τα πάντα σωστά" – όλα λειτουργούσαν, αλλά δεν λειτουργούσε με βιώσιμο, διαχειρίσιμο τρόπο και καταλήξαμε να το αγοράσω στη διαφημιστική εκστρατεία. Είχα την ανησυχία του για το μάρκετινγκ του bloat, και είχα δίκιο. Η εταιρεία θα τελικά πήγε κάτω από το κάψιμο των 21 εκατομμυρίων δολαρίων .

Ήξερα ότι ήμουν μέρος της. Θα μπορούσα να σταματήσω την αιμορραγία. Αλλά ό, τι έκανα είχε ένα θετικό αποτέλεσμα – όχι ένα που θα μπορούσα κατ 'ανάγκη να το ποσοστώ ή να περιγράψω, αλλά ήξερα ότι ήταν εκεί. Είχαμε όλα τα χρήματα και το χρόνο στον κόσμο – μέχρι που δεν το είχαμε.

Πριν από τη Fling είχα απολέσει, συνεχώς βουρτσίζοντας τα όπλα με το θάνατο τρέχοντας μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές γυμναστικής στον κόσμο συνεχώς από το τέλος του διαδρόμου μας. Μετά από το Fling, είχα αναπτύξει κακές συνήθειες – με το δικό μου χέρι – και έπρεπε να αναγκάσω τον εαυτό μου μέσα από μια σειρά από λιγότερο λαμπερές αλλά πιο εκπληκτικές θέσεις εργασίας όπου όλα όσα πραγματικά είχαν σημασία ήταν τα αποτελέσματα

και θα έλεγα για οποιονδήποτε έμπορο – να αναπτύξω επινοητικότητα, έπρεπε να περάσω σημαντικό χρόνο σε ένα περιβάλλον έλλειψης, όχι αφθονίας. Αυτό το περιβάλλον είναι η διαφορά μεταξύ του εάν ένας έμπορος καταλήγει να κόβει τα δόντια του και να αυξάνεται στις ικανότητές του ή για πάντα να πιπιλίζει τη θηλή που παρέχεται από την φιλική γειτονιά σας VC

Και η λέξη "εφευρετικότητα" είναι μια εσφαλμένη ονομασία, Η ειρωνεία του είδους: είναι ένα χαρακτηριστικό που αναπτύσσεται μόνο όταν οι πόροι τρέχουν με κενό.

Ήρθε η ώρα να καταλάβετε έναν νέο όρο –

Είχαμε όλα τα χρήματα και το χρόνο τον κόσμο – μέχρι που δεν το κάναμε.

Το μάρκετινγκ ματαιοδοξίας είναι μια δελεαστική επένδυση για μια εταιρεία. Έχει κάποια αόριστα, εφήμερα αλλά ικανοποιητικά αποτελέσματα – έχετε ένα μεγάλο πάρτι, έχετε ένα τυλιγμένο Humvee, έχετε κάτι δροσερό στο σημείο και ίσως θα επιτύχετε τη μυθική "virality" που παίρνει ένα

Είστε δημοφιλής – ένα μη ειδικό απίστευτα σέξι πράγμα που θεωρητικά θα σήμαινε ότι οι επενδυτές θα σας μιλούσαν, ή οι δημοσιογράφοι θα σας μιλούσαν, ή ότι εσείς Το "ve" το έκανε. "Είναι αποτέλεσμα του γεγονότος ότι πολλές αγορές δεν έχουν το επίπεδο ελέγχου, για παράδειγμα, μιας ομάδας πωλήσεων που εφαρμόζεται σε αυτούς – το μάρκετινγκ είναι αυτό το μεγάλο, ισχυρό juggernaut όπου πολλοί άνθρωποι επιβιώνουν απλά δεν παίρνουν φωτιά Εάν η πρόωρη εξάρθρωση είναι ο κορυφαίος δολοφόνος των νεοσύστατων επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ είναι ο καρκίνος χωρίς συμπτώματα που οδηγεί στην κατάργησή του. Οι έμποροι με αφθονία που έχουν ενσωματωθεί στη νοοτροπία τους θα δαπανηθούν έως ότου οι πόροι αυτοί δεν είναι πλέον εκεί. Είναι εύκολο για να πετύχει το μάρκετινγκ με την καύση του κεφαλαίου για να αναπτυχθεί.

Ξέρετε πώς υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που είναι επιχειρηματίες ακριβώς για να πουν ότι είναι επιχειρηματίες; Έχω παρατηρήσει ένα παρόμοιο μοτίβο στο μάρκετινγκ. Ο καθένας θέλει να αποκαλείται "χάκερ ανάπτυξης", αλλά κανείς δεν θέλει να μάθει να γράφει SQL ή Python

Γιατί; Επειδή δεν είναι σέξι. Ούτε είναι εμμονή σε μετρήσεις όπως το CPM, η μέση τιμή παραγγελίας και το κόστος ανά μοναδικό "προσθήκη στο καλάθι". Τι είναι , και δείχνοντας όλο και μεγαλύτερους αριθμούς. Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν βγάλετε τα χέρια σας βρώμικα, δεν θα μπορέσετε πραγματικά να καταλάβετε αν οι προσπάθειες μάρκετινγκ σας δίνουν μια επιστροφή. Έχω δει τους έμπορους να σπαταλούν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια χωρίς επιπτώσεις. Θα μπορούσατε να φανταστείτε εάν ένας πωλητής δαπάνησε το ίδιο ποσό στις εκδρομές πωλήσεων χωρίς να προσγειωθεί ένας μόνο πελάτης;

Σχεδόν κάθε μείζων πυροβολισμός εκκίνησης που έχετε δει είχε κάποια μορφή σημαντικής δαπάνης μάρκετινγκ Vanity, μία από τις οποίες τελείως διαζευγμένος από, κόστος απόκτησης ενός μόνο χρήστη. Αν διαβάζετε αυτό και λέτε ότι δεν είστε ένας από αυτούς τους εμπόρους, τότε είμαι υπερήφανος, αλλά ύποπτος, από εσάς. Είναι ωραίο, αν έχετε χτυπηθεί – μια ευτυχισμένη ώρα εδώ, ένα κόμμα της CES εκεί – και κατανοήσατε ότι πρόκειται για σύντομες προσπάθειες να αποκτήσετε κάτι που δεν μπορεί να αποτιμηθεί. Και είναι ακόμα πιο ανόητο αν ξοδέψατε αυτά τα χρήματα "μόνο και μόνο επειδή όλοι οι άλλοι το κάνουν."

Αλλά η σκοτεινή αλήθεια είναι ότι πολλές, πολλές δαπάνες μάρκετινγκ είναι εντελώς ακαθόριστες – έχουν ελάχιστα ή και καθόλου γείωση στην πραγματικότητα πέρα ​​από το να λένε στους ανθρώπους

Το βαρετό, σταθερό μάρκετινγκ που μπορείτε να κάνετε – που μπορείτε να αναλύσετε, ότι μπορείτε πραγματικά να κατανοήσετε την επίδραση του – είναι τόσο λιγότερο ενδιαφέρον από τα μεγάλα, γυαλιστερά αντικείμενα. Μπορεί να μην φαίνεται τόσο εντυπωσιακό, αλλά θα λειτουργήσει. Και θα σας διδάξει να πετύχετε οπουδήποτε.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.