Η Uber σχεδιάζει να συνεχίσει να υπερασπίζεται το μοντέλο ανεξάρτητων αναδόχων για τους οδηγούς

Η Uber σχεδιάζει να συνεχίσει να υπερασπίζεται το μοντέλο ανεξάρτητων αναδόχων για τους οδηγούς


Υπό το πρίσμα του νομοσχεδίου για την προστασία των εργαζομένων, ο AB5 που πέρασε χθες το βράδυ στη Γερουσία της Πολιτείας της Καλιφόρνιας και οι τροποποιήσεις στο AB5 που πέρασαν στη συνέλευση σήμερα το πρωί, Uber κατέστησε σαφές ότι σκοπεύει να κάνει ό, «

« Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε μια συμβιβαστική συμφωνία », δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Tony West, σε σημερινή πρόσκληση τύπου

Όπως ανέφερε ο Uber τον περασμένο μήνα η η εταιρία πιέζει για ένα πλαίσιο που θα καθιερώνει ένα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα ενώ ταξιδεύει, θα προσφέρει φορητά οφέλη και θα δώσει στους οδηγούς τη δυνατότητα να «αποκτήσουν συλλογική φωνή».

Συνέχισε να λέει ότι ο Uber συνεχίζει να διερευνά αρκετές νομικές και πολιτικές οι επιλογές για να τεθούν οι βάσεις για μια πρωτοβουλία κρατικής ψηφοφορίας το 2020. Ο Uber και ο Lyft ανακοίνωσαν μια κοινή πρωτοβουλία ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων τον προηγούμενο μήνα και τώρα η Δύση λέει ότι η Uber είναι ανοικτή να επενδύσει ακόμη περισσότερα χρήματα στην επιτροπή αυτή

"Αυτή δεν είναι η πρώτη μας επιλογή", δήλωσε η Δύση. "Ταυτόχρονα, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι διερευνάμε όλες τις επιλογές και όλες τις εναλλακτικές λύσεις για να προτείνουμε ένα πλαίσιο που λειτουργεί για την οικονομία του 21ου αιώνα και πιστεύουμε ότι έχουμε ένα πλαίσιο που το κάνει αυτό"

Το AB5 θα βοηθούσε για να εξασφαλιστεί ότι οι εργαζόμενοι στην οικονομία των εργαζομένων δικαιούνται ελάχιστο μισθό, αποζημίωση εργαζομένων και άλλα οφέλη απαιτώντας από τους εργοδότες να εφαρμόσουν τη δοκιμή ABC. Το νομοσχέδιο, που εισήχθη για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2018, αποσκοπεί στην κωδικοποίηση της απόφασης που καθιερώθηκε στο Dynamex Operations West, Inc. κατά Ανώτατο Δικαστήριο του Λος Άντζελες . Στην περίπτωση αυτή, το δικαστήριο εφάρμοσε τη δοκιμή ABC και αποφάσισε ότι η Dynamex κακώς χαρακτήρισε τους εργαζόμενους ως ανεξάρτητους εργολάβους.

Σύμφωνα με τη δοκιμή για να μπορεί ένας μισθωτής να ταξινομήσει νομίμως έναν εργαζόμενο ως ανεξάρτητο πρέπει να αποδεικνύει ότι ο εργαζόμενος είναι ελεύθερος από τον έλεγχο και την κατεύθυνση της οντότητας μίσθωσης, εκτελεί εργασίες εκτός του πεδίου δραστηριότητας της επιχείρησης και ασχολείται τακτικά με "ανεξάρτητο εμπόριο, επάγγελμα ή επιχείρηση της ίδιας φύσης με την εργασία "

Εάν ο Uber αποτύχει σε αυτή τη δοκιμασία, οι οδηγοί δεν θα είναι σε θέση να καθορίσουν πότε, πού και πόσο συχνά θα δουλέψουν, ούτε θα μπορούσαν να εργαστούν για περισσότερες από μία πλατφόρμες τη φορά, 19659003] "Νομίζω ότι θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στους οδηγούς εμπειρίας που θα είχαν," δήλωσε η Δύση.

Αλλά η Δύση πιστεύει ότι ο Uber δεν θα αποτύχει σε αυτό το τεστ. Ενώ θα πρέπει να περάσει αυτό το τεστ στην πιθανή περίπτωση που η AB5 έχει υπογράψει το νόμο, η Δύση επεσήμανε ότι «υπήρξαμε επιτυχημένοι στο να υποστηρίζουμε στο παρελθόν ότι η οδήγηση είναι ανεξάρτητοι και ανεξάρτητοι εργολάβοι», δήλωσε η West. "Πιστεύουμε ότι αυτό είναι αλήθεια."

Σίγουρα θα υπήρχαν οικονομικές επιπτώσεις εάν ο Uber αποτύχει στη δοκιμασία, αλλά η Δύση αρνήθηκε να σχολιάσει ακριβώς τι θα είχε ο δημοσιονομικός αντίκτυπος. Ωστόσο, οι αναλυτές της βιομηχανίας εκτιμούν ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση του κόστους κατά 30%.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το νομοσχέδιο αναμένεται να περάσει, όπως είχε ήδη εκφράσει ο Gov. Gavin Newsom για το μέτρο. Παρόλο που η Newsom είπε νωρίτερα σήμερα βρίσκεται ακόμα σε διαπραγματεύσεις με τον Uber και τον Lyft.

"Ο κυβερνήτης ήταν αρκετά σαφής ότι είναι πλήρως αφοσιωμένος σε μια λύση που έχει επιτευχθεί μέσω διαπραγματεύσεων εδώ", ανέφερε η West. "Είναι σαφές σε μας σε αυτό το μήνυμα σε ιδιωτικό και έχει δηλώσει δημοσίως ότι τώρα."

Μετά το πέρασμα του νομοσχεδίου στη Γερουσία, ο Lyft είπε ότι το κράτος έχασε την ευκαιρία να υποστηρίξει την πλειοψηφία των οδηγών rideshare που θέλουν μια λύση που ισορροπεί η ευελιξία με τα πρότυπα κερδών και τα οφέλη.

"Το γεγονός ότι υπήρχαν περισσότερες από 50 βιομηχανίες που έχουν σκαλισθεί από το AB5 είναι πολύ ξεκάθαρο", δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Lyft. "Είμαστε πλήρως προετοιμασμένοι να πάρουμε αυτό το ζήτημα στους ψηφοφόρους της Καλιφόρνιας για να διατηρήσουμε την ελευθερία και να έχουμε πρόσβαση στους οδηγούς και τους αναβάτες που θέλουν και χρειάζονται."

Νωρίτερα σήμερα, ο Lyft έστειλε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους οδηγούς σχετικά με το AB5 και πώς, , οι οδηγοί "μπορεί σύντομα να απαιτηθούν για να οδηγήσουν συγκεκριμένες μετατοπίσεις, να κολλήσουν σε συγκεκριμένες περιοχές και να οδηγήσουν μόνο σε μια ενιαία πλατφόρμα (όπως Lyft, Uber, Doordash ή άλλοι)."

Παρά τα όσα λένε οι Uber και Lyft, υπάρχουν διάφοροι οδηγοί οι οποίοι έχουν αγωνιστεί πολύ και πολύ για να εξασφαλίσουν ότι ο λογαριασμός περάσει. Δύο από τους κύριους οργανισμούς που βρίσκονται πίσω από τις δράσεις για την υποστήριξη του AB5 είναι η Gig Workers Rising and Mobile Workers Alliance. Εκτός από την παρότρυνση των νομοθετών να περάσουν AB5, οι οδηγοί Uber και Lyft που διοργανώνουν με την Gig Workers Rising επιθυμούν επίσης το δικαίωμα να σχηματίσουν μια ένωση

"Το AB 5 είναι μόνο η αρχή", δήλωσε ο Edan Alva, οδηγός με Gig Workers Rising. σε μια δήλωση. "Μιλάω καθημερινά σε άλλους οδηγούς που θέλουν μια αλλαγή αλλά φοβούνται. Δεν θέλουν να χάσουν τη μόνη πηγή εισοδήματός τους. Αλλά μόνο επειδή κάποιος πρέπει πραγματικά να εργαστεί δεν σημαίνει ότι τα δικαιώματά τους ως εργαζόμενος πρέπει να ενισχυθούν. Γι 'αυτό μια ένωση είναι κρίσιμη. Απλά δεν θα λειτουργήσει χωρίς αυτό. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.