Αυτός ο Drako(ς) των 1.200 ίππων «δαγκώνει» άγρια! – AutoGreekNews

Αυτός ο Drako(ς) των 1.200 ίππων «δαγκώνει» άγρια! - AutoGreekNews


O λόγος για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων Drako GTE, με το οποίο ο τυχερός κάτοχος θα έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει τη δύναμη των 1.200 ίππων που αποδίδει!

H κατασκευάστρια εταιρεία Drako Motors που εδρεύει στην Silicon Valley, αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο, θα προσφέρει την απαραίτητη άνεση στους τέσσερις επιβάτες του, ενώ παράλληλα θα ξεχωρίζει και με την σπορ οδική συμπεριφορά.

Δείτε ακόμα: Οι μάρκες με τις πιο πολλές βλάβες στα ηλεκτρικά

Η «ραχοκοκκαλιά» του Drako GTE προέρχεται από την Fisker, ενώ η κινητήριος δύναμή του, είναι οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδυαστικά αποδίδουν 1.200 ίππους και (κρατηθείτε) 8.800 Nm ροπής! Η εταιρεία δεν αναφέρει τις επιδόσεις του μοντέλου, παρά μόνο ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 332 χλμ./ώρα. Μια μπαταρία 90 kWh φροντίζει για την παροχή ενέργειας στους ηλεκτροκινητήρες, ενώ ξεχωριστό είναι και το σύστημα ψύξης της. Όμως το Drako GTE διαθέτει κι ένα εξαιρετικό set up, με την ανάρτηση να αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της γνωστής Ohlins, με τα φρένα να είναι κεραμικά και να προέρχονται από την Brembo.

Διαβάστε επίσης: Υποχρεωτικός ήχος σε ηλεκτρικά και υβριδικά από την Ε.Ε.! (+video)

Το σοφιστικέ σύστημα torque vectoring έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς μέσα στην πίστα του Nürburgring, το οποίο ρυθμίζει την κατανομή ροπής για κάθε τροχό (ανεξάρτητος ηλεκτροκινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων) πάνω από 1.000 φορές το δευτερόλεπτο. Στο σχεδιαστικό κομμάτι τώρα, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με τις τεράστιες εισαγωγές αέρα και τα άκρως αιχμηρά φωτιστικά σώματα να κεντρίζουν τα βλέμματα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένας ενσωματωμένος διαχύτης.

Η καμπίνα του Drako είναι όπως αρμόζει για ένα μοντέλο που στοιχίζει 1,1 εκατ. ευρώ, όντας πολυτελής και στιβαρά κατασκευασμένη. Με άνεση θα χωρέσουν 4 επιβάτες, οι οποίοι θα καλοβολευτούν στα πολυτελή καθίσματα με επένδυση Alcantara. Περίοπτη θέση κατέχει ο επιλογέας Quattro Manettino, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την κατανομή ροπής, τα φρένα και τον έλεγχο πρόσφυσης, ενώ υπάρχουν και τα προεπιλεγμένα προγράμματα Race, Track, Dry, Rain, Snow και Ice. Οι πρώτες παραδόσεις του Drako, αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του επόμενου έτους.



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.