Καθώς η πανεπιστημιακή συμμετοχή στο σχολείο ποδοσφαίρου υποχωρεί, νέοι τρόποι για το εισιτήριο μπορεί να έχουν μια απάντηση

Καθώς η πανεπιστημιακή συμμετοχή στο σχολείο ποδοσφαίρου υποχωρεί, νέοι τρόποι για το εισιτήριο μπορεί να έχουν μια απάντηση


Ενώ οι απόψεις σχετικά με την αιτία του 22-year-low στις πωλήσεις των εισιτηρίων ποικίλλουν, η τεχνολογία έχει αναφερθεί ως ένας ένοχος από πολλούς ειδικούς. συμπεριλαμβανομένου και του προπονητή της Northwestern, Pat Fitzgerald, που πρόσφατα κατηγόρησε τη νεολαία και τα τηλέφωνά τους .

Ενώ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα τηλεφωνήματα που γεμίζουν με άγχος δημιουργούν δύσκαμπτο ανταγωνισμό για πωλήσεις εισιτηρίων, δεν έχει υιοθετήσει αρκετή τεχνολογία στην προσπάθειά της να καλύψει τα καθίσματα. Στην αρχή της σεζόν του 2019, ωστόσο, φαίνεται να αλλάζει, με την πλειοψηφία των κορυφαίων 25 ομάδων να απομακρύνονται από την εξάρτησή τους από τη διανομή τρίτων μέσω της δευτερεύουσας αγοράς εισιτηρίων και των πωλήσεων εισιτηρίων εποχής

. (DTC), το οποίο βοήθησε τα upstarts όπως το Dollar Shave Club, το Casper και το Warby Parker [19659011] Ενώ η κατηγορία των εισιτηρίων εκτιμάται ότι είναι περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια τόσο στην πρωτογενή όσο και στη δευτερογενή αγορά, αν ο αριθμός αυτός πρόκειται να αυξηθεί κατά την επόμενη δεκαετία, η άμεση οι ομάδες και οι καλλιτέχνες καλλιτεχνών θα πρέπει πιθανότατα να οδηγήσουν τη χρέωση λαμβάνοντας μια σελίδα από το βιβλίο αναπαραγωγής των σημάτων DTC. Εκτός από τη μόχλευση καναλιών μάρκετινγκ που βασίζονται στην απόδοση όπως το το Facebook, το Instagram και το Google, τα σχολεία θα πρέπει επίσης να απομακρυνθούν από ένα μήνυμα ενός μεγέθους και να επικεντρωθούν στην υπερ-στόχευση των καταναλωτών με νέα και πιο εξατομικευμένα προϊόντα ποτέ πριν. Σε μια πρόσφατη δημοσκόπηση από το Front Office Sports το 58% των ερωτηθέντων ανέφερε το κόστος των εισιτηρίων, ο δεύτερος λόγος για τον οποίο δεν συμμετείχε σε αθλητικό κολέγιο Εκδήλωση. Σύμφωνα με το TicketIQ, από το 2012, η ​​μέση τιμή των 25 κορυφαίων εισιτηρίων ποδοσφαίρου κολλεγίων στη δευτερογενή αγορά έχει αυξηθεί κατά 24%.

Προσθέστε σε αυτό το κόστος στάθμευσης, φυσικού αερίου και φαγητού και τη φθηνότερη επιλογή είναι μερικές εκατοντάδες δολάρια … πιθανότατα για ένα παιχνίδι που θα έχει τελειώσει κατά το πρώτο τρίμηνο. Για μια ανταγωνιστική αντιπαλότητα, οι τιμές μπορούν εύκολα να είναι διπλές ή τριπλές. Για το Iron Bowl μεταξύ Alabama και Auburn, το φθηνότερο κάθισμα χαμηλότερου επιπέδου θα διαρκέσει 300 δολάρια, ενώ η εξαμηνιαία επίσκεψη της USC στην Notre Dame ξεκινά από τα 254 δολ.

Η εικόνα προσφέρθηκε από τους Getty Images / Bernard Lang

[19659008] Ένα παιχνίδι για την ενίσχυση των πωλήσεων των εισιτηρίων γίνεται μέσω της ομαδικής έκδοσης εισιτηρίων. Έχει γίνει ένας σημαντικός μοχλός μάρκετινγκ άμεσης πρόσβασης στο αθλητικό κολέγιο. Σύμφωνα με τον Jake Bye, η EVP στο IMG Learfield, μια κορυφαία πλατφόρμα πωλήσεων εισιτηρίων με εξωτερική ανάθεση, που συνεργάζεται με περισσότερα από 40 ποσοστά σάρωσης εισιτηρίων για ομαδικά κολλέγια, μπορεί να είναι έως και 20% υψηλότερη από τα εισιτήρια εποχής ή single-game

για το λόγο ότι η IMGL έχει συνάψει μια εθνική συμφωνία με το εκκίνησης εισιτηρίων Fevo το οποίο ξεκίνησε το 2016 και παρέχει τεχνολογία που βοηθά τους πωλητές εισιτηρίων να διαχειρίζονται και να προσαρμόζουν τις προσφορές ομάδας σε οποιαδήποτε ομάδα συγγενών. Με τη χρήση του Fevo, η IMGL έχει ξεκινήσει πολλά νέα προϊόντα της ομάδας αυτή τη σεζόν με θέματα όπως η μέρα εκπαίδευσης, τα εισιτήρια για τους βετεράνους, τα αθλήματα για τη νεολαία, καθώς και τα κορίτσια και τα χορευτικά όλα τα κοτόπουλα που μπορούν να στοχεύσουν άμεσα.

Σύμφωνα με το περιοδικό, η διαφορά στην εξαγγελθείσα συμμετοχή και τα σαρωμένα εισιτήρια ήταν τόσο υψηλή όσο το 50% των εισιτηρίων που είχαν εξαγγελθεί από την Wall Street Journal για μερικά μεγάλα προγράμματα ποδοσφαίρου κολλεγίων, και στο εύρος 10-15% για μεγάλα ονόματα σχολεία όπως η Αλαμπάμα και το κράτος του Οχάιο. Αυτά βρίσκονται στην κορυφή των αριθμών που αναφέρθηκαν από το NCAA και κάνουν πρωτοσέλιδα, γεγονός που δείχνει ότι η προσέλευση FBS μειώνεται κατά 9% την τελευταία δεκαετία

Εκτός από την καινοτομία γύρω από τα προϊόντα και τις τιμές, να εξελίσσουν την αγορά τους πρέπει επίσης να έχουν πραγματικά εισιτήρια για να πουλήσουν. Παρόλο που αυτό μπορεί να ακούγεται σαν μια προφανής δήλωση, απαιτεί ένα διάλειμμα από τον ορισμό της επιτυχούς αγοράς εισιτηρίων στην παλιά σχολή: Selling Out

Το 2018 ήταν το έτος που έληξε η πώληση για μερικά μεγάλα ονόματα εισιτηρίων όπως η Taylor Swift και η Washington Redskins, και το 2019 φαίνεται να είναι η χρονιά που το κολέγιο ποδοσφαίρου ακολουθεί το κοστούμι. Από το οι κορυφαίες πέντε ομάδες στο κορυφαίο 25 TicketIQ του 2019 μόνο το Πανεπιστήμιο της Γεωργίας είναι πλήρως εξαντληθεί, γεγονός που σημαίνει ότι η δευτερεύουσα αγορά εισιτηρίων είναι το μόνο μέρος για να πάρετε εισιτήρια. Ακόμη και τα προγράμματα των μπλε τσιπ όπως το Notre Dame το Ohio State και τα National Champs, Clemson, έχουν αφανή εισιτήρια ενός παιχνιδιού διαθέσιμα απευθείας μέσω Ticketmaster ή Paciolan, των πρωτογενών πλατφορμών έκδοσης

να πωλούν νέα προϊόντα στην αγορά και να μετράνε τα θετικά για το ROI κανάλια μάρκετινγκ να αντισταθμίζουν την πτωτική πορεία των πωλήσεων εισιτηρίων για κολέγιο δεν είναι σίγουρο. Θα πάρει μια επιχειρηματική νοοτροπία και την προθυμία να δοκιμάσει πολλές νέες στρατηγικές, οι οποίες μπορεί να είναι μια ανησυχητική μάχη, ειδικά για τα γραφειοκρατικά-βαριά κρατικά σχολεία.

Σε έναν κόσμο που εκτιμά τις εμπειρίες περισσότερο από τα πράγματα, ωστόσο, αθλητισμός πρέπει να συνεργαστεί με είναι αξιοζήλευτη. Τα κολέγια πιθανόν να έχουν το βαθύτερο επίπεδο αναγνώρισης μάρκας οποιασδήποτε κατηγορίας μεγάλων αθλημάτων. Ακόμη και οι πιο ένθερμοι επαγγελματίες αθλητές δεν μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν ποτέ γίνει Yankee ή Laker. Για ένα μεγάλο ποσοστό των αγοραστών εισιτηρίων κολέγιο, ωστόσο, το αντίθετο είναι αλήθεια, και είναι το είδος της πίστης μάρκας που δεν μπορεί να αγοραστεί. Για την εποχή του 2019 και πέρα, το κλειδί για την αντιστροφή της αρνητικής τάσης συμμετοχής θα είναι να υπολογίσουμε πώς να το πουλήσουμε

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.