13 τρόποι για να βιδώσετε τον πάροχο Διαδικτύου

13 τρόποι για να βιδώσετε τον πάροχο Διαδικτύου


Οι πάροχοι Διαδικτύου είναι πραγματικά κακοί: έχουν αιχμάλωτο κοινό που συμπιέζουν για κάθε τελευταία δεκάρα, ενώ αγωνίζονται εναντίον κανονισμών όπως η ουδετερότητα του δικτύου και δίνουν τεράστια χρηματικά ποσά για να κρατήσουν τις καλές πλευρές των νομοθέτων. Γιατί λοιπόν να μην γυρίσεις τα τραπέζια; Εδώ είναι 13 τρόποι για να βεβαιωθείτε ότι ο πάροχος υπηρεσιών Διαδικτύου έχει έναν δύσκολο χρόνο να εκμεταλλευτεί εσάς (και ίσως να το θέσει και στην άμυνα).

Αποκάλυψη: Η Verizon, ένας πάροχος διαδικτύου ένοχος όλων αυτών των παραβάσεων, και δεν με νοιάζει.

1. Αγοράστε ένα μόντεμ και δρομολογητή αντί να νοικιάσετε

Η πρακτική της μίσθωσης μιας συσκευής στους χρήστες και όχι η πώλησή τους ή η παροχή τους ως μέρος της υπηρεσίας είναι μία από τις παλαιότερες και χειρότερες βιομηχανίες τηλεπικοινωνιών. Οι άνθρωποι πληρώνουν εκατοντάδες ή ακόμη και χιλιάδες δολάρια επί χρόνια για εξοπλισμό αξίας $ 40 ή $ 50. (19659005) Αυτό είναι το gadget που συνδέει το καλώδιο που βγαίνει από τον τοίχο σας και στη συνέχεια συνδέεται με τη σειρά (ή μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως) ασύρματα και ασύρματα, ενσύρματο δρομολογητή. Οι ISP παρέχουν συχνά αυτόν τον εξοπλισμό κατά τη στιγμή της εγκατάστασης και στη συνέχεια χρεώνουν $ 5 έως $ 10 ανά μήνα για πάντα. Αυτό που δεν σας λένε είναι ότι μπορείτε πιθανώς να αγοράσετε ακριβώς το ίδιο αντικείμενο για περίπου $ 30 έως $ 100.

Το ακριβές μοντέλο που χρειάζεστε εξαρτάται από την υπηρεσία σας, αλλά θα αναφέρεται κάπου και θα πρέπει να σας πω τι θα τους έδιναν αν το ρωτήσετε. Κοιτάξτε σε απευθείας σύνδεση, αγοράστε ένα νέο ή ελαφρώς χρησιμοποιημένο, και θα έχει πληρώσει για τον εαυτό του πριν από το έτος είναι έξω. Όχι μόνο αυτό, αλλά μπορείτε να κάνετε πράγματα όπως την αναβάθμιση ή να αλλάξετε το λογισμικό σε αυτό που θέλετε, επειδή είναι δικό σας. Μπόνους: Ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου είναι περιορισμένος στο τι μπορεί να κάνει ο δρομολογητής (όπως αφήνοντας άλλους χρήστες να συνδεθούν – ναι, είναι κάτι)

2. Αποφύγετε τις κλήσεις υπηρεσίας ή αν δεν μπορείτε να επιμείνετε ότι είναι ελεύθεροι

Είχα ένα πρόβλημα με το internet Comcast στο διαδίκτυο λίγο πίσω που τους πήρε αρκετές επισκέψεις από μια tech υπηρεσία για να επιλύσει. Δεν ήταν ένα ζήτημα στο τέλος μου, γι 'αυτό ήμουν έκπληκτος που βρήκα ότι μου είχε χρεώσει $ 30 ή έτσι κάθε φορά που ήρθε ο άνθρωπος

Αν ο ISP σας θέλει να στείλει κάποιον έξω, ρωτήστε εάν είναι δωρεάν, και εάν δεν είναι, πείτε τους να κάνουν δωρεάν ή να ρωτήσετε αν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας (μερικές φορές είναι για πραγματικά απλά πράγματα όπως η εναλλαγή καλωδίου). Εάν σας χρεώσουν για μια επίσκεψη, καλέστε τους και ζητήστε τους να το αφαιρέσετε από το λογαριασμό σας. Πείτε ότι δεν ενημερώσατε και θα ενημερώσετε το Γραφείο Better Business για αυτό, ή θα πάρετε την επιχείρησή σας αλλού ή κάτι τέτοιο. Θα κολλήσουν.

Όταν κάποιος έρχεται …

3. Λάβετε προσφορές από τον εγκαταστάτη

Αν καταλήξετε να βρεθεί κάποιος, μιλήστε σε αυτούς για να δείτε αν υπάρχουν οποιεσδήποτε συμφωνίες ρεκόρ που μπορούν να σας προσφέρουν. Δεν εννοώ τίποτα σκιερό σαν να χωρίζω τα καλώδια με τον γείτονα, απλά προσφέρουν ότι ξέρουν ότι δεν είναι δημοσιευμένα επειδή είναι πάρα πολύ καλοί για να διαφημίσουν.

Πολλές από αυτές τις τεχνικές εξυπηρέτησης είναι οι ημι-ανεξάρτητοι εργολάβοι που πληρώνουν οι κλήση και η αμοιβή τους δεν έχει καμία σχέση με την υπηρεσία που έχετε ή επιλέγετε. Δεν έχουν κανένα λόγο να σας επιβάλουν και κάθε λόγο για να σας κάνουν ευτυχισμένους και να έχετε μια καλή κριτική. Μερικές φορές αυτό σημαίνει ότι θα σου δώσω τα ειδικά ποσοστά απογοήτευσης που οι ISP παρακρατούν μέχρι να πεις ότι θα φύγεις

Και αρκεί να ρωτάς …

4. Αυτό ακούγεται άσχημα, αλλά είναι απλώς μια συνέπεια του τρόπου με τον οποίο οι εταιρείες αυτές δουλεύουν: Οι σπασμένοι τροχοί παίρνουν το λίπος. Υπάρχει άφθονο γράσο για να πάει κανείς, οπότε παίρνετε τσιγκίνοντας.

Συνήθως αυτό σημαίνει να καλέσετε και να κάνετε ένα από τα πολλά πράγματα. Μπορείτε να διαμαρτυρηθείτε ότι η υπηρεσία ήταν κακή – διακοπές και τέτοια – και να ζητήσετε να σας αποζημιώσουν για αυτό. Μπορείτε να πείτε ότι ένας ανταγωνιζόμενος ISP άρχισε να προσφέρει υπηρεσίες στην τοποθεσία σας και κοστίζει 20 δολάρια λιγότερο, έτσι μπορούν να ταιριάξουν με αυτό. Ή μπορείτε να πείτε ότι ο φίλος σας κέρδισε ένα προωθητικό επιτόκιο και θα θέλατε να το εκμεταλλευτείτε … αλλιώς θα φύγετε σε αυτόν τον ανταγωνιστή φάντασμα. (Σε τελευταία ανάλυση, γνωρίζουμε ότι υπάρχει συχνά μικρός ή καθόλου πραγματικός ανταγωνισμός.)

Τι πάροχοι υπηρεσιών Internet, και, το σημαντικότερο, ποιες εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών ενδιαφέρονται να σας κρατούν ως πελάτες. Μπορούν πάντα να αυξήσουν τα ποσοστά ή να σας αναβαθμίσουν αργότερα, αλλά έχοντας εσείς ως συνδρομητής είναι το σημαντικό πράγμα

Σημειώστε ότι μερικές επαναλήψεις είναι περισσότερο παιχνίδι από άλλες. Κάποιοι θα σας δώσουν τον κυματισμό, ενώ άλλοι θα κάμπτονται προς τα πίσω για να σας βοηθήσουν. Μη διστάσετε να τηλεφωνήσετε μερικές φορές και να κάνετε κάποια παράθυρα. (Παρεμπιπτόντως, αν έχετε κάποιον ωραίο, δώστε του μια καλή αναθεώρηση αν έχετε την ευκαιρία, συνήθως αμέσως μετά την κλήση ή τη συνομιλία. Τους βοηθάει πολύ). Προφανώς δεν μπορείτε να καλέσετε κάθε εβδομάδα με νέες απαιτήσεις, οπότε περιμένετε μέχρι να νομίζετε ότι μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα.

Αυτό που μου θυμίζει …

5. Επιλέξτε το επίπεδο εξυπηρέτησης με σύνεση

Οι πάροχοι υπηρεσιών Ίντερνετ προσφέρουν έναν τόνο επιλογών και καθιστούν το θέμα της σύγχυσης με σκοπό να καταλήξετε να κερδίσετε ένα ακριβό μόνο για να βεβαιωθείτε ότι έχετε αυτό που χρειάζεστε. Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν πιθανώς να κάνουν σχεδόν ό, τι χρειάζονται στο χαμηλότερο επίπεδο που προσφέρουν.

Ένα ρεύμα 1080p Netflix θα λειτουργεί καλά σε σύνδεση 25 Mbps, κάτι που έχω. Επίσης, δουλεύω εξ ολοκλήρου σε απευθείας σύνδεση, προβάλλω βίντεο υψηλής απόδοσης σε μια ντουζίνα τοποθεσίες όλη την ημέρα, παίζω παιχνίδια, κατεβάζω ταινίες και κάνω πολλά άλλα πράγματα, μερικές φορές όλα ταυτόχρονα. Νομίζω ότι πληρώνω 45 δολάρια το μήνα. Αλλά τα ποσοστά όπως η δική μου μπορεί να μην διαφημίζονται εμφανώς ή καθόλου. Το μόνο που έμαθα όταν έλεγα κυριολεκτικά ποια είναι η φθηνότερη δυνατή επιλογή ήταν ότι

αν έχετε τρία παιδιά που θέλουν να παρακολουθήσουν βίντεο ταυτόχρονα ή έχετε μια ροή 4K που χρησιμοποιείτε πολύ, θα θελήσετε για να το χτυπήσει αυτό λίγο.

Για να είμαστε σαφείς, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να υπάρχουν διαθέσιμα υψηλότερα επίπεδα και ότι οι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου αναβαθμίζουν την υποδομή τους, επειδή ο ανταγωνισμός και η αξιοπιστία πρέπει να αυξηθούν και οι τιμές πρέπει να κατέβουν. Η πλήρης υπόσχεση της ευρυζωνικότητας πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους με λογική αμοιβή και αυτό δεν συμβαίνει ακόμη.

6. Ρίξτε τα πάντα γιατί η τηλεοπτική εκπομπή είναι ένα αστείο

Το κόψιμο των κορδονιών είναι διασκεδαστικό. Η τηλεόραση Broadcast είναι ενοχλητική και η περιήγηση στις διαφημίσεις και στους χρόνους με τη χρήση DVR είναι πολύ 2005. Οι περισσότερες παρουσιάσεις είναι διαθέσιμες σε υπηρεσίες ροής κάποιου είδους ή άλλου και ενώ οι υπηρεσίες αυτές πολλαπλασιάζονται, θα μπορούσατε πιθανώς να ενταχθούν σε όλα αυτά για καλά κάτω από τι πληρώνετε για τα 150 καλωδιακά κανάλια που δεν βλέπετε ποτέ.

Εκτός αν πραγματικά θέλετε να παρακολουθήσετε συγκεκριμένα παιχνίδια ή ειδησεογραφικά δρώμενα καθώς μεταδίδονται, μπορείτε να τα πάρετε με streaming όλα. Αυτό έχει την παρενέργεια των πεινασμένων δικτύων θεατών και την επιτάχυνση της κατάργησης αυτών των κειμηλίων του 20ού αιώνα. Τα καλά θα επιβιώσουν ως παραγωγοί και διανομείς ποιοτικού προγραμματισμού και μπορείτε να τα υποστηρίξετε μεμονωμένα με βάση τα δικά τους πλεονεκτήματα. Είναι ένας περίεργος μεταβατικός χρόνος για την τηλεόραση, αλλά πρέπει να τα πετάξουμε στο μέλλον, έτσι ώστε να μην σταματήσουν να χρεώνουν για μια δομή μέσων που δημιουργήθηκε πριν από 50 χρόνια.

Κάτι δεν είναι διαθέσιμο σε υπηρεσία συνεχούς ροής; 100 τοις εκατό πιθανότητα είναι λόγω κάποιου βουβή συμφωνία αποκλειστικότητας ή αδειοδότησης SNAFU. Πηγαίνετε πειρατικά για τώρα, τότε πληρώστε ευτυχώς γι 'αυτό μόλις γίνει διαθέσιμη. Αυτή η μέθοδος είναι απλή για εσάς και διδακτική για τις εταιρείες μέσων ενημέρωσης. (Βλέπουν πάντα τα ποσοστά πειρατείας να πέφτουν όταν κάνουν τα πράγματα εύκολο να βρεθούν και να αγοραστούν.)

Αυτό σας επιτρέπει επίσης να αποφύγετε ορισμένες αμοιβές που οι πάροχοι ISP αγαπούν να κολλήσουν στο λογαριασμό σας. Είχα μια "τηλεοπτική αμοιβή" για το λογαριασμό μου, παρά το γεγονός ότι δεν έχω καμία υπηρεσία εκπομπής, και κατάφερα να το βγάλω πίσω και να επιστρέψω πίσω.

Σε αυτή τη σημείωση …

7. Παρακολουθήστε το λογαριασμό σας σαν γεράκι

Οι τηλεπικοινωνίες απλά αγαπούν να βάζουν τα πράγματα στο λογαριασμό σας χωρίς προειδοποίηση. Είναι καταπληκτικό πόσο ένας λογαριασμός μπορεί να διογκωθεί από το αναγραφόμενο ποσό μόλις προσθέσει όλες τις μικρές αμοιβές, φόρους και χρεώσεις υπηρεσιών. Τι είναι, ούτως ή άλλως; Γιατί να μην καλέσετε και να ρωτήσετε

Ίσως διαπιστώσετε, όπως έκανα, ότι ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου σας "λάθος" σας χρέωνε για κάτι – όπως τον εξοπλισμό – που δεν είχατε ποτέ ζητήσει. (19659005] Οι μικρές χρεώσεις συχνά αυξάνονται και προστίθενται και νέες, οπότε κατεβάζετε το λογαριασμό σας όταν το φτάσετε και το κρατήσετε κάπου (ή απλά κρατήστε τα αντίγραφα του χαρτιού). Αυτά είναι πολύ βολικά για να έχετε όταν είστε στο τηλέφωνο με έναν εκπρόσωπο. "Γιατί δεν ενημερώθηκα ότι ο λογαριασμός μου θα αυξηθεί αυτό το μήνα κατά 50 δολάρια;" "Γιατί είναι η αμοιβή αυτή περισσότερο από τον Ιούλιο;" "Γιατί πληρώνω ένα τέλος εκπομπής εάν δεν πληρώσω για την τηλεόραση;" είναι οι τύποι των ερωτήσεων που σας παίρνουν τις εκπτώσεις.

Η παραμονή στην κορυφή αυτών των αμοιβών σημαίνει επίσης ότι θα είστε πιο ευαισθητοποιημένοι όταν υπάρχουν πράγματα όπως επιστροφές μάζας ή αγωγές κατηγορίας δράσης γι 'αυτούς. Συνήθως αυτά πρέπει να συμπεριληφθούν – ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου σας δεν πρόκειται να σας καλέσει, να ζητήσει συγγνώμη και να στείλει επιταγή

Εφόσον κοιτάτε προσεκτικά τον λογαριασμό σας …

8. Πηγαίνετε στο λογαριασμό σας και αποκλείστε όλα

Όταν εγγραφείτε για ευρυζωνικές υπηρεσίες, θα έχετε επιλέξει ένα σωρό πράγματα. Δεν σας λένε για αυτά, όπως τις διαφημίσεις που μπορούν να κάνουν την ένεση, τον τρόπο πώλησης αυτών ή αυτών των δεδομένων ή ότι ο δρομολογητής σας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως δημόσιο σημείο πρόσβασης Wi-Fi

. εάν μεταβείτε στη σελίδα του λογαριασμού σας στον ιστότοπό του του ISP και δείτε όλα . Πέρα από τις συνήθεις ρυθμίσεις, όπως τη διεύθυνσή σας και την επιλογή σας για τη λήψη χαρτιού, πιθανόν να βρείτε μερικές κατηγορίες όπως "ιδιωτικότητα" και "προτιμήσεις επικοινωνίας".

Κάντε κλικ σε όλα αυτά και αναζητήστε οποιεσδήποτε επιλογές για να επιλέξετε από τα πράγματα. Ίσως διαπιστώσετε ότι ο ISP σας έχει διατηρήσει το δικαίωμα να αφήσει τους συνεργάτες σας να σας στείλουν e-mail, να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα σας με τρόπους που δεν θα περιμένατε και ούτω καθεξής. Παίρνει μόνο λίγα λεπτά για να βγει από όλα αυτά και στερεί τον ISP από μια πηγή εισοδήματος, παρέχοντας ταυτόχρονα ένα σημείο δεδομένων που οι συνδρομητές δεν τους αρέσουν αυτές οι πρακτικές

9. Μοιραστείτε τους κωδικούς πρόσβασής σας Ο πάροχος διαδικτύου του φίλου σας παίρνει υπηρεσίες streaming A, B και C, ενώ η δική σας σας δίνει X, Y και Z. Και πάλι, δεν πρόκειται για δημιουργούς που αγωνίζονται να (19659005) Μοιραστείτε τους κωδικούς σας (μοναδικούς, όχι επαναχρησιμοποιούμενους) με ευρεία έννοια και με καθαρή συνείδηση. Κανένα αντικείμενο της εταιρείας δεν είναι να προσκαλέσετε τους φίλους σας να παρακολουθήσουν το "Fleabag" στο σπίτι σας. Αυτό απλά εξοικονομεί όλους τους οδηγούς!

10. Κρυπτογραφήστε τα πάντα και μπλοκάρετε τους ιχνηλάτες

Ένα από τα πολυάριθμα βρώμικα ασχολείται με τη συλλογή και την πώληση πληροφοριών σχετικά με τις συνήθειες παρακολούθησης και περιήγησης των πελατών τους. Η κρυπτογράφηση της διαδικτυακής σας κίνησης τοποθετεί το kibosh σε αυτή την ανατριχιαστική πρακτική – καθώς και την καλή ασφάλεια.

Αυτό δεν είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε υπερβολικά για να πετύχετε, αφού τα τελευταία χρόνια η κρυπτογράφηση έχει γίνει κανόνας και όχι Εξαίρεση, ακόμα και σε τοποθεσίες όπου δεν έχετε συνδεθεί ή δεν αγοράσετε τίποτα. Αν θέλετε να είστε βέβαιοι, κατεβάστε ένα plug-in του προγράμματος περιήγησης όπως το HTTPS παντού, το οποίο σας επιτρέπει να έχετε μια ασφαλή σύνδεση οπουδήποτε είναι διαθέσιμη. Μπορείτε να πείτε ότι είναι ασφαλές γιατί η διεύθυνση URL λέει "https: //" αντί για "http: //" – και τα περισσότερα προγράμματα περιήγησης έχουν και άλλους δείκτες ή προειδοποιήσεις.

Πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν αποκλεισμό διαφημίσεων, διαφημίσεις που διατηρούν ζωντανές πωλήσεις όπως το TechCrunch ζωντανό (παρακαλώ), αλλά να εμποδίζουν τους ιχνηλάτες που έχουν τοποθετηθεί στο διαδίκτυο από εταιρείες που χρησιμοποιούν εξελιγμένες τεχνικές για να καταγράφουν ό, τι κάνετε. Οι παροχείς υπηρεσιών διαδικτύου είναι μεταξύ τους και / ή συνεργάζονται μαζί τους, οπότε ό, τι μπορείτε να κάνετε για να τους εμποδίσετε είναι μια μικρή λάσπη στα μάτια τους.

Παρεμπιπτόντως υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να προστατεύσετε το απόρρητό σας από εκείνους που θα τον εισέβαλαν – έχουμε έναν πολύ λεπτομερή οδηγό εδώ .

11. Χρησιμοποιήστε ένα διαφορετικό DNS