Ελάτε μαζί, κάντε μια βόλτα

Ελάτε μαζί, κάντε μια βόλτα


Από ψηλά, ο Olli μοιάζει με πολλά από τα ηλεκτρικά αυτόνομα λεωφορεία που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια

Ο ψηλός ορθογώνιος σκελετός, με τους ευρύχωρους προβολείς και τα εκτεταμένα παράθυρά του, τοποθετημένα ανάμεσα σε ένα στρογγυλό πλαίσιο , δίνει στο λεωφορείο μια φιλική όψη που κραυγάζει, τόσο ήπια, "έρχονται μαζί, κάνουν μια βόλτα."

Αλλά ο Όλι είναι διαφορετικός σχεδόν σε κάθε τρόπο, από τον τρόπο που παράγεται στην ιστορία του. Και τώρα, ο κατασκευαστής του, Τοπικοί κινητήρες, έδωσε στον Olli μια αναβάθμιση με την ελπίδα να επιταχύνει την υιοθέτηση των αυτόνομων λεωφορείων του.

Γνωρίστε το Olli 2.0,

"Το μέλλον είναι εδώ. δεν είναι μόνο ομοιόμορφα κατανεμημένα, "δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Local Motors John B. Rogers Jr. σε πρόσφατη συνέντευξή του. "Αυτό είναι κάτι που λέω πολλά. Επειδή οι άνθρωποι συχνά με ρωτούν: "Γεια, πότε θα δούμε αυτό το όχημα; 2023; Τι πιστεύετε; »Η απάντησή μου: Είναι εδώ τώρα, δεν είναι απλά παντού.»

Είτε πρόκειται για άτομα που θα υιοθετήσουν το όραμα του μέλλοντος του Rogers, είναι ένα άλλο θέμα. Ο Olli 1.0 έκανε το ντεμπούτο του το 2016 όταν ξεκίνησε στο National Harbour, Md., Σε μια προγραμματισμένη μικτή πρεμιέρα. -Η ανάπτυξη σε λίγα μίλια νότια της Ουάσινγκτον, DC Τα δύο χρόνια από τότε, ο Όλι έδειξε γεγονότα όπως η LA Automobility και παρουσιάστηκε από διάφορα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του αυτού .

Η Local Motors, η οποία ιδρύθηκε το 2007, και το λεωφορείο της Olli 1.0 είναι οικεία πρόσωπα στην πρωτοφανή αυτονομία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά, συχνά, επισκιάζονται από όσους αρέσκονται στις εταιρίες Argo AI, Cruise, Uber και Waymo – μεγαλύτερες εταιρείες που επιδιώκουν όλα τα robotaxis σχεδιασμένα για πόλεις.

Στο μεταξύ, ο Olli έχει σχεδιαστεί για πανεπιστημιουπόλεις, περιβάλλοντα χαμηλής ταχύτητας που περιλαμβάνουν νοσοκομεία,

"Το κοινό δεν πρόκειται να δει την πόλη της Νέας Υόρκης με αυτόνομα οχήματα που τρέχουν όλο το χρόνο (οποιαδήποτε στιγμή σύντομα)", δήλωσε ο Rogers. Τα campuses, από την άλλη πλευρά, είναι ένα γλυκό σημείο για εταιρείες όπως το Local Motors που θέλουν να αναπτυχθούν τώρα. Αυτά είναι μέρη όπου η κινητικότητα είναι απαραίτητη και οι άνθρωποι είναι σε θέση να σηκωθούν στενά και προσωπικά με το "φιλικό ρομπότ" όπως ο Όλι, σύμφωνα με τον Ρότζερς.

Olli 2.0

Οι Olli και Olli 2.0 είναι σαφώς αδέλφια. Το όχημα χαμηλής ταχύτητας έχει το ίδιο γενικό σχήμα και μια τελική ταχύτητα 25 μίλια ανά ώρα. Και οι δύο ήταν δοκιμασμένοι από από την Local Motors και έρχονται με αυτόνομη ικανότητα επιπέδου 4, μια ονομασία από το ΣΑΕ που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να χειριστεί όλες τις πτυχές της οδήγησης σε ορισμένες συνθήκες χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση

Olli 2.0 έχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια – έως και 100 μίλια με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με το φύλλο προδιαγραφών. Η διαδικασία κατασκευής έχει βελτιωθεί και το Olli 2.0 είναι τώρα 80% 3D-εκτυπωμένο και έχει κινητήρες πλήμνης σε σχέση με τους κινητήρες τροχών άξονα στον προκάτοχό του. Επιπλέον, υπάρχουν δύο ακόμα θέσεις στο Olli 2.0 και ο νέος προγραμματιζόμενος φωτισμός.

Όπου όμως το Olli 2.0 ξεχωρίζει είναι το βελτιωμένο περιβάλλον χρήστη και περισσότερες επιλογές για τους πελάτες που επιθυμούν να προσαρμόσουν το shuttle για να ικανοποιήσουν συγκεκριμένες ανάγκες. Όπως το έθεσε πρόσφατα ο Rogers, "Μπορούμε να κάνουμε ό, τι ζητούν με τους σωστούς συνεργάτες." » width=»5459″ height=»3645″ />

Το Olli 2.0 είναι εξοπλισμένο με σύστημα PA και οθόνες μπροστά και πίσω για την αντιμετώπιση πεζών. Η οθόνη στο μπροστινό μέρος μπορεί να εμφανίζεται ως μάτια, καθιστώντας το Olli 2.0 πιο προσπελάσιμο και ανθρωπομορφικό.

Στο εσωτερικό του λεωφορείου, οι αναβάτες θα βρουν καλύτερα ηχεία και μικρόφωνα και οθόνες αφής. Το Local Motors διαθέτει ένα ανοικτό API, το οποίο επιτρέπει έναν ατελείωτο αριθμό διεπαφών UI. Για παράδειγμα, η LG προσαρμόζει το περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης για την Olli με βάση το "μέλλον του 5G", σύμφωνα με τον Rogers, ο οποίος δήλωσε ότι δεν θα μπορούσε να παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες ακόμα

AR και VR μπορούν επίσης να προστεθούν, εάν επιθυμεί ο πελάτης. Το εσωτερικό μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τις διαφορετικές ανάγκες. Για παράδειγμα, ένα νοσοκομείο μπορεί να θέλει λιγότερα καθίσματα και περισσότερο χώρο για τη μεταφορά των ασθενών σε κρεβάτια. Είναι αυτό το είδος προσαρμογής που ο Rogers πιστεύει ότι θα δώσει στην Local Motors ένα πλεονέκτημα έναντι των αυτόνομων ανταγωνιστών της λεωφορείου. » width=»5472″ height=»3648″ />

2.0 επικοινωνίες έχει βελτιωθεί

Η Olli 1.0 χρησιμοποίησε την IBM Watson, την πλατφόρμα AI της IBM, για τη φυσική της γλώσσα και τις λειτουργίες του λόγου. Το Olli 2.0 έχει περισσότερες επιλογές. Η φωνή φυσικής γλώσσας μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μακρά υπηρεσία μάθησης Amazon της Lex και της IBM Watson. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα ή ακόμα και να τα συνδυάσουν. Και οι δύο μπορούν να τροποποιηθούν για να καταστήσουν το σύστημα διευθυνσιοδοτούμενο για το "Olli."

Πολλοί άνθρωποι πίσω από τον Olli

Στην λεγόμενη φυλή για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων, ο Local Motors είναι ένας συμμετέχων που είναι δύσκολο να ταξινομήσει ή να επισημάνει σε μεγάλο βαθμό για να κάνει τα λεωφορεία του.

Δεν είναι μόνο τα δύο μικρά εργοστάσια της Local Motors – στα κεντρικά της Chandler, Ariz., και στο Knoxville, Tenn. – είναι ελαφρώς 10.000 τετραγωνικά πόδια. Ή ότι αυτά τα μικρά εργοστάσια στερούνται το εργαλείο και πεθαίνουν και σφραγίζουν εξοπλισμό που βρίσκεται σε ένα εργοστάσιο παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών. Ή ακόμα και ότι ο Olli είναι 3D-τυπωμένος.

Μια εντυπωσιακή και ίσως λιγότερο προφανής διαφορά είναι πως ο Olli και άλλες δημιουργίες από την Local Motors και η μητρική του εταιρεία Local Motors Industries ζωντανεύουν. Το LMI διαθέτει ένα τοπικό μοντέλο επιχειρηματικής δημιουργίας και μικρού όγκου. Η μονάδα Launch Forth της μητρικής εταιρείας διαχειρίζεται μια κοινότητα ψηφιακού σχεδιασμού δεκάδων χιλιάδων μηχανικών και σχεδιαστών που συν-δημιουργεί προϊόντα για τους πελάτες. Ορισμένες από αυτές τις δημιουργίες κινητικότητας πηγαίνουν στο Local Motors, το οποίο χρησιμοποιεί τα μικρο-εργοστάσια χαμηλού όγκου 3D για την κατασκευή του Olli και του Olli 2.0 καθώς και άλλων προϊόντων όπως το Rally Fighter

. (19659002)

Η τεχνολογία των ηλεκτρονικών υπολογιστών και η τεχνολογία της ψηφιακής τεχνολογίας, Η εταιρεία προκάλεσε προκλήσεις στην κοινότητα. Ο νικητής μιας πρόκλησης παίρνει ένα χρηματικό έπαθλο και απονέμεται δικαιώματα εκμετάλλευσης καθώς το προϊόν διατίθεται στο εμπόριο. Το 2016, ένας άνθρωπος της Μπογκοτά της Κολομβίας που ονομάστηκε Edgar Sarmiento κέρδισε την πρόκληση της Local Motors να σχεδιάσει ένα αστικό σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών.

(Το Local Motors χρησιμοποιεί το πρότυπο για τις προκλήσεις για να προσδιορίσει πού θα χρησιμοποιηθεί και ο Olli.)

Νέες προκλήσεις σχεδίασης συνεχώς δρομολογούνται για τη βελτίωση του UI και των υπηρεσιών του Olli, καθώς και άλλων προϊόντων. Αλλά ακόμη και αυτό δεν καταγράφει αρκετά το πεδίο της συν-δημιουργίας. Η Local Motors συνεργάζεται με δεκάδες εταιρείες και ερευνητικούς οργανισμούς. Η τεχνολογία 3D της εκτύπωσης προέρχεται από το Εθνικό Εργαστήριο Oak Ridge και ο ίδιος ο Όλι εμπλέκει ποιος είναι ο οποίος στις κοινότητες αισθητήρων, AV και προμηθευτών

Η εκκίνηση Affectiva παρέχει το σύστημα γνωστικής λειτουργίας του Olli, όπως η παρακολούθηση του προσώπου και της διάθεσης των επιβατών και της δυναμικής βελτιστοποίησης της διαδρομής, ενώ οι Velodyne, Delphi, Robotic Research και Axis Communications χειρίζονται τη στοίβα αντίληψης του αυτοκινούμενου φορείου, σύμφωνα με την Local Motors. Η Nvidia και η Sierra Wireless παρέχουν μεγάλο μέρος της Διεπαφής Ανθρώπου Μηχανής. Άλλες εταιρείες που προμηθεύουν τα κομμάτια σε Olli περιλαμβάνουν Bosch, Goodyear, Protean και Eastman, για να αναφέρουμε μόνο λίγες

Πού στον κόσμο είναι ο Όλι;

Σήμερα, το Olli 1.0 αναπτύσσεται σε εννέα πανεπιστημιουπόλεις, πρόσφατες στην Κοινή Βάση Myer – Henderson Hall κοινή βάση του αμερικανικού στρατού που βρίσκεται γύρω από το Arlington, Va., που αποτελείται από Fort Myer, Fort McNair και Henderson Hall. Το Olli εισήχθη επίσης πρόσφατα στο Rancho Cordova, κοντά στο Σακραμέντο, Καλιφόρνια

Η παραγωγή του Olli 2.0 ξεκίνησε τον Ιούλιο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Εν τω μεταξύ, τρεις άλλες εγκαταστάσεις του Olli πλησιάζουν τις επόμενες έξι εβδομάδες, σύμφωνα με την Local Motors, η οποία δεν παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η παραγωγή του Olli 1.0 θα σταματήσει τους επόμενους μήνες καθώς οι παραγγελίες πελατών έχουν ολοκληρωθεί. Ο Olli σύντομα θα κατευθυνθεί και στην Ευρώπη, καθώς η Local Motors σχεδιάζει να κατασκευάσει το τρίτο μικρο εργοστάσιο της στην περιοχή.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.