Η Uber προσπαθεί να καθησυχάσει τους πελάτες ότι παίρνει σοβαρά την ασφάλεια, ακολουθώντας το βιβλίο NYTimes exerpt

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Uber και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας είναι έξω


Είναι δύσκολο μερικές φορές να μην λυπάσαι για τον CEO της Uber, Dara Khosrowshahi, δεδομένου ότι αυτός κληρονόμησε όταν έγινε ο κορυφαίος αφεντικό του κολοσσού τον Απρίλιο του 2017.

Ανάμεσα στα πολλά του αντικείμενα: μια εταιρεία που χάθηκε χρήματα, η αποτίμηση της ιδιωτικής αγοράς της οποίας είχε ήδη ξεπεράσει αυτό που πολλοί πίστευαν ότι άξιζε, καθαρίζει την εικόνα της κερδοφόρας οικονομίας του οργανισμού και κερδίζει τους εργαζόμενους που παρέμειναν σαφώς (19659002) Τα πράγματα αναμφισβήτητα πρόκειται να επιδεινωθούν, δεδομένης της ταχείας δημοσίευσης ενός βιβλίου για το βιβλίο σχετικά με το Uber που συντάχθηκε από τη Νέα Υόρκη Ο δημοσιογράφος Mike Isaac. Σε μόλις ένα απόσπασμα που δημοσιεύθηκε χθες από την εφημερίδα, ο Isaac σκιαγραφεί τον τρόπο με τον οποίο η Uber παραπλάνησε τους πελάτες να πληρώσουν περισσότερα 1 δολάρια ανά διαδρομή, λέγοντάς τους ότι η Uber θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να χρηματοδοτήσει μια " την εκπαίδευση των οδηγών στην ασφάλεια, την ανάπτυξη χαρακτηριστικών ασφαλείας στην εφαρμογή και την ασφάλιση. "

Η εκστρατεία ήταν εξαιρετικά επιτυχημένη, σύμφωνα με τον Isaac, ο οποίος αναφέρει ότι έφερε σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια για την Uber. Δυστυχώς, σύμφωνα με τους εργαζόμενους που εργάστηκαν στο έργο, η αμοιβή σχεδιάστηκε κυρίως για να προσθέσει ένα καθαρό περιθώριο κέρδους σε κάθε ταξίδι

Ο Om Malik, πρώην δημοσιογράφος τεχνολογίας που έγινε επιχειρηματίας κεφαλαίων, δημοσίευσε μια γλώσσα στο μάγουλο tweet χθες μετά την ανάγνωση του αποσπάσματος, γράφοντας, "Η απολογία από το @dkhos έρχεται οποιαδήποτε στιγμή – είμαστε διαφορετικοί τώρα."

Malik ήταν κοντά. Αντί για μια συγγνώμη, ο Uber έστειλε σήμερα στους αναβάτες ένα e-mail με τίτλο "Ο αριθμός τηλεφώνου σας παραμένει κρυμμένος στην εφαρμογή". Η φιλική υπενθύμιση συνεχίζει να λέει στους πελάτες ότι ο αριθμός τηλεφώνου τους παραμένει κρυμμένος όταν καλείτε ή γράψετε το πρόγραμμα οδήγησης μέσω η εφαρμογή ", ότι" οι θέσεις παραλαβής και απόρριψης δεν είναι ορατές στο ιστορικό ταξιδιού του οδηγού "και ότι" για πρόσθετο απόρρητο, εάν δεν θέλετε να μοιραστείτε την ακριβή σας διεύθυνση, ζητήστε μια διαδρομή προς ή από τις πλησιέστερες διασταυρώσεις . "

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ήταν σαφώς έτοιμο να καθησυχάσει τους αναβάτες, μερικοί από τους οποίους θα μπορούσαν να απορροφήσουν τον αρνητικό τύπο για τον Uber και να αναρωτιούνται αν τους νοιάζει καθόλου. Αλλά όχι όλοι ακολουθούν την Uber τόσο κοντά όσο και οι παρατηρητές της βιομηχανίας στο Silicon Valley, και σε κάθε περίπτωση, αυτό που επιτυγχάνει το email είναι να υπενθυμίσουμε στους πελάτες ότι η οδήγηση σε ένα Uber συνεπάγεται κίνδυνο ζωής και θανάτου

στην ασφάλεια "είναι το ισοδύναμο της συζήτησης ενός λεγόμενου αρνητικού εγκύου, όπου η άρνηση συνεπάγεται την καταφατική αντίθεσή του. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό για τον Uber να στείλει e-mail στους αναβάτες ότι όταν μιλάει για την ασφάλεια, αυτό σημαίνει πράγματι δουλειά – και όχι το είδος

Είτε έτσι είτε αλλιώς, η υπόθεση υπογραμμίζει το δύσκολο έδαφος, το Uber αφήνεται να πλοηγηθεί τώρα. Αν και οι καμπάνιες όπως το λεγόμενο "τέλη ασφαλούς βόλτας" της Uber ήταν ενορχηστρωμένες υπό την ηγεσία του Kalanick – ο οποίος έκανε ό, τι χρειάστηκε για να κλιμακώσει την εταιρεία – είναι τώρα το πρόβλημα του Khosrowshahi.

Το γεγονός ότι οι μετοχές της εταιρείας βυθίζονται IPO στις αρχές Μαΐου. ότι τα μέτρα περικοπής κόστους της Uber θα εξεταστούν σε κάθε στροφή (οι ξένοι ιδιαίτερα απολάμβαναν την απόφαση της εταιρείας να σώσει τις επετείους εργασίας των εργαζομένων μέχρι το κόβοντας μπαλόνια ηλίου υπέρ των αυτοκόλλητων ) · και ότι η Uber φαίνεται να χάνει τη μάχη από πόλη ενάντια σε ακτιβιστές που θέλουν να ωθήσουν τον κατώτατο μισθό που καταβάλλεται στους οδηγούς

. πολλές αποθαρρυντικές προκλήσεις που ο Khosrowshahi έχει επιφορτιστεί με την εξεύρεση (σκέφτεται την παράδοση τροφίμων, την αυτο-οδήγηση τεχνολογίες, τους ξένους και τους εγχώριους αντιπάλους). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το βιβλίο του Ισαάκ θα αναδείξει πολλά άλλα.

Ο τρόπος με τον οποίο ο Uber χειρίζεται το αναπόφευκτο κύμα κακής δημοσιότητας που έρχεται με αυτό παραμένει να το δούμε. Δεν περιμένουμε από τον Khosrowshahi να βγαίνει από ταλάντευση. αυτό δεν είναι το στυλ του. Αλλά ελπίζουμε επίσης ότι η εταιρεία δεν θα λάβει απευθείας στους αναβάτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χωρίς κανένα πλαίσιο. Είναι υπέροχο εάν ο Uber παίρνει σοβαρότερα την ασφάλεια των πελατών από την ηγεσία του Kalanick, αλλά φτάνει να πει στους αναβάτες πώς να παραμείνει ασφαλής από τους οδηγούς του Uber δεν είναι ο τρόπος να το κάνει, ειδικά χωρίς να αναγνωρίζει με οποιονδήποτε τρόπο γιατί ξαφνικά τόσο πρόθυμοι να έχουν τη συζήτηση

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.