Εβδομαδιαίες εκκινήσεις: Διαταραχές που είναι εμπιστευτικές με διαμάντια

Εβδομαδιαίες εκκινήσεις: Διαταραχές που είναι εμπιστευτικές με διαμάντια


Γεια σας και καλώς ήρθατε πίσω στο Startups Weekly, ένα ενημερωτικό δελτίο για το Σαββατοκύριακο που βουτά στις αξιοσημείωτες νεοσύστατες εταιρίες και τις ειδήσεις επιχειρηματικών κεφαλαίων της εβδομάδας. Πριν προχωρήσω στο σημερινό θέμα, ας πιάσουμε λίγο. Την περασμένη εβδομάδα έγραψα για την αναταραχή της κατάθεσης της IPO . Πριν από αυτό η σημείωσε τις διαφορές ανάμεσα στην άντληση μετρητών από τους αγγέλους έναντι των παραδοσιακών επιχειρηματικών κεφαλαίων

. .com ή στο Twitter @KateClarkTweets . Αν δεν εγγραφείτε ακόμα στο Startups Weekly, μπορείτε να το κάνετε αυτό εδώ

Τι νέο υπάρχει

Οι επιχειρηματικοί καπιταλιστές ψάχνουν για εταιρείες που είναι έτοιμες να διαταράξουν αγορές που δεν έχουν επηρεαστεί από καινοτόμες τεχνολογίες. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ένα πολύ μικρό ποσοστό των αγορών κοσμημάτων γίνεται online, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία – για τη σωστή ομάδα – να φέρουμε τους αγοραστές και τους πωλητές κοσμημάτων στον 21ο αιώνα [19659007] Εισάγετε Pietra ένα νέο ξεκίνημα που μόλις κέρδισε 4 εκατομμύρια δολάρια σε ένα γύρο που ο Andrew Chen του Andreessen Horowitz (επενδυτής Substack & Hipcamp). Το κεφάλαιο VC του Robert Downey Jr. για τα κεφάλαια VC και το ταμείο Dreamers Fund του Will Smith συμμετείχαν επίσης, όπως και ο διευθυντής του Hollywood Scooter Braun, Michael Ovitz και ο σούπερ μοντέλο Joan Smalls

Μίλησα με την ιδρυτική ομάδα, Ronak Trivedi και Ashley Bryan, που χαιρετίζει από το site μόδας ηλεκτρονικού εμπορίου Moda Operandi. Το ζευγάρι φέρνει ένα υγιές μίγμα τεχνολογίας και εμπειρίας μόδας στο μίγμα. Ο Τριβέντι λέει στο TechCrunch ότι έχει σχεδιάσει την εμπειρία του στο Uber για να προσλάβει μηχανικούς από κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας και να υποστηρίξει τη γρήγορη ανάπτυξη. Εν τω μεταξύ, η Bryan έχει αξιοποιήσει τις συνδέσεις της με τη βιομηχανία της μόδας για να δημιουργήσει σχέσεις με τους σχεδιαστές πολυτελείας

"Η μόδα είναι κατά κανόνα πραγματικά ανεπαρκής από την άποψη της τεχνολογίας", λέει ο Bryan TechCrunch. "[The fashion industry] είναι υπέροχο στο κομμάτι της δημιουργικότητας, αλλά είναι δύσκολο, ειδικά με κοσμήματα γιατί πραγματικά πρέπει να διαθέσετε πολλά κεφάλαια."

Το σχέδιο της Pietra είναι να δημιουργήσει μια αγορά υψηλού επιπέδου για τους καταναλωτές να συνδεθούν με τους σχεδιαστές κοσμημάτων . Για να γίνει αυτό, η ομάδα έχει υιοθετήσει την τυπική προσέγγιση της αγοράς, λαμβάνοντας 30% αμοιβή αγοράς από τους πωλητές, καθώς και τέλος 7% από τους αγοραστές που αναθέτουν κοσμήματα στην πλατφόρμα

"Είτε κάνετε έθιμο κοσμήματα είτε κοσμήματα δέσμευσης Κάνετε κοσμήματα για διασημότητες όπως ο Drake, μπορείτε να έρθετε στην Pietra και να συνδεθείτε με μια παγκόσμια αγορά », λέει ο Trivedi

Η αγορά κοσμημάτων αναμένεται να ανέλθει σε περισσότερα από 250 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020, σύμφωνα με την έρευνα του McKinsey. Και όπου υπάρχει μια αγορά δισεκατομμυρίων δολαρίων, υπάρχουν VCs.

"Αν και οι πολύτιμοι λίθοι και το κόσμημα βρίσκονται στο επίκεντρο της τέχνης, του εμπορίου και του πολιτισμού από την αυγή του ανθρώπινου πολιτισμού – πηγαίνοντας από πέτρινο κόσμημα που δημιουργήθηκε πριν από 40.000 χρόνια στην Αφρική στις εμπορικές διαδρομές μεταξύ Ανατολής και Δύσης έως Πέμπτης Λεωφόρου Η Νέα Υόρκη με το Instagram τροφοδοτεί το τηλέφωνό σας – η τεχνολογία για την ανακάλυψη, το σχεδιασμό και την αγορά ηλεκτρονικών κοσμημάτων δεν έχει εξελιχθεί πολύ " γράφει τον Chen της A16z ο οποίος επικαλύπτεται με τον Trivedi κατά τη διάρκεια της Uber θητείας του. 19659007] Η Pietra ολοκλήρωσε την επίσημη εκτόξευσή της αυτή την εβδομάδα. Έχει 100 σχεδιαστές στην πλατφόρμα και την καταμέτρηση, μαζί με αυτό που οι ιδρυτές λένε ότι είναι μια μακρά λίστα αναμονής

 hands signing check 1

Σε άλλες ειδήσεις

Αυτή την εβδομάδα δημοσίευσα ένα μακρύ χαρακτηριστικό σχετικά με την κατάσταση της επένδυσης σπόρων στην περιοχή του κόλπου. Το TL; DR; Τα Mega-funds αγωνίζονται ολοένα και περισσότερο για τους επενδυτές σε σπόρους προς σπορά για πρόσβαση στις πιο καυτές εταιρείες. Ως αποτέλεσμα, οι επενδυτές σπόρων αρχίζουν να γίνονται λίγο πιο δημιουργικοί για το πώς προέρχονται οι προσφορές. Είναι ένας κόσμος σκυλιών-τρώνε-σκύλων εκεί έξω και όλοι θέλουν ένα μερίδιο στο The Next Big Thing. Διαβάστε την ιστορία εδώ

Ημέρα Επίδειξης

Η Y Combinator αποφοίτησε άλλη μια παρτίδα 200 εταιρειών αυτήν την εβδομάδα. Ήμασταν εκεί και οι δύο μέρες, σημειώνοντας για κάθε εταιρεία. Για να τα καταφέρετε εύκολα, έχω βάλει μαζί την τελική λίστα ανάγνωσης του YC:

Εδώ είναι μια ματιά σε μερικά από τα προφίλ που έχουμε γράψει στις εταιρίες S19:

Καταγράψαμε δύο μεγάλα επεισόδια της μετοχής, το podcast επιχειρηματικού κεφαλαίου της TechCrunch, αυτή την εβδομάδα. Ο πρώτος ήταν με τον CEO της YC, Michael Seibel, όπου μιλάει για τις τάσεις στο στάδιο των επενδύσεων, τις αλλαγές στο πρόγραμμα επιταχυντών, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης στο Σαν Φρανσίσκο και πολλά άλλα. Μπορείτε να το ακούσετε εκεί εδώ . Επιπλέον, είχαμε στην Unusual Ventures συνιδρυτής και συνεργάτη John Vrionis, ο οποίος μας μίλησε για τις άμεσες λίστες έναντι των IPO και για το μέλλον των DoorDash και Airbnb. Μπορείτε να το ακούσετε εκεί εδώ

Η μετοχή πέφτει κάθε Παρασκευή στις 6:00 π.μ. PT, οπότε εγγραφείτε στο Apple Podcasts

Συμβουλές για ξεκινήματα B2B