Το ThredUp, του οποίου τα μεταχειρισμένα αγαθά θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε Macy's και JCPenney, μόλις έθεσε μια δέσμη


Η ThredUp η 10ετής αγορά μεταπώλησης μόδας, έχει πολλά νέα που μπορεί να καυχηθούν πρόσφατα. Για αρχάριους, η εταιρεία έκλεισε με 100 εκατομμύρια δολάρια σε νέα χρηματοδότηση από ένα syndicate επενδυτών που περιλαμβάνει την Park West Asset Management, την Irving Investors και τους προηγούμενους επενδυτές Goldman Sachs Investment Partners, Upfront Ventures, Highland Capital Partners και Redpoint Ventures

Το συνολικό κεφάλαιο της ThredUP ανήλθε σε περισσότερα από 300 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένης μίας προηγουμένως αχαλίνωτης επένδυσης ύψους 75 εκατομμυρίων δολαρίων, την οποία συγκόλλησε πέρυσι.

Μια δυνητικά ακόμα μεγαλύτερη συμφωνία για την εταιρεία είναι μια νέα πλατφόρμα μεταπώλησης που οι Macy και JCPenney αρχίζουν να δοκιμάζουν , όπου η ThedUp θα στέλνει τα καταστήματα ένδυσης που θα επεξεργάζονται μέσω των δικών τους συστημάτων σημείων πώλησης, προσπαθώντας να προωθήσουν τους πελάτες τους σε κοσμήματα, παπούτσια και άλλα αξεσουάρ.

Λέει πολλά ότι οι παραδοσιακοί λιανοπωλητές είναι έρχονται να δουν τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται απαλά ως μια πιθανή ροή εσόδων για τον εαυτό τους και δεν προκαλεί έκπληξη το μέγεθος της αγοράς μεταπώλησης που εκτιμάται ότι είναι 24 δισεκατομμύρια δολάρια arket προς το παρόν και προβλέπεται να γίνει μια αγορά 51 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2023.

Μιλήσαμε χθες με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο ThredUp James Reinhart για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη σύνδεση με τα δύο εμπορικά σήματα και για να μάθετε τι άλλο

TC: Έχεις συνεργάτες με τους Macy's και JCPenney. Μήπως σας πλησιάζουν ή είναι ThredUp έξω εκεί που ρίχνουν τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές;

JR: Νομίζω ότι [the two companies] έχουν σκεφτεί για μεταπώληση για κάποιο χρονικό διάστημα. Προσπαθούν να καταλάβουν πώς να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους. Εν τω μεταξύ, σκεφτόμασταν πώς εξουσιάζουμε τη μεταπώληση για ένα ευρύτερο σύνολο συνεργατών και υπήρξε μια συνάντηση των μυαλών πριν από έξι μήνες

Είμαστε τοποθετημένοι τώρα που μπορούμε να το κάνουμε πραγματικά αποτελεσματικό στο κατάστημα, έτσι ξεκινάμε με ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε 30 με 40 καταστήματα, αλλά θα μπορούσαμε να φτάσουμε σε 300 ή 400 καταστήματα αν θέλαμε. TC: Πώς θα λειτουργήσει αυτό ακριβώς με αυτούς τους συνεργάτες; ]

JR: Έχουμε την αρχιτεκτονική [software and logistics] και την επιλογή να συγκεντρώσουμε προσεκτικά επιλεγμένες επιλογές ρούχων για συγκεκριμένα καταστήματα, συμπεριλαμβανομένης της σωστής συλλογής μαρκών και μεγεθών, ανάλογα με το πού βρίσκεται το Macy's. Στη συνέχεια, ο Macy ολοκληρώνει μια εμπειρία υψηλής ποιότητας γύρω από το [those goods]. Ίσως είναι ένα φόρεμα, αλλά τυλίγουν μια τσάντα και κασκόλ και κοσμήματα γύρω από την αγορά φόρεμα. Πιστεύουμε [certain] ότι οι μελλοντικοί καταναλωτές θα αγοράσουν καινούργια και θα χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα

TC: Ποιος είναι ο δημογραφικός σας, και παρακαλώ να μην πείτε ο καθένας

JR: It ] είναι ο καθένας. Δεν είναι μια ικανοποιητική απάντηση, αλλά πουλάμε 30.000 μάρκες. Εξυπηρετούμε πολλούς πελάτες πολυτελείας με μάρκες όπως η Louis Vuitton, αλλά επίσης πουλάμε Παλαιό Πολεμικό Ναυτικό. Αυτό που ενώνει τους πελάτες σε όλες τις μάρκες είναι ότι θέλουν να βρουν μάρκες που δεν θα μπορούσαν να έχουν προσφέρει νέα. θα διαπραγματεύονται με μάρκες που θα ήταν υπερβολικά υψηλές, έτσι ώστε οι αγοραστές του Old Navy [buying] Gap [whose shopper are buying] J. Crew και Theory και σε όλη τη διαδρομή. Συνεπώς, αυτό που ακούμε είναι [our marketplace] επιτρέπει στους πελάτες να ανταλλάσσουν τις ντουλάπες τους με υψηλότερα ποσοστά από ό, τι θα ήταν δυνατό αλλιώς και τους αισθάνεται σαν να κάνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο [environmentally] [environmentally] TC: Ποιο είναι το ποσοστό των αγοραστών σας που παραδίδουν αγαθά;

JR: Δεν το παρακολουθούμε πολύ, αλλά είναι συνήθως περίπου το ένα τρίτο

TC: Πιστεύετε ότι οι πελάτες σας αγοράζουν προϊόντα υψηλότερου βαθμού με το μυαλό να τα πουλήσουν, να καλύψουν το συνολικό τους κόστος; Ξέρω ότι αυτή είναι η σκέψη του CEO Julie Wainwright στο [rival] Το RealReal. Ότι θέλουμε να μιλάμε για την αγορά της τσάντας και στη συνέχεια να την πουλάμε, αλλά πολλοί άνθρωποι θα αγοράσουν επίσης ένα μεταχειρισμένο πουλόβερ Μπανάνα Δημοκρατίας επειδή είναι μια μόδα αξίας [and because] είναι η δεύτερη πιο ρυπογόνος βιομηχανία στον πλανήτη.

TC: Πόσο μακριά θα καταπολεμήσετε αυτή τη ρύπανση; Είμαι απλώς περίεργος αν προσπαθείτε να ενισχύσετε την πώληση κάνναβης, ίσως και νάυλον, για παράδειγμα ρούχα.

JR: Δεν οδηγούμε την επιλογή υλικού. Η δική μας διατριβή είναι ότι θέλουμε να μείνουμε έξω από την επιχείρηση μόδας και να εξασφαλίσουμε ότι υπάρχει ένας υπεύθυνος τρόπος για τους ανθρώπους να αγοράζουν μεταχειρισμένα

TC: Για ανθρώπους που δεν έχουν χρησιμοποιήσει το ThredUp, περπατήστε στα οικονομικά. Πόσες από τις πωλήσεις κρατά κάποιος;

JR: Στο ThredUp, δεν είναι μια ενιαία πληρωμή. εξαρτάται αντ 'αυτού από το εμπορικό σήμα. Στο πολυτελές τέλος, πληρώνουμε [sellers] περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο – πληρώνουμε έως και 80 τοις εκατό όταν το μεταπωλούμε. Εάν είναι το Gap ή η Μπανάνα Δημοκρατία, παίρνετε ίσως 10 ή 15 ή 20 τοις εκατό με βάση την αρχική τιμή του στοιχείου.

TC: Πώς θα περιγράφατε τα πρότυπά σας; Τι πηγαίνει στην απόρριψη του σωρού;

JR: Έχουμε υψηλά πρότυπα. Τα αντικείμενα πρέπει να βρίσκονται σε όμοια ή ήπια κατάσταση και απορρίπτουμε περισσότερα από τα μισά από αυτά που μας στέλνουν οι άνθρωποι. Αλλά νομίζω ότι υπάρχει πιθανότατα περισσότερο περιθώριο για το Theory και το J.Crew του κόσμου απ 'ό, τι εάν αγοράζετε ένα φόρεμα Chanel.

TC: Σε αντίθεση με μερικούς από τους αντιπάλους σας, δεν πωλείτε στους άντρες. Γιατί όχι;

JR: Η ανδρική είναι μια μικρή αγορά μεταχειρισμένων. Οι άνδρες φορούν τα ίδια τέσσερα χρώματα – μπλε, μαύρο, γκρι και καφέ – έτσι δεν είναι μια μεγάλη αγορά μεταπώλησης. Έχουμε να πουλάμε παιδικά ρούχα και αυτό είναι ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς μας

TC: Όταν η Macy πωλεί τώρα ένα φόρεμα από το ThredUp, πόσα θα δεις από τη συναλλαγή αυτή

JR: Δεν μπορούμε να μοιραστούμε τις λεπτομέρειες των οικονομικών.

TC: Πόσοι άνθρωποι εργάζονται τώρα για το ThredUp

JR: Έχουμε λιγότερα από 200 στο εταιρικό μας γραφείο στο Σαν Φρανσίσκο και 50 στο Κίεβο, και στη συνέχεια σε τέσσερα κέντρα διανομής – στο Φοίνιξ? Mechanicsburg [Pa.]; Ατλάντα; και το Σικάγο – έχουμε άλλους 1.200 υπαλλήλους.

TC: Έχετε κερδίσει πολλά χρήματα τον περασμένο χρόνο.

JR: Στην πλατφόρμα μεταπώλησης [used by retailers like Macy’s] και στην κατασκευή της τεχνολογίας και των λειτουργιών μας και στην κατασκευή νέων κέντρων διανομής για την επεξεργασία περισσότερων ενδυμάτων. Δεν μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να σταματήσουν να μας στέλνουν πράγματα. [Laughs.]

TC: Πριν πάτε, ποια είναι η πιο υποτιμημένη πτυχή της επιχείρησής σας

JR: Η εφοδιαστική πίσω από τις σκηνές. Νομίζω ότι για κάθε μεγάλη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, υπάρχουν απίστευτα logistics [challenges to overcome] πίσω από τα παρασκήνια. Οι άνθρωποι δεν εκτιμούν πόσο δύσκολο είναι αυτό το κομμάτι, παράλληλα με τα δεδομένα. Πρόκειται να επεξεργαστούμε το 100 εκατομμύριο στοιχείο μας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Αυτά είναι πολλά δεδομένα.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

By smaragost

Τα κείμενα και οι απόψεις που φιλοξενούνται σε αυτό το site δεν αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω μου, τα άρθρα είναι από διάφορες πηγές, θα βλέπουμε πάντα όλες τις πλευρές και θα σχολιάζουμε αναλόγως. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην χρησιμοποιείτε υβριστικές φράσεις και σχόλια. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τις ιατρικές συμβουλές παρακαλώ πολύ να συμβουλευτείτε τον κατάλληλο ιατρό πρώτα. Το site παρέχει μόνο πρόσβαση στις πληροφορίες και τίποτα άλλο, για τα άρθρα που είναι σε διαφορετική γλώσσα παρέχετε μετάφραση η οποία δεν είναι 100% αλλά θα βγάλετε νόημα. Σας ευχαριστώ για την στήριξη. The information provided herein should not be used during any medical emergency or for the diagnosis or treatment of any medical condition. A licensed medical professional should be consulted for diagnosis and treatment of any and all medical conditions. Links to other sites are provided for information only -- they do not constitute endorsements of those other sites.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.