Οι πελάτες της Amazon λένε ότι έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για παραγγελίες άλλων ανθρώπων

Οι πελάτες της Amazon λένε ότι έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για παραγγελίες άλλων ανθρώπων


Οι χρήστες έχουν δηλώσει ότι λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Amazon που περιέχει τιμολόγια και ενημερώσεις παραγγελιών σε άλλους πελάτες, η TechCrunch έχει μάθει

Ο Jake Williams, ιδρυτής της εταιρίας παροχής υπηρεσιών πληροφορικής Rendition Infosec, ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Amazon απευθύνεται σε έναν άλλο πελάτη με το όνομα, την ταχυδρομική διεύθυνση και τα στοιχεία της παραγγελίας του.

Ο Williams είπε ότι διέταξε κάτι πριν από μερικούς μήνες, το οποίο έγινε πρόσφατα διαθέσιμο για ναυτιλία. Ελέγξαμε τις επικεφαλίδες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να βεβαιωθούμε ότι ήταν ένα πραγματικό μήνυμα.

"Νομίζω ότι σκόπευαν νόμιμα να μου στείλουν μια ειδοποίηση ότι το στοιχείο μου ήταν ναυτιλία νωρίς", είπε. «Πιστεύω ότι βρήκαν κάτι στο σύστημα και έστειλαν τις ενημερώσεις στους λάθος ανθρώπους».

Είπε ότι η φαινομενική αδυναμία ασφάλειας είναι ανησυχητική επειδή τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με παραγγελίες που αποστέλλονται σε λάθος μέρος είναι μια «σοβαρή παραβίαση εμπιστοσύνης» που μπορεί να αποκαλύψει προσωπικές πληροφορίες σχετικά με τη ζωή ενός πελάτη, όπως ο σεξουαλικός προσανατολισμός, οι εξελίξεις ή άλλες προσωπικές πληροφορίες

Αρκετοί άλλοι πελάτες της Amazon δήλωσαν επίσης ότι έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φαινομενικά προοριζόμενα για άλλους ανθρώπους

"Έκανα χθες το απόγευμα παραγγελία και την έλαβα email χθες το βράδυ ", ένας άλλος πελάτης που tweeted για το ατύχημα δήλωσε στην TechCrunch. "Ευτυχώς δεν είμαι κακόβουλο άτομο, αλλά αυτό είναι ένα τεράστιο ζήτημα ασφάλειας", είπε.

Ένας άλλος πελάτης tweeted για τη λήψη μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προοριζόταν για κάποιον άλλο. Είπε ότι μίλησε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Amazon, η οποία δήλωσε ότι θα διερευνήσει πρόσθετα ζητήματα ασφαλείας.

"Ελπίζω ότι δεν στείλατε τα ευαίσθητα στοιχεία του λογαριασμού μου σε κάποιον άλλο", πρόσθεσε

Και ένας άλλος πελάτης δημοσίευσαν ένα tweet νήμα σχετικά με το θέμα, λέγοντας ότι μίλησαν σε έναν επόπτη σχετικά με το θέμα που έδωσε μια "nonchalant" απάντηση, έγραφε. "

Ο κ. Cecilia Fan, εκπρόσωπος της Amazon, δήλωσε:" Λόγω ενός τεχνικού προβλήματος, ορισμένοι πελάτες έστειλαν κατά λάθος ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παράδοση της πρόβλεψης παράδοσης που δεν προορίζεται για αυτούς. Επιδιορθώσαμε το τεχνικό πρόβλημα και ενημερώνουμε τους πελάτες που επηρεάζονται. "

Είναι η δεύτερη διακοπή ασφαλείας σε ένα χρόνο. Τον Νοέμβριο η εταιρεία έστειλε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες λέγοντας ότι ένα "τεχνικό σφάλμα" είχε εκθέσει έναν άγνωστο αριθμό διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου . Το 1965, η Amazon παραδέχεται ότι εκθέτει τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη, αλλά αρνείται να δώσει λεπτομέρειες

Ενημερώθηκε με σχόλιο του Amazon

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.