Η Spotify αναμένεται να δοκιμάσει αύξηση των τιμών για τις υπηρεσίες της σε ορισμένες αγορές

Η Spotify αναμένεται να δοκιμάσει αύξηση των τιμών για τις υπηρεσίες της σε ορισμένες αγορές


Η Spotify αναμένεται να δοκιμάσει μια αύξηση των τιμών για το οικογενειακό της σχέδιο, αυξάνοντας το κόστος κατά περίπου 13% σε ορισμένες σκανδιναβικές αγορές, αναφέρει το Bloomberg . Η αύξηση των τιμών έχει σχεδιαστεί ως μια περιορισμένη δοκιμή για να διαπιστωθεί κατά πόσο θα μπορούσε να είναι σε θέση να αναπτύξει υψηλότερες τιμές για την υπηρεσία της παγκοσμίως. Η έκθεση επισημαίνει ότι οι υψηλότερες τιμές ενδέχεται να μην γίνουν μόνιμες ή να εγκαταλειφθούν οπουδήποτε αλλού, ανάλογα με το αποτέλεσμα της περιορισμένης δοκιμής.

Η εταιρία ροής μουσικής έχει βάσιμους λόγους να δώσει μια υψηλότερη τιμή: είναι σταθερά μια εταιρεία που χάνει χρήμα , παρά το γεγονός ότι έχει τη μεγαλύτερη βάση χρηστών οποιασδήποτε υπηρεσίας ροής μουσικής γύρω. Αυτό είναι πιο σημαντικό τώρα που η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και ως εκ τούτου επιδιώκει να προχωρήσει στην κερδοφορία ως αποτέλεσμα.

Κατά τη ροή βίντεο, η Netflix κατάφερε να αυξάνει συνεχώς τις τιμές και να διατηρεί τους συνδρομητές κατά τη διάρκεια των ετών καθώς μετατοπίζεται από την αναζήτηση αύξηση στην αύξηση των εσόδων. Ωστόσο, η προσφορά της Netflix είναι σήμερα περισσότερο ή λιγότερο μοναδική στην αγορά και το κόστος για τους καταναλωτές εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλότερο από την εναλλακτική – μια παραδοσιακή συνδρομή μέσω καλωδιακής ή δορυφορικής τηλεόρασης. Η Spotify ενεργεί σε ένα πολύ διαφορετικό περιβάλλον, προσφέροντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες με παρόμοιες προσφορές αξίας από εταιρείες όπως η Apple, η Google και το Amazon, οι οποίες χρησιμοποιούν όλα αυτά ως συμπληρώματα σε άλλες επιχειρήσεις και όχι ως επιχειρήσεις που παράγουν χρήματα από μόνοι τους

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.