Η αυτόνομη μονάδα οδήγησης της Didi Chuxing είναι πλέον μια ανεξάρτητη εταιρεία

Η αυτόνομη μονάδα οδήγησης της Didi Chuxing είναι πλέον μια ανεξάρτητη εταιρεία


Η αυτόνομη μονάδα οδήγησης της Didi Chuxing είναι πλέον μια ανεξάρτητη εταιρεία, δήλωσε σήμερα ο κινεζικός γίγαντας που μοιράζεται τη μεταφορά και τη μεταφορά. Η αυτόνομη ομάδα οδήγησης της Didi δημιουργήθηκε το 2016 και τώρα έχει περισσότερους από 200 υπαλλήλους στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η ανακοίνωση της Didi έρχεται περίπου ένα μήνα μετά την Η πληροφορία ανέφερε ότι η Didi ήταν σε συνομιλίες με επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της SoftBank, του μεγαλύτερου μετόχου της, για να συγκεντρώσει χρήματα για τη μονάδα

θα ενσωματώσει τους πόρους και τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας της Didi, θα συνεχίσει να αυξάνει τις επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη των βασικών καινοτόμων τεχνολογιών και θα εμβαθύνει τη συνεργασία με τους εταίρους της αυτοκινητοβιομηχανίας »

Οι Financial Times ανέφεραν πέρυσι ότι η Didi είχε εγκριθεί για να δοκιμάσει αυτο-οδήγηση οχήματα στην Καλιφόρνια, όπου διαθέτει μια ερευνητική εγκατάσταση στο Mountain View. Αλλά η Didi πρέπει να προλάβει τις υπόλοιπες εταιρείες που έχουν δοκιμάσει αυτόνομα αυτοκίνητα τόσο στις Η.Π.Α. όσο και στην Κίνα. Στην Καλιφόρνια, ήταν η 53η εταιρεία για να πάρει άδεια για να δοκιμάσει τα αυτο-οδήγησης οχήματα, πίσω από τεχνολογικούς αντιπάλους όπως ο Uber και ο Waymo.

Η Didi έχει ήδη δοκιμάσει αυτόνομα οχήματα που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με κατασκευαστές και προμηθευτές αυτοκινήτων στην Κίνα, (19459008) που ανήλθε σε 140.000 χιλιόμετρα στο Πεκίνο ή περίπου το 91 τοις εκατό των 153.600 μιλίων που δοκιμάστηκαν από αυτόνομους στόλους που ανήκουν σε οκτώ εταιρείες, όπως το Didi, το Pony.ai, το Tencent και την αυτοκινητοβιομηχανία NIO, την Audi, τη Daimler AG και τον όμιλο BAIC.

Εκτός από το γεγονός ότι είναι σε θέση να χορηγήσει άδεια εκμετάλλευσης της τεχνολογίας σε άλλες εταιρείες μεταφορών και οχημάτων, η δρομολόγηση robo-taxis μπορεί να βοηθήσει στην υπηρεσία ανταλλαγής ποδηλάτων της Didi για την έλλειψη οδηγών . Τα αυστηρότερα κριτήρια επιλογής τέθηκαν σε εφαρμογή μετά τη δολοφονία δύο γυναικών επιβατών από την πλατφόρμα διακίνησης επιβατών της Didi και η Didi είπε τον περασμένο μήνα ότι απέσυρε περισσότερους από 300.000 οδηγούς που δεν πληρούσαν τα πρότυπα της, έτος

Ο διευθύνων σύμβουλος της νέας αυτόνομης εταιρείας οδήγησης θα είναι ο Zhang Bo, ο οποίος είναι επίσης ο ΚΟΤ της Didi. Ο Meng Xing, πρώην εκτελεστικός διευθυντής του Shunwei China Internet Fund, είναι ο COO, ενώ οι μηχανικοί λογισμικού Jia Zhaoyin, ο επικεφαλής των τεχνικών προσπαθειών του για το έξυπνο πρόγραμμα οδήγησης της Didi, και ο Zheng Jianqiang θα είναι επικεφαλής των ερευνητικών και αναπτυξιακών ομάδων του στις ΗΠΑ και την Κίνα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.