Μην χάσετε αυτό το επικό αγώνα Twitter μεταξύ του Διευθύνοντος Συμβούλου της IAB και των πραγματικών εκδοτών


Πιάσε ποπ κορν. Καθώς οι πάλη στο Διαδίκτυο πηγαίνουν, αυτό αξίζει την πλήρη προσοχή σας – επειδή ο αγώνας είναι πάνω από την προσοχή σας. Οι οφθαλμοί σας και οι ανατριχιαστικές διαφημίσεις που εμπορεύονται τα δεδομένα σας για να προσπαθήσετε να τα περιστρέψετε.

Στην μπλε γωνία, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Διαδικτυακής Διαφήμισης Randall Ο Ρότενμπεργκ ο οποίος έχει μεταφέρει στο Twitter ολοένα και πιο δυνατά τις τελευταίες ημέρες στο άγριο πλαίσιο προστασίας της ιδιωτικής ζωής της Ευρώπης, το GDPR, και προειδοποιεί για το νόμο της Καλιφόρνια για την προστασία του καταναλωτή (CCPA) (19459005), tweeted 1η Αυγούστου:

Σημείωση: Η IAB είναι μια μικτή οργάνωση της βιομηχανίας προσχώρησης που συνδυάζει οι διαφημιζόμενοι, οι μάρκες, οι εκδότες, οι μεσίτες δεδομένων * και οι πλατφόρμες τεχνολογίας adtech της πλατφόρμας – συμπεριλαμβανομένου του κυρίαρχου duopoly adtech, του Google και του Facebook, που απολαμβάνουν το 60% των ψηφιακών διαφημιστικών δαπανών. Η μόνη οντότητα που μπορεί να βάλει ένα βαθούλωμα στο δυοπωλείο, Amazon, είναι επίσης στο club. Η ένταξή της αντικατοπτρίζει τα ευρύτερα συμφέροντα που συνδέονται με τη βιομηχανία διαδικτυακών διαφημίσεων και τα προσωπικά δεδομένα που την τροφοδοτούν αυτή τη στιγμή (τα μάτια σας ξανά!), Αν και ορισμένα μέλη έχουν σαφώς περισσότερα χρήματα για να ασχοληθούν με την άσκηση πίεσης κατά των ψηφιακών ρυθμίσεων απορρήτου από άλλους.

Σε αυτό που τώρα φαίνεται να ήταν ένα διαγραμμένο τιτίβισμα τον περασμένο μήνα, ο Rothenberg δήλωσε δημοσίως ότι είναι υπερήφανος που έχει το Facebook ως μέλος του συλλόγου "εκδοτικής υπεράσπισης" του. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με το παραπάνω tweet, ανησυχεί επίσης για το να σκοτωθούν τα εμπορικά σήματα και οι έμποροι λιανικής πώλησης. Δεν χρειάζεται να ανησυχεί για το θάνατο του Google και του Facebook, διότι αυτό θα ήταν γελοίο

. Θα μπορούσα να το ονομάσω "κόκκινη κορυφή", εκτός από ότι οι τύποι των εφημερίδων δεν είναι τίποτα άλλο παρά tabloid – βρίσκουμε premium εκδότες που δαγκώνουν πίσω στις προσπάθειες του Rothenberg να μιλήσει με το ηλεκτρονικό δίκαιο ιδιωτικού απορρήτου

Εδώ είναι η διακυβέρνηση των δεδομένων της New York Times , Robin Berjon, καταστρέφοντας τον Rothenberg μέσω του εξαιρετικού μέσου του quote-tweet

Θα αναφέρω το Berjon εξ ολοκλήρου επειδή κάθε tweet πακέτο μια όμορφα αρθρωτή γροθιά:

  • Ένας από τους κύριους λόγους που χρειαζόμαστε τις #GDPR και #CCPA (και περισσότερα) σήμερα είναι επειδή το @iab, υπό την ηγεσία του @ r2rothenberg, έχει δοθεί 20 χρόνια να αυτορυθμιστεί και έχει χρησιμοποιήσει το χρόνο να κάνει [checks notes] τίποτα απολύτως
  • Έχω περάσει μεγάλο μέρος της ενήλικης ζωής μου δουλεύοντας στον εαυτό μου -ρυθμιστικά περιβάλλοντα. Δεν είναι ποτέ τέλειοι, αλλά όταν δουλεύουν πραγματικά παραδίδουν.
  • #Η Adtech είχε την ευκαιρία να αυτο-reg όταν τους ζήτησε η FTC – από την οποία πήραμε το αστείο που είναι γνωστό ως AdChoices
  • πιθανότητα με DNT. Όμως, η έννοια της ισότιμης μεταχείρισης μεταξύ των #adtech και των καταναλωτών δεν δούλευε γι 'αυτούς, έτσι έκαναν τα πάντα για να την αποτρέψουν από την ύπαρξη.
  • Κάποια στιγμή έγινε φανερό ότι το @iab στερήθηκε το όραμα και την ηγεσία να βοσάρει βιομηχανία προς μια υγιή, βιώσιμη συμπεριφορά. Τότε η ρύθμιση έγινε αναπόφευκτη. Κανείς δεν έχει κάνει τόσο πολύ όσο το @iab πρέπει να επιβάλει ισχυρή ρύθμιση της ιδιωτικής ζωής
  • Και για να κάνει τα πράγματα πιο αστεία το άρθρο που @ r2rothenberg επικαλέστηκε υποστηρίζοντας την άποψή του είναι … ζητώντας ισχυρότερη επιβολή του #GDPR [19659018] Αν αυτή δεν είναι μια μετάφραση για το πού βρίσκεται το @ iab, δεν ξέρω τι είναι.

Την επόμενη φορά που το Facebook μιλάει για το πώς μπορεί να αυτορυθμίσει την πρόσβασή του στα δεδομένα, σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε ολόκληρο το νήμα

Το Aber Zucker-Scharff, γνωστός και ως διευθυντής μηχανικής διαφημίσεων, στο βιβλίο των επιταγών – The Washington Post

διακρίνεται για το γεγονός ότι ο Berjon έχει το προβάδισμα σχετικά με το κενό της ηγεσίας του IAB για τον καθαρισμό του ανατριχιαστικού online διαφημιστικού συγκροτήματος. (19659011) "Το λέω αυτό σπάνια, αλλά αυτό πρέπει να το διαβάσω", γράφει σε ένα quote tweet που δείχνει ολόκληρο το νήμα του Berjon

Ένας άλλος εμπορικός διευθυντής του κορυφαίου εκδότη μας είπε επίσης με εμπιστοσύνη ότι «συμφωνούν απολύτως με τον Robin»

– Aram Zucker-Scharff (@ Chronotope) "

Σε μια ενδιαφέρουσα συστροφή σε αυτό το" μικτό μέλος online σύνδεσμο βιομηχανίας διαφήμισης εναντίον ανθρώπων που εργάζονται με διαφημίσεις και δεδομένα σε πραγματικούς εκδότες "slugfest, Rothenberg απάντησε Ναι, ευχαριστώ – αυτό ακριβώς είμαστε και γιατί αυτά τα κομμάτια είναι σημαντικά! ", Είπε ο Τίβετς, πιθανώς ακόμα ζαλισμένος και μπερδεμένος από όλα τα χτυπήματα του σώματος που είχε μόλις πάρει. " @iab υποστηρίζει την ανταγωνιστικότητα των εκατοντάδων μικρών εκδοτών, εμπόρων λιανικής και εμπορικών σημάτων στην παγκόσμια ιδιότητα μέλους μας. Εκτιμούμε την αναγνώριση και τις εξερευνήσεις σας, @robinberjon . "

Ο Ρότενμπεργκ πήρε επίσης το χρόνο να ευχαριστήσει τον αρθρογράφο του Bloomberg Leonid Bershidsky που εντόπισε το νήμα για να επισημάνει ότι το άρθρο Rothenberg είχε εξοργισθεί, θα πρέπει να επιβληθεί αυστηρότερα στις μεγάλες επιχειρήσεις, όχι ότι το ίδιο το GDPR είναι κακό ή λάθος. "

Ποιος είναι ο Bershidsky; Ερ, μόνο ο συγγραφέας του άρθρου ο Rothenberg προσπάθησε να αρνηθεί-γύρισμα.

Αλλά υπάρχουν περισσότερα! Ο Berjon tweeted μια απάντηση στο Rothenberg ευχαριστώ για αυτό που ο τελευταίος αναφερόμενος ως "εξερεύνηση σας" – εννοώ, το μυαλό απλά χλευάζει ως προς αυτό που σκέφτεται να βρεί με αυτόν τον ευφημισμό – ευχαριστώντας τον για την αναστροφή της θέσης του GDPR, και για την αναστροφή του προηγούμενου κενού της ηγεσίας για την υποστήριξη έντονα επιβαλλόμενων νόμων περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

" Είναι υπέροχο να ακούσεις ότι υποστηρίζεις τώρα ισχυρή επιβολή του GDPR", γράφει. "Είναι πράγματι αυτό που βοηθάει περισσότερο τους μικρότερους παίκτες. Ένα καλό επόμενο βήμα σε αυτή τη συζήτηση θα ήταν μια δήλωση @iab που θα ζητούσε τη μεταφορά του GDPR στον αμερικανικό ομοσπονδιακό νόμο. Θέλετε να αρχίσετε να σχεδιάζετε κάτι; "

Ζητήσαμε από την IAB αν, υπό το φως των tweet του Rothenberg, επιθυμεί τώρα να μοιραστεί δημόσια δήλωση υποστήριξης της μεταφοράς της GDPR στο αμερικανικό δίκαιο. Θα είμαστε σίγουροι ότι θα ενημερώσουμε αυτήν την ανάρτηση εάν αναφέρει οτιδήποτε

Επίσης, έχουμε προβεί σε προβολή των ξυλοδαρμών αυτού του επικού αγώνα – ως ασφαλιστήριο συμβόλαιο έναντι οποιωνδήποτε περαιτέρω περιπτώσεων του IAB χτυπώντας το κουμπί διαγραφής tweet. (19659011]  Screenshot 2019 08 02 στο 18.48.08

Ορισμένες σχετικές με το φως ανάγνωση μπορούν να βρεθούν εδώ:

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

By smaragost

Τα κείμενα και οι απόψεις που φιλοξενούνται σε αυτό το site δεν αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω μου, τα άρθρα είναι από διάφορες πηγές, θα βλέπουμε πάντα όλες τις πλευρές και θα σχολιάζουμε αναλόγως. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην χρησιμοποιείτε υβριστικές φράσεις και σχόλια. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τις ιατρικές συμβουλές παρακαλώ πολύ να συμβουλευτείτε τον κατάλληλο ιατρό πρώτα. Το site παρέχει μόνο πρόσβαση στις πληροφορίες και τίποτα άλλο, για τα άρθρα που είναι σε διαφορετική γλώσσα παρέχετε μετάφραση η οποία δεν είναι 100% αλλά θα βγάλετε νόημα. Σας ευχαριστώ για την στήριξη. The information provided herein should not be used during any medical emergency or for the diagnosis or treatment of any medical condition. A licensed medical professional should be consulted for diagnosis and treatment of any and all medical conditions. Links to other sites are provided for information only -- they do not constitute endorsements of those other sites.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.