Alibaba για να βοηθήσει Salesforce να εντοπίσει και να πουλήσει στην Κίνα

Alibaba για να βοηθήσει Salesforce να εντοπίσει και να πουλήσει στην Κίνα


Η Salesforce, ο 20χρονος ηγέτης στα εργαλεία διαχείρισης σχέσεων πελατείας (CRM), κάνει μια εισβολή στην Ασία, συνεργαζόμενη με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας Alibaba της χώρας. 19659003] Η Alibaba θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής της Salesforce σε εταιρικούς πελάτες στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, το Μακάο και την Ταϊβάν, ενώ η Salesforce θα γίνει αποκλειστική σουίτα λογισμικού CRM που πωλείται από την Alibaba ανακοίνωσε .

Το κινεζικό διαδίκτυο έχει εδώ και χρόνια κυριαρχείται από υπηρεσίες που απευθύνονται στους καταναλωτές όπως το Messenger της Tencent WeChat και η αγορά Taobao της Alibaba, αλλά το λογισμικό των επιχειρήσεων αρχίζει να συγκεντρώνει έντονο ενδιαφέρον από τις επιχειρήσεις και τους επενδυτές. Η Laiye, για παράδειγμα, πρόσφατα έκλεισε ένα γύρο χρηματοδότησης 35 εκατομμυρίων δολαρίων υπό την αιγίδα της Cathay Innovation, ενός ταμείου ανάπτυξης που πιστεύει ότι το "λογισμικό επιχειρημάτων πρόκειται να αναπτυχθεί γρήγορα" στην Κίνα

έχουν κάτι να κερδίσουν ο ένας από τον άλλο. Η Alibaba δεν διαθέτει ένα ισοδύναμο Salesforce που εξυπηρετεί το πλήθος των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που πωλούν μέσω των αγορών του ηλεκτρονικού εμπορίου ή χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες cloud computing, έτσι ώστε η συμμαχία με το αμερικανικό σύννεφο σύννεφο θα γεμίσει αυτό το χάσμα

Από την άλλη. "Η Salesforce θα κερδίσει πωλήσεις στην Κίνα μέσω της Alibaba, της οποίας η υποδομή για cloud και η πλατφόρμα δεδομένων θα βοηθήσουν την αμερικανική εταιρεία να" προσφέρει τοπικές λύσεις και να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πολυεθνικούς πελάτες της ", δήλωσε ο Ken Shen, αντιπρόεδρος της Alibaba Cloud Intelligence, σε μια δήλωση

"Όλο και περισσότεροι από τους πολυεθνικούς πελάτες μας ζητούν να τους υποστηρίξουμε όπου κι αν δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σήμερα η Salesforce ανακοίνωσε μια στρατηγική συνεργασία με την Alibaba ", δήλωσε η Salesforce σε μια δήλωση.

Συνολικά, μόνο το 10% των εσόδων του Salesforce κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που έληξε στις 30 Απριλίου % από την Ευρώπη και το 70% από την Αμερική.

Εκτός από την απόκτηση καναλιών απόκτησης πελατών, η ενδιάμεση σύνδεση επιτρέπει επίσης στην Salesforce να αποθηκεύσει τα στοιχεία της στην Κίνα στο Alibaba Cloud. Η Κίνα απαιτεί από όλες τις υπερπόντιες εταιρείες να συνεργαστούν με μια εγχώρια εταιρεία για την επεξεργασία και αποθήκευση δεδομένων προερχόμενων από Κινέζους χρήστες

. "Η συνεργασία εξασφαλίζει ότι οι πελάτες της Salesforce που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση σε μια τοπικά φιλοξενούμενη έκδοση του Salesforce από το Alibaba Cloud, ο οποίος κατανοεί την τοπική επιχειρηματικότητα, τον πολιτισμό και τους κανονισμούς », δήλωσε εκπρόσωπος της Alibaba στο TechCrunch.

Το σύννεφο είναι μια σημαντική αύξηση κάθετη στο Alibaba και η πρόσληψη ενός βαρέων βαρών συμμάχου θα ενισχύσει μόνο την οπίσθια στάση του ως υπηρεσία παροχής υπηρεσιών cloud . Η Salesforce πραγματοποίησε κάποια πρόοδο στην Ασία τον περασμένο Δεκέμβριο όταν ίδρυσε ένα ταμείο ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να επενδύσει σε νεοϊδρυόμενες επιχειρήσεις της Ιαπωνίας και η τελευταία συνεργασία με την Alibaba θα δούμε την εταιρεία που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, 19659014] Το Salesforce σε 20 προσφέρει μαθήματα για επιτυχημένη εκκίνηση

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link