Τα ηλεκτρονικά ποδήλατα της Lyft έχουν κάνει το δρόμο τους προς το SF, αλλά δεν ήταν εύκολο

Τα ηλεκτρονικά ποδήλατα της Lyft έχουν κάνει το δρόμο τους προς το SF, αλλά δεν ήταν εύκολο


Όταν οι εταιρείες τεχνολογίας μηνύουν πόλεις, είναι σπάνιο να δούμε ένα ψήφισμα – αν και προσωρινό – υπέρ της τεχνολογικής εταιρείας να συμβεί τόσο γρήγορα, αν είναι καθόλου . Η Lyft εναντιώθηκε στο Σαν Φρανσίσκο στις αρχές Ιουνίου, ισχυριζόμενος ότι η πόλη παραβίασε μια σύμβαση 10 ετών που θα έδινε αποκλειστικά δικαιώματα εκμετάλλευσης προγραμμάτων

Lyft η πόλη έχει χορηγήσει στη Lyft προσωρινή άδεια για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών ποδηλάτων χωρίς πεδία και παρακρατεί τη χορήγηση αδειών σε άλλους φορείς εκμετάλλευσης. "Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τα νέα μας ebikes με τους αναβάτες στο Σαν Φρανσίσκο", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της πολιτικής Micromobility της Carft, Caroline Samponaro, σε δήλωσή του. "Θα ξεκινήσουμε από το ποδήλατο από σήμερα και θα εκτιμήσουμε την υπομονή των αναβατών μας καθώς περιμέναμε το πράσινο φως από το SFMTA"

Στην αγωγή του, η Lyft ζήτησε προκαταρκτική εντολή ή προσωρινή απαγόρευση να εμποδίσει την πόλη να εκδίδει άδειες σε φορείς εκμετάλλευσης ενοικίασης ποδηλάτων χωρίς σταθμό. Ενώ το δικαστήριο αρνήθηκε το αίτημα της Lyft για TRO, ενέκρινε μια προσωρινή διαταγή για να σταματήσει προσωρινά τον Οργανισμό Δημοτικών Μεταφορών του Σαν Φρανσίσκο να εκδίδει άδειες αδείας σε άλλους φορείς πλην της Lyft, δίχως τουλάχιστον να δώσει στην Lyft την πρώτη ευκαιρία να υποβάλει πρόταση [19659003] Η όλη διαδικασία, που ονομάζεται "Δικαίωμα πρώτης προσφοράς", μπορεί να διαρκέσει μήνες, σύμφωνα με το SFMTA. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφάσισε να προσφέρει στην Lyft προσωρινή άδεια για τη λειτουργία έως και 1.900 από τα μηδενικά, υβριδικά ηλεκτρονικά ποδήλατά της εκτός από τα κλασικά ποδήλατα που προσφέρονται μέσω της υπηρεσίας που βασίζεται σε σταθμό κάποτε γνωστής ως Ford GoBike . [19659003] "Αυτά τα καινούρια ποδήλατα θα επιτρέψουν στο Lyft να αντιμετωπίσει τα σοβαρά προβλήματα διαθεσιμότητας ποδηλάτων που αντιμετώπισαν οι Bay Wheels από τότε που η Lyft απέσυρε τα ηλεκτρονικά ποδήλατα από την υπηρεσία τον Απρίλιο", γράφει η SFMTA σε μια θέση blog. "Στην ουσία, η προσωρινή άδεια επιτρέπει στο υπάρχον σύστημα να επιστρέψει στη λειτουργικότητα ακόμα και όταν διαπραγματευόμαστε με την Lyft για πιθανή μελλοντική επέκταση."

Η δίκη ήταν υπό το φως της SF αναγγέλλοντας ότι θα απαιτούσε αιτήσεις για φορείς εκμετάλλευσης που αναζητούσαν άδειες να αναπτύξουν επιπλέον stationless ποδήλατα. Το Σαν Φρανσίσκο, ωστόσο, δήλωσε ότι η σύμβαση δεν ισχύει για την άχρηστη μοτοσικλέτα, αλλά μόνο για το σταθμό με βάση το ποδήλατο. Λοιπόν, ένας δικαστής με τη Λιφτ, λέγοντας ότι η συμφωνία «δεν κάνει διάκριση μεταξύ των αγκυροβολημένων / σταθμευμένων και μη σταθμευμένων / αποβάθρων ποδηλάτων … Ο ενάγων επομένως δικαιούται άνευ όρων αποκλειστικότητα για σταθμευμένα ή χωρίς σταθμό παραδοσιακά ποδήλατα κατά τη διάρκεια της συμφωνίας».

Ενώ η διαδικασία συνεχίζεται στο δικαστήριο, το SFMTA επέκτεινε επίσης την άδεια του JUMP για μέχρι 500 ασταθές ποδήλατα για να εξασφαλίσει πιο αξιόπιστες υπηρεσίες

Έχω φτάσει στο Uber / JUMP και θα ενημερώσω αυτήν την ιστορία αν το ακούσω.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.