Η μικροσκοπική εκκίνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αναλαμβάνει την πτέρυγα της Google στον αγώνα για ένα σύστημα ελέγχου της κυκλοφορίας με συρματόσχοινα

Η μικροσκοπική εκκίνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αναλαμβάνει την πτέρυγα της Google στον αγώνα για ένα σύστημα ελέγχου της κυκλοφορίας με συρματόσχοινα


Ένα μέλλον στο οποίο τα αεροσκάφη μπορούν να κάνουν εύκολα και φθηνά πολλά χρήσιμα πράγματα, όπως η παράδοση πακέτων, η πραγματοποίηση αποστολών έρευνας και διάσωσης, η παροχή επειγουσών ιατρικών προμηθειών, για να μην αναφέρουμε να ξεκολλήσουμε τους δρόμους μας με πτητικά ταξί. Αλλά προτού συμβεί αυτό, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι χιλιάδες αεροσκάφη στον ουρανό λειτουργούν με ασφάλεια. Ένα αεροπλάνο πρέπει να είναι σε θέση να ανιχνεύει αυτόματα κατά την είσοδο στην πτήση ενός άλλου αεροσκάφους, επανδρωμένου αεροσκάφους ή περιορισμένης ζώνης και να αλλάζει την πορεία του για να συνεχίσει με ασφάλεια το ταξίδι του. Η εναλλακτική λύση είναι το χάος και ο κίνδυνος των πρόσφατων περιπτώσεων πτήσης που μαστίζουν μεγάλα αεροδρόμια, για παράδειγμα.

Υπάρχει αγώνας για την παραγωγή ενός τέτοιου συστήματος. Το Wing LLC ένα απόσπασμα της αλυσίδας Alphabet / Google που ανήκει στην X, ανακοίνωσε μια πλατφόρμα που αποκαλεί OpenSky ότι ελπίζει ότι θα αποτελέσει τη βάση για έναν πλήρη έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας σύστημα για αεροσκάφη. Μέχρι στιγμής, έχει εγκριθεί μόνο για τη διαχείριση πτήσεων με αεροπλάνα στην Αυστραλία, αν και εργάζεται επίσης σε προγράμματα επίδειξης με την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ

Αλλά αυτή την εβδομάδα Υψόμετρο Angel Το Seraphim Capital και με χρηματοδότηση 4.9 εκατομμυρίων δολαρίων ($ 4.9 εκατομμύρια) έχει ξεκινήσει το δικό του σύστημα UTM (Unmanned Traffic Management)

Το σύστημά του για την Αντιμετώπιση Συγκρούσεων (Conflict Resolution System) είναι βασικά μια αυτόματη τεχνολογία αποφυγής σύγκρουσης. Αυτό σημαίνει ότι κάθε αεροπλάνο που πετάει πέρα ​​από την οπτική επαφή, θα παραμείνει ασφαλές στον ουρανό και δεν θα διασχίσει τα υφιστάμενα σχέδια πτήσης ή σε περιοχές περιορισμένης πρόσβασης. Με το να είναι αυτοματοποιημένο, το Altitude Angel λέει ότι αυτή η τεχνολογία θα αποτρέψει τυχόν συγκρούσεις στο μέσο του αέρα, απλώς και μόνο επειδή γνωρίζοντας πού βρίσκονται όλα τα άλλα στον ουρανό, δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις

«Στρατηγικές» και «τακτικές» πτυχές

Το Στρατηγικό μέρος συμβαίνει κατά τα στάδια σχεδιασμού μιας πτήσης, δηλαδή όταν κάποιος υποβάλλει σχέδια πτήσεων και ζητά άδεια αεροδρομίου. Το σύστημα αναλύει την προτεινόμενη διαδρομή και παραπέμπει σε κάθε άλλο σχέδιο πτήσεων που έχει υποβληθεί, μαζί με οποιεσδήποτε περιορισμένες περιοχές στο έδαφος, για να προτείνει στη συνέχεια μια αναδρομολόγηση για την εξάλειψη των συγκρούσεων του σχεδίου πτήσης. Τελικά, αυτό που συμβαίνει είναι ότι ένας χειριστής drone κάνει αυτό από μια εφαρμογή στο τηλέφωνό τους και η έγκριση για την πτήση είναι αυτόματη

Το επόμενο στάδιο είναι το Tactical. Αυτό συμβαίνει ενώ το drone είναι στην πτήση. Το δυναμικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τον εναέριο χώρο γύρω από το αεροσκάφος τόσο για άλλα αεροσκάφη όσο και για αλλαγές στον εναέριο χώρο (όπως ένας προσωρινός περιορισμός της πτήσης γύρω από αστυνομικό περιστατικό) και προσαρμόζει αυτόματα τη διαδρομή

. οι πιλότοι μπορούν να αποθηκεύσουν σχέδια πτήσεων με μια παγκόσμια κατανεμημένη υπηρεσία χωρίς να χρειάζεται να ανταλλάσσουν μεταξύ τους ιδιωτικά ή δυνητικά ευαίσθητα δεδομένα, ενώ επωφελούνται από άμεσες συμβουλές για την επίλυση των συγκρούσεων πριν από την πτήση

Richard Parker, Altitude Angel, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής, «Η ικανότητα των αεροσκαφών και των αυτοματοποιημένων αεροσκαφών να προγραμματίσουν στρατηγικά πτήσεις, να συνειδητοποιήσουν πιθανές συγκρούσεις και να τροποποιήσουν ανάλογα τη διαδρομή τους είναι κρίσιμη για την εξασφάλιση της ασφάλειας στον ουρανό μας. Αυτό το πρώτο βήμα αφορά τον συντονισμό πριν από την πτήση, μεταξύ των χειριστών αεροσκαφών, των φορέων στόλου και άλλων εταιρειών UTM. Η ικανότητα πρόβλεψης και επίλυσης της σύγκρουσης κατά τη μεσαία πτήση με την παροχή κατάλληλης και έγκαιρης καθοδήγησης θα φέρει επανάσταση στην αυτοματοποιημένη πτήση. Το CRS είναι ένα από τα κρίσιμα δομικά στοιχεία στα οποία θα αναπτυχθεί η αυτοκινητοβιομηχανία και οι αυτοματοποιημένες βιομηχανίες πτήσεων. "

Ο Υψόμετρος Άγγελος ήταν ο τελευταίος που παρουσίασε ένα CRS αυτού του τύπου, αλλά είναι διδακτικό ότι υπάρχουν ξεκινήματα με αυτοπεποίθηση να αναλαμβάνουν τους ισχυρούς Το Google και το Amazon – το οποίο διαθέτει παρόμοια προγράμματα παράδοσης με τρεξίματα – για να επιτύχει αυτό το είδος πλατφόρμας.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.