Το νέο αυτοματοποιημένο σύστημα οχημάτων Peloton δίνει στον οδηγό έλεγχο δύο φορτηγών

Το νέο αυτοματοποιημένο σύστημα οχημάτων Peloton δίνει στον οδηγό έλεγχο δύο φορτηγών


Ο κόσμος των φορτηγών έχει κατακλυστεί τα τελευταία χρόνια από τις νεοσύστατες επιχειρήσεις και τις μεγάλες εταιρίες που διανύουν μια σειρά αυτοματοποιημένων τεχνολογιών οδήγησης και επιχειρηματικών στρατηγικών, οι οποίες στοχεύουν στην επίλυση των τριών μεγάλων προβλημάτων σχετικά με τις εμπορευματικές μεταφορές: ασφάλεια, κόστος καυσίμων και έλλειψη οδηγών. ] Για την Peloton Technology, μια εταιρεία της Silicon Valley που ξεκίνησε το 2011, η απάντηση δεν απομακρύνει τον οδηγό του ανθρώπου. Αντίθετα, θέλει να αυξήσει την ικανότητα του οδηγού του ανθρώπινου φορτηγού με αυτοματοποιημένη τεχνολογία οχημάτων. Η εταιρεία, η οποία έχει συγκεντρώσει 78 εκατομμύρια δολάρια από την BP Ventures, την Intel Capital, τον Volvo Group και άλλες δωδεκάδες επιχειρηματικούς και στρατηγικούς επενδυτές, θέλει να εμπορευτεί ένα μερικώς αυτοματοποιημένο σύστημα πλήρωσης οχημάτων που επιτρέπει τη λειτουργία δύο φορτηγών (και ίσως ολόκληρης της σειράς) σε κοντινές αποστάσεις

Η Peloton Technology διαθέτει ήδη ένα προϊόν που ονομάζεται PlatoonPro, το οποίο χρησιμοποιούν έξι πελάτες στις εμπορευματικές τους δραστηριότητες. Τώρα, η εταιρεία έχει αποκαλύψει ένα προηγμένο προϊόν που ονομάζεται Level 4 Automated Μετά από αυτό λέει ότι θα διπλασιάσει την παραγωγικότητα των οδηγών φορτηγών. Η Peloton Technology αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με το νέο αυτοματοποιημένο σύστημα καταδύσεων Τετάρτη στο Συγκρότημα Αυτοματοποιημένων Οχημάτων 2019 στο Ορλάντο

Το PlatoonPro θεωρείται σύστημα υποστήριξης οδηγού "Level 1" που απαιτεί οδηγούς τόσο στο οδηγό όσο και στα φορτηγά. Σε αυτό το σύστημα, ο οδηγός στο ακόλουθο όχημα πρέπει να κατευθύνει το όχημα. Το σύστημα ελέγχει το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα φρένα για να επιτρέψει μια κοντινή απόσταση και αμέσως αντιδρά στην επιτάχυνση ή το φρενάρισμα από το όχημα. Το σύστημα ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου κατά μέσο όρο 7%, σύμφωνα με την εταιρεία.

Το νέο σύστημα Automated After, ο οδηγός είναι ο οδηγός του οχήματος. Αλλά αυτή τη φορά, το επόμενο φορτηγό δεν θα έχει έναν άνθρωπο οδηγό. Το σύστημα συνδυάζει την επικοινωνία οχήματος με όχημα με ενεργό φρένο και λογισμικό με βάση το ραντάρ. Μαζί, ο οδηγός του οχήματος είναι ικανός να καθοδηγεί την επιτάχυνση και την πέδηση του επόμενου φορτηγού και να συνδέει τα συστήματα ασφαλείας μεταξύ των φορτηγών με ελάχιστη καθυστέρηση, σύμφωνα με την τεχνολογία Peloton

"Έχουμε υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στην εμπορική εισαγωγή του αυτοματισμού στα οχήματα κλάσης 8. "δήλωσε ο CEO της Peloton Technology Josh Switkes. "Βλέπουμε τους οδηγούς ως τους καλύτερους αισθητήρες του κόσμου και το χρησιμοποιούμε για να δώσουμε τη δυνατότητα στους σημερινούς οδηγούς να γίνουν πιο παραγωγικοί μέσω αυτοματοποιημένων διμοιριών."

Και οι Switkes δεν πειραματίζονται. Ο άνθρωπος οδηγός είναι μπροστά και κέντρο σε αυτή την τεχνολογία. Το περονοφόρο όχημα βασίζεται πλήρως στο σύνολο δεξιοτήτων του επαγγελματικού οδηγού φορτηγού. Το σύστημα λειτουργεί παράλληλα με οποιαδήποτε από τις λειτουργίες βοήθειας του οδηγού όπως προειδοποιήσεις σύγκρουσης ή αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης που μπορεί να έρθει με το φορτηγό κλάσης 8.

Το προϊόν L4 Automated, το οποίο δοκιμάζεται εσωτερικά, θα διπλασιάσει το ποσό των φορτίων που μπορεί να μεταφέρει ένας οδηγός φορτηγού σε ένα ταξίδι, σύμφωνα με την εταιρεία

.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.