Ο Live Map της Nexar είναι σαν το Street View με εικόνες από πριν από 5 λεπτά

Ο Live Map της Nexar είναι σαν το Street View με εικόνες από πριν από 5 λεπτά


Όλοι βασιζόμαστε σε χάρτες για να φτάσουμε εκεί που θα πάμε ή να ερευνήσουμε μια γειτονιά για πιθανές θέσεις brunch, αλλά τα δεδομένα που βλέπουμε είναι συχνά παλιά, ασαφή ή και τα δύο. Ο δημιουργός των εφαρμογών και φωτογραφικών μηχανών dashcam σκοπεύει να βάλει φρέσκα και συγκεκριμένα δεδομένα στο χάρτη σας με εικόνες από το δρόμο που έχουν ληφθεί μόνο λίγα λεπτά

Αν είστε εξοικειωμένοι με τις κάμερες παύλας, εξοικειωθείτε με την προβολή Street View της Google, τότε πιθανότατα θα δείτε ήδη τι είναι ουσιαστικά το Live Map . Δεν είναι τόσο εύκολο να φανταστεί κανείς πώς λειτουργεί ή γιατί είναι χρήσιμο

Η Nexar πωλεί κάμερες παύλας και προσφέρει μια εφαρμογή που μετατρέπει το τηλέφωνό σας σε μία προσωρινά και η επιχείρηση έχει πάει καλά, με χιλιάδες ενεργούς χρήστες στους δρόμους των μεγάλων πόλεων ανά πάσα στιγμή. Κάθε κόμβος αυτού του δικτύου των gadgets μοιράζεται πληροφορίες με τους άλλους κόμβους – προειδοποίηση για κυκλοφορίες, διαρροές, κατασκευές κλπ.

Η ομάδα είδε την κοινότητα που είχαν επιτρέψει την εμπορία βίντεο και την ανταλλαγή δεδομένων που προέκυψαν από την αυτόματη ανάλυση των εικόνες και, σύμφωνα με τον συνιδρυτή και τον CTO Bruno Fernandez-Ruiz, αναρωτήθηκαν: Γιατί αυτά τα δεδομένα δεν θα πρέπει να είναι διαθέσιμα και στο κοινό;

Στην πραγματικότητα υπάρχουν μερικοί λόγοι – . Η Google έχει δείξει ότι αντιμετωπίζεται σωστά, αυτό το είδος εικόνων μπορεί να είναι χρήσιμο και ελάχιστα επεμβατικό. Αλλά γνωρίζοντας πού κάποιος ή κάποιο αυτοκίνητο ήταν πριν από ένα ή δύο χρόνια είναι ένα πράγμα. γνωρίζοντας πού ήταν πριν από πέντε λεπτά είναι ένα άλλο εξ ολοκλήρου.

Ευτυχώς, από αυτό που έχω ακούσει, αυτό το θέμα ήταν μπροστά από το μυαλό για την ομάδα από την αρχή. Αλλά βοηθά να δούμε τι το προϊόν μοιάζει με τη δράση πριν να το αντιμετωπίσουμε.

Μεγέθυνση σε ένα εξάγωνο τμήμα του χάρτη, το οποίο η εταιρεία έχει μεταγλωττίσει "nexagons" για να βρείτε όλα όσα γνωρίζει η υπηρεσία για αυτήν την περιοχή. Και η φύση των δεδομένων καθιστά εξαιρετικά λεπτομερείς πληροφορίες. Όπου κάτι σαν τους Χάρτες Google ή το Waze μπορεί να πει ότι υπάρχει ένα ατύχημα σε αυτή τη διασταύρωση ή κατασκευή που προκαλεί κίνηση, ο χάρτης της Nexar θα δείξει τις θέσεις των πορτοκαλί κώνων σε απόσταση λίγων μέτρων ή σε ποια απόσταση βρίσκονται οι λωρίδες που προεξέχουν.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την ώρα της ημέρας, επιτρέποντάς σας να γυρίσετε προς τα πίσω μερικά λεπτά ή λίγες μέρες – πώς ήταν κατά τη διάρκεια αυτής της παρέλασης; Ή μετά το παιχνίδι; Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί αργά το βράδυ;

Αυτή τη στιγμή περιορίζεται σε μια διεπαφή ιστού και στη Νέα Υόρκη – η εταιρεία διαθέτει αρκετά στοιχεία για να ξεκινήσει σε αρκετές άλλες περιοχές στις ΗΠΑ, αλλά θέλει να κάνει μια πιο αργή ανάπτυξη για τον εντοπισμό θεμάτων και ευκαιριών . Ένα API είναι επίσης στο δρόμο. (Η Ευρώπη, δυστυχώς, μπορεί να περιμένει λίγο, αν και η εταιρεία λέει ότι είναι συμβατή με GDPR.)

Η υπηρεσία χρησιμοποιεί αλγόριθμους ηλεκτρονικής όρασης για τον εντοπισμό ορισμένων χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων σημείων (μόνιμων και προσωρινών), εμποδίων, των φανών. Όλα αυτά μπαίνουν στη βάση δεδομένων, η οποία ενημερώνεται κάθε φορά που περνάει ένα αυτοκίνητο με κόμβο Nexar. Φυσικά δεν είναι σε 360 και υψηλή ανάλυση – πρόκειται για κάμερες προς τα εμπρός με αξιοπρεπή αλλά όχι εντυπωσιακή ανάλυση. Είναι για να λέει τι υπάρχει στο δρόμο, όχι για μεγέθυνση για να εντοπίσει μια διεύθυνση του δρόμου

 Φιλτράρισμα ανίχνευσης

Φυσικά, τα σήματα κατασκευής και η κυκλοφοριακή συμφόρηση δεν είναι τα μόνα πράγματα στο δρόμο. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, πρόκειται για ένα σοβαρό ζήτημα ιδιωτικής ζωής, το οποίο πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς, εικόνες που βλέπουν στο κοινό για κάθε σημαντικό δρόμο μιας μεγάλης πόλης. Αν ανατρέψετε το μεγαλύτερο επιχείρημα του δικαιώματος της ιδιωτικής ζωής σε δημόσιους χώρους και των συνεπαγόμενων φιλοσοφικών προβλημάτων, είναι απλώς το ηθικό πράγμα που πρέπει να κάνετε για να ελαχιστοποιήσετε πόσο εκθέτετε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν ότι φωτογραφίζονται.

Για το σκοπό αυτό, η Nexar τα συστήματα εντοπίζουν προσεκτικά και θολώνουν τα πρόσωπα πριν από οποιαδήποτε έκθεση σε δημόσια προβολή. Οι πινακίδες ταυτότητας είναι επίσης σκιασμένες, ώστε ούτε τα αυτοκίνητα ούτε οι άνθρωποι να μπορούν εύκολα να εντοπιστούν από την εικόνα στην εικόνα. Φυσικά μπορεί κανείς να πει ότι εδώ είναι ένα μικρό κόκκινο αυτοκίνητο που βρισκόταν στον 4ο και είναι το 5ο λεπτό αργότερα – ίσως το ίδιο. Αλλά η συστηματική παρακολούθηση και όχι η συστηματική παρακολούθηση είναι πολύ πιο εύκολη με ένα αναγνωριστικό σαν πινακίδα

Εκτός από την προστασία των παρευρισκομένων, η Nexar πρέπει να σκεφτεί το γεγονός ότι μια εικόνα από ένα αυτοκίνητο εξ ορισμού τοποθετεί αυτό το αυτοκίνητο σε μια θέση σε μια δεδομένη χρόνο, επιτρέποντάς τους να παρακολουθούνται. Και ενώ η κοινότητα επιλέγει ουσιαστικά αυτό το είδος τοποθεσίας και ανταλλαγής δεδομένων όταν εγγράφεται για λογαριασμό, θα ήταν δύσκολο αν ο δημόσιος ιστότοπος άφησε έναν ξένο να παρακολουθήσει έναν χρήστη σε όλη τη διαδρομή προς το σπίτι του ή να παρακολουθήσει τις κινήσεις του όλη την ημέρα. [19659003] "Τα πλαίσια είναι προσεκτικά τυχαία για να ξεκινήσουν έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μπορούν να ξεχωρίσουν", δήλωσε ο Fernandez-Ruiz. "Εξαλείφουμε οποιαδήποτε κουφώματα κοντά στο σπίτι σας και στον προορισμό σας". Όσον αφορά την ασάφεια, είπε ότι "Έχουμε ένα αρκετά ισχυρό μοντέλο, όπως και οτιδήποτε βλέπετε στον κλάδο. Είμαστε πιθανώς κάτι βόρεια του 97-98 τοις εκατό ακριβή για τα ιδιωτικά δεδομένα. "

Τι θα κάνατε λοιπόν με αυτό το είδος υπηρεσίας; Υπάρχει, φυσικά, κάτι ουσιαστικά επιτακτικό για να μπορέσετε να περιηγηθείτε στην πόλη σας σε κάτι σαν το πραγματικό χρόνο.

Στο Google υπάρχει μια κόκκινη γραμμή. Σας παρουσιάζουμε ένα πραγματικό πλαίσιο – ένα αυτοκίνητο που εμποδίζει τη δεξιά λωρίδα εκεί. Σας δίνει μια ανθρώπινη σύνδεση ", δήλωσε ο Fernandez-Ruiz. "Υπάρχει ένα στοιχείο περιέργειας για το τι μοιάζει με τον κόσμο, ίσως όχι κάτι που κάνεις κάθε μέρα, αλλά ίσως μια φορά την εβδομάδα ή όταν συμβαίνει κάτι."

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είμαστε πολλοί από εμάς ένοχοι να παρακολουθούμε στιγμιότυπα cam ή ακόμα και Street View εικόνες από διάφορα γεγονότα, φάρσες και άλλα περιστατικά. Αλλά η βασική περιέργεια δεν πληρώνει τους λογαριασμούς. Ευτυχώς υπάρχουν πιο συναρπαστικές περιπτώσεις χρήσης.

"Ένα ενδιαφέρον είναι οι ζώνες κατασκευής. Μπορείτε να δείτε μεμονωμένα στοιχεία όπως οι κώνοι και τα εμπόδια – μπορείτε να δείτε πού βρίσκονται ακριβώς, όταν ξεκινούν κλπ. Θέλουμε να συνεργαστούμε με τις αρχές της πόλης, το τμήμα μεταφορών κ.λπ. σχετικά με αυτό – τους δίνει πολλές πληροφορίες για το τι οι εργολάβοι τους κάνουν στο δρόμο. Αυτή είναι μια περίπτωση χρήσης που γνωρίζουμε και καταλαβαίνουμε. "

Στην πραγματικότητα υπάρχουν ήδη ορισμένα πιλοτικά προγράμματα στη Νεβάδα. Και αν και είναι μάλλον μια προπαϊκή εφαρμογή μιας συσκευής επιτήρησης 24/7, φαίνεται πιθανό να κάνει κάτι καλό.

Αλλά η κυβέρνηση της γης φέρνει σε ένα σκονισμένο λινά σκέψης – τι γίνεται αν η αστυνομία θέλει να πάρει αδιάλυτο ένα έγκλημα που μόλις συνέβη ή μία από πολλές τέτοιες καταστάσεις όπου ο ρόλος της τεχνολογίας υπήρξε ιστορικά μίξερ;

"Έχουμε σκεφτεί πολύ γι 'αυτό και αυτό αφορά τους επενδυτές μας", δήλωσε ο Fernandez-Ruiz . "Υπάρχουν δύο πράγματα που έχουμε κάνει. Το ένα είναι ότι έχουμε διαφοροποιήσει ποια δεδομένα κατέχει ο χρήστης και τι έχουμε. Τα δεδομένα που στέλνουν είναι δικά τους – όπως το Dropbox. Αυτό που παίρνουμε είναι αυτές οι ανώνυμες θολή εικόνες. Προφανώς θα συμμορφωθούμε με το νόμο, αλλά όσον αφορά τις ηθικές εφαρμογές μεγάλων δεδομένων και AI, είπαμε ότι δεν πρόκειται να αποτελέσουμε εργαλείο μιας αυταρχικής κυβέρνησης . Οπότε βάζουμε τις διαδικασίες στη θέση μας – ακόμη και αν λάβουμε μια κλήτευση, μπορούμε να πούμε: Αυτά είναι κρυπτογραφημένα δεδομένα, ρωτήστε τον χρήστη. "

Αυτό είναι κάποια παρηγοριά, αλλά φαίνεται σαφές ότι εργαλεία όπως αυτό είναι περισσότερο ερώτηση παρά μια απάντηση. Είναι ένα πείραμα από μια επιτυχημένη εταιρεία και μπορεί να μετατραπεί σε κάτι πανταχού παρόν και χρήσιμο ή ένα εξειδικευμένο προϊόν που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες οδηγούς και δημοτικές αρχές. Αλλά στην τεχνολογία, αν έχετε τα δεδομένα, το χρησιμοποιείτε. Επειδή αν δεν το κάνεις, κάποιος άλλος θα το κάνει

Μπορείτε να δοκιμάσετε τον Live Map του Nexar εδώ .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.