SpaceX και NASA αιτία λεπτομέρεια της αποτυχίας δοκιμής Dragon, πλήρωμα πτήσης φέτος φαίνεται «όλο και πιο δύσκολο»,

SpaceX και NASA αιτία λεπτομέρεια της αποτυχίας δοκιμής Dragon, πλήρωμα πτήσης φέτος φαίνεται «όλο και πιο δύσκολο»,


Η SpaceX πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα για να συζητήσει τα αποτελέσματα μιας μακράς διάρκειας έρευνας που διενήργησε ο ίδιος και η NASA σε μια ανωμαλία που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια μιας στατικής δοκιμής πυρκαγιάς τον Απρίλιο. Η έρευνα διαπίστωσε ότι η «ανωμαλία» που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν το αποτέλεσμα της ανάμειξης του οξειδωτή με το συστατικό ηλίου του προωθητικού συστήματος πυραυλοκινητήρων SuperDraco σε πολύ υψηλή πίεση

Στις 20 Απριλίου, η SpaceX πραγματοποίησε δοκιμή κινητήρα κατάργησης πρωτότυπο του οχήματος του πληρώματος Dragon (το οποίο είχε προηγουμένως πετάξει για την απελπισμένη αποστολή ISS). Το Dragon Crew είναι σχεδιασμένο να είναι το πρώτο διαστημόπλοιο SpaceX που φέρει πλήρωμα και υποβάλλονται σε διάφορες δοκιμές για να αποδείξει στην NASA την ετοιμότητα πτήσης του. Αφού οι πρώτες δοκιμασίες αποδείχτηκαν επιτυχείς, η δοκιμή αντιμετώπισε μια αποτυχία που ήταν άμεσα ορατή, με μια απροσδόκητη έκρηξη που δημιούργησε ένα στρώμα πυρκαγιάς ορατό για μίλια γύρω από τον τόπο δοκιμών στη μονάδα ζώνης προσγείωσης 1 στο Cape Canaveral, Florida

SpaceX VP της κατασκευής και αξιοπιστίας πτήσης Ο Hans Koenigsmann και ο Διευθυντής Προγράμματος Εμπορικού Προγράμματος της NASA Kathy Lueders έλαβαν μέλη των μέσων ενημέρωσης μέσω των αποτελεσμάτων της κοινής τους έρευνας για την αιτία αυτής της ανωμαλίας. Ο Koenigsmann εξήγησε ότι εντοπίστηκαν σημάδια καύσης γύρω από μια βαλβίδα ελέγχου στο σύστημα που αποσκοπεί στο διαχωρισμό του οξειδωτικού και των συστατικών του καυσίμου υπό πίεση. Αυτές οι βαλβίδες ελέγχου περιέχουν ένα ελατήριο που μπορεί να ανοίξει για να επιτρέψει τη ροή προς την κατεύθυνση που θέλετε τα συστατικά του προωθητικού να πάει, αλλά στην περίπτωση αυτή μια "διαρροή" βαλβίδα ελέγχου είχε ως αποτέλεσμα ένα "γυμνοσάλιαγκας", που αποτελείται από οξειδωτή υψηλής πίεσης, (19659003) Τόσο ο Lueders όσο και ο Koenigsmann σημείωσαν ότι με πολλούς τρόπους ήταν «δώρο» ότι αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια ενός τεστ εδάφους, επειδή υπήρχαν πολλές μηχανές υψηλής ταχύτητας για να συλλάβει το περιστατικό και ήταν σχετικά εύκολο να χτενιστεί το χώρο και να ανακτήσει τα στοιχεία για να καταλάβει καλύτερα την αιτία της ανωμαλίας. Ο Koenigsmann σημείωσε επίσης ότι ενώ η ομάδα είναι πεπεισμένη ότι μοιράζεται αυτά τα αποτελέσματα, στην πραγματικότητα είναι μόνο περίπου το 80% κατά την έρευνα και έχει απομείνει περίπου το 20% όσον αφορά την καταγραφή πρόσθετων λεπτομερειών, κυρίως γύρω από τη φυσική

Ο Koenigsmann είπε ότι το SpaceX εφαρμόζει ήδη μια αποφασιστική λύση υλικού για αυτό, η οποία είναι να αντικαταστήσει τη βαλβίδα ελέγχου με βαλβίδα διάρρηξης. Μια βαλβίδα διάρρηξης διαχωρίζει πλήρως το οξειδωτικό και το καύσιμο από οποιοδήποτε υγρό συμπύκνωσης, το οποίο θα μετριάσει αυτό το θέμα και σίγουρα θα «κάνει το Crew Dragon ασφαλέστερο όχημα»

Μέχρι στιγμής φέτος, το SpaceX πέτυχε να ξεκινήσει μια απελευθερωμένη έκδοση το διαστημόπλοιο Crew Dragon 2 στο ISS κατά τη διάρκεια αποστολής τον Μάρτιο και είχε προγραμματίσει να εκτελέσει την πρώτη αποστολή δοκιμαστικού πληρώματος τον Ιούλιο, με διάρκεια αποστολής δύο εβδομάδων. Αυτό σίγουρα δεν θα συμβεί σε αυτό το χρονοδιάγραμμα και τώρα η συνεχιζόμενη παραγωγή του σκάφους Crew Dragon θα επιστρέψει τα καθορισμένα μηχανήματα σε μία γενιά, πράγμα που σημαίνει ότι το προβλεπόμενο σκάφος Crew Dragon 1 προορίζεται για πτήση αποστολής πληρώματος τώρα Test 2 κ.ο.κ. [19659003ΕρωτηθείςεπανειλημμέναγιατηνεπικαιρότηταούτεοιKoenigsmannούτεοιLuedersθαπροσφέρουντίποτασυγκεκριμένοαλλάκαιοιδύοεξέφρασανκάποιοσκεπτικισμόσχετικάμετηδιαχείρισημιαςεκτόξευσηςμέχριτοτέλοςτουέτουςχωρίςνααπορρίπτουντηνπιθανότητα

"Υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα να πετάξουμε το πλήρωμα σε ένα όχημα SpaceX φέτος ", δήλωσε ο Lueders, αλλά συνέχισε ότι" αυτή τη στιγμή "η NASA δίνει προσοχή σε όλες τις τρέχουσες δοκιμές των διαφόρων συστημάτων και" όλα αυτά πρέπει να συμβούν προτού να είμαστε σίγουροι ότι το σύστημα μπορεί με ασφάλεια πετάξτε το πλήρωμά μας. Ελπίζω ότι είναι φέτος ».

Ο Koenigsmann σημείωσε ότι αυτό είναι ένα ζήτημα που είναι αρκετά σίγουρο ότι μπορεί να αντιμετωπιστεί παράλληλα με άλλα πράγματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν με το πλήρωμα Dragon πριν από την πληρωμένη πτήση. "Δεν νομίζω ότι είναι αδύνατο, αλλά γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο", είπε, όταν ρωτήθηκε άμεσα για ένα πληρώμα Dragon που έλαβε χώρα πριν από τα τέλη του 2019.

Ο Lueders έκλεισε με την εκτίμησή του για το άνοιγμα του SpaceX με τη NASA οι αστροναύτες του σε όλη αυτή τη διαδικασία και ο Koenigsmann ενίσχυσε την ανωτερότητα της βαλβίδας διάρρηξης έναντι της βαλβίδας ελέγχου που αντικαθιστά για αυτήν την εφαρμογή

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.