Λιανικό παιχνίδι ρόλων

Λιανικό παιχνίδι ρόλων


Οι έμποροι λιανικής πώλησης και τα εμπορικά σήματα έχουν δει μια τεράστια μετατόπιση της παραδοσιακής λιανικής δυναμικής αυξάνοντας όλο και περισσότερο τον έλεγχο της ηλεκτρονικής εμπειρίας αγορών στα καταστήματα και στα εμπορικά σήματα. Ωστόσο, η δημοκρατική πρόσβαση στα δεδομένα μέσω νέων κατακόρυφων εργαλείων αντιπροσωπεύει μια μοναδική ευκαιρία για τους εμπόρους λιανικής πώλησης να αξιοποιήσουν αυτήν την τάση, μεταβάλλοντας περαιτέρω τη δυναμική των λιανικών πωλήσεων και αλλάζοντας τον ρόλο τους στη διαδικασία.

Οι αγορές και οι πωλητές τρίτων αντιπροσωπεύουν πάντα ένα είδος δεδομένα "τυφλό σημείο" για τα εμπορικά σήματα. Και οι δύο παρέχουν μικρή ορατότητα στους πελάτες και ακόμη λιγότερο έλεγχο της εμπειρίας ή της ικανοποίησης των πελατών.

Τα κατακόρυφα εργαλεία που παρέχουν νέα επίπεδα πρόσβασης σε δεδομένα αλλάζουν όλο αυτό. Για παράδειγμα, το b8ta προσφέρει ένα μοντέλο Retail-as-a-Service και μια πλατφόρμα λογισμικού σε μάρκες και λιανοπωλητές για καλύτερη διαχείριση και ανάλυση της εμπειρίας τους στο κατάστημα. Εταιρείες όπως το Research Chatter συλλέγουν ανατροφοδότηση πελατών σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες μπορούν να ενσωματωθούν παράλληλα με δεδομένα POS για να βελτιώσουν περαιτέρω την απόδοση των καταστημάτων. Λύσεις όπως αυτές επιτρέπουν και στα δύο μέρη να συνεργαστούν και να δώσουν στις μάρκες μια ενοποιημένη στρατηγική πανικού. Παρέχει επίσης στους λιανοπωλητές μια μοναδική ευκαιρία να επανεξετάσουν το σκοπό τους και να αυξήσουν την προστιθέμενη αξία τους στο πλαίσιο του λιανικού οικοσυστήματος, ενώ παράλληλα επεκτείνουν τα περιθώρια και οδηγούν σε νέες εισροές

Οι εταιρείες διαθέτουν ήδη όλη την εμπειρία των πελατών μέσω των καταστημάτων O & commerce sites. Η Amazon άρχισε επίσης να παρέχει πρόσβαση σε πιο ισχυρές πληροφορίες πελατών και πωλήσεων μέσω του API. Αυτό ενθάρρυνε τις μάρκες να δημιουργήσουν εσωτερική εμπειρογνωμοσύνη αυξάνοντας παράλληλα την επιθυμία τους να αποκτήσουν μεγαλύτερη εικόνα και έλεγχο πάνω στη διαδικασία των πωλήσεων. Η ώθηση τώρα αφορά τους λιανοπωλητές και τις αγορές τρίτων μερών για να παράσχουν παρόμοιες (ή καλύτερες) ευκαιρίες και διορατικότητα για να ταιριάζουν με τις προσφορές που προσφέρουν σήμερα οι O & O και οι δικτυακοί τόποι ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο εκδημοκρατισμός της πρόσβασης σε δεδομένα είναι ένα σπάνιο κομμάτι των καλών ειδήσεων.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης μετατοπίζουν ήδη την εστίασή τους στην ανακάλυψη προϊόντων, την αναζήτηση και τη συναλλαγή. Έχουν επικεντρωθεί περισσότερο στη διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας στο χώρο των χρηστών – από την επεξεργασία μιας συναλλαγής (η παγκόσμια βιομηχανία αυτοματοποίησης λιανικής πώλησης αναμένεται να φτάσει 21 δισεκατομμύρια δολάρια εύρεση και αγοράς του προϊόντος και επιτάχυνση μετατροπές. Αυτές οι μετατοπίσεις, σε συνδυασμό με την αυξημένη ορατότητα των δεδομένων και την ανάλυση, αλλάζουν ουσιαστικά την πρόταση αξίας για τον λιανοπωλητή

Πλατφόρμες – όπως οι παραπάνω b8ta και να συλλέγουν δεδομένα και να τα παρέχουν σε εμπορικά σήματα, ώστε να να είναι τελικά πιο έξυπνα για το μάρκετινγκ και την προώθηση μέσω της παρακολούθησης επισκέψεων πελατών, αλληλεπιδράσεων και συναλλαγών. Σύντομα, οι έξυπνοι έμποροι λιανικής θα αξιοποιήσουν ακόμη περισσότερο αυτή την πρόσβαση σε δεδομένα, καθώς τα εμπορικά σήματα βασίζονται όλο και περισσότερο σε λιανοπωλητές / αγορές τρίτων μερών για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το μερίδιο αγοράς τους. Οι έμποροι λιανικής πώλησης θα το πουλήσουν απευθείας σε εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούν αγορές δεδομένων ή θα το χρησιμοποιήσουν για να διαπραγματευτούν ευνοϊκότερους όρους με την προσφορά προϊόντων

Υπάρχουν παράγωγα οφέλη για τους εμπόρους λιανικής πώλησης. Καθώς αναπτύσσονται και υιοθετούνται περισσότερα κατακόρυφα εργαλεία τόσο από τα εμπορικά σήματα όσο και από τους εμπόρους λιανικής πώλησης, θα συνεχίσουν να παντρεύονται δεδομένα συναλλαγών με δεδομένα συμπεριφοράς των χρηστών, ενώ ταυτόχρονα καταγράφουν την αναγνώριση των καταναλωτών σε δραστηριότητες μάρκετινγκ μάρκας. Μόλις αναλυθούν σωστά τα δεδομένα, θα αυξηθούν όχι μόνο τα έσοδα ανά τετραγωνικό πόδι αλλά και τα περιθώρια των προϊόντων στα φυσικά καταστήματα, βοηθώντας τους λιανοπωλητές να εντοπίσουν και να ανακτήσουν χαμένες πωλήσεις. Επίσης, θα οδηγήσει σε αυξημένες επενδύσεις από μάρκες στο μάρκετινγκ των αγοραστών, μετατρέποντας τη διαφήμιση σε πώληση

Τα δεδομένα καθιστούν ολότελα τους εμπόρους λιανικής πώλησης

Καθώς οι έμποροι και οι πωλητές τρίτων προσπαθούν να αντιστρέψουν τα έτη παρακμής, ο εκδημοκρατισμός της πρόσβασης στα δεδομένα είναι ένα σπάνιο κομμάτι των καλών ειδήσεων. Αλλάζει τα οικονομικά για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, αλλάζει τους ρόλους των εμπορικών σημάτων και των εμπόρων και δημιουργεί νέες, πολύ αναγκαίες ευκαιρίες νομισμάτων για τους εμπόρους λιανικής πώλησης. Το ξεκλείδωμα της αξίας των δεδομένων και η ενδυνάμωση των εμπορικών σημάτων επιτρέπουν στους εμπόρους λιανικής πώλησης να εστιάζουν στο πού μπορούν να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο. Ενώ οι ρόλοι θα αλλάξουν, η συνδεσιμότητα δεδομένων θα ενισχύσει τελικά τις συνεργασίες και θα βελτιώσει τα αποτελέσματα για όλους.

Η Revel Partners δημοσίευσε μια Λευκή Βίβλο για τη λιανική, την άμεση οικονομία και την επίδραση των δεδομένων στην αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση των καταναλωτών. Για να το δείτε ολόκληρο, κάντε κλικ στο εδώ .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.