Η πλατφόρμα ροής εργασίας και η ηλεκτρονική υπογραφή του GetAccept για πωλήσεις εξασφαλίζουν χρηματοδότηση $ 7M Series A

Η πλατφόρμα ροής εργασίας και η ηλεκτρονική υπογραφή του GetAccept για πωλήσεις εξασφαλίζουν χρηματοδότηση $ 7M Series A


Πριν από πολλά χρόνια, κάθε συμφωνία πώλησης σφραγίστηκε με χειραψία μεταξύ δύο ανθρώπων. Σήμερα, η ψηφιοποίηση έχει μετακινηθεί στη διαδικασία πωλήσεων αλλά δεν έχει βελτιώσει απαραίτητα την εμπειρία. Στην πραγματικότητα, είναι συχνά μια πιο χρονοβόρα υπόθεση επειδή οι πληροφορίες και οι επικοινωνίες είναι διάσπαρτες σε πολλαπλά κανάλια και ο αριθμός των ατόμων που συμμετέχουν σε μια συμφωνία έχει αυξηθεί. Αυτό σημαίνει ότι πολλές προσφορές και αποσπάσματα χάνονται στο μίγμα.
GetAccept μια εκκίνηση που παρέχει μια πλατφόρμα πωλήσεων all-in-one, όπου συναντάμε βίντεο, ζωντανή συνομιλία, σχεδιασμό προτάσεων, παρακολούθηση εγγράφων και ηλεκτρονικές υπογραφές για να απλοποιήσει τη ζωή μιας ομάδας πωλήσεων.

Είναι πλέον πεπεισμένος ότι οι επενδυτές έχουν μια τέτοια ανάγκη, αυξάνοντας ένα γύρο χρηματοδότησης Σειρά Α ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων με DN Capital, με τη συμμετοχή των BootstrapLabs, Y Combinator και αρκετούς πρώιμους επενδυτές του Spotify, όπως ο πρώην CFO του Spotify, Peter Sterky. Ο πρώην ΚΟΑ Slack και Zendesk, Bill Macaitis, θα προσχωρήσει επίσης στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας

Το νέο κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί για την εξειδίκευση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ και την επιτάχυνση της καινοτομίας του προϊόντος για το GetAccept
Ο γύρος αυτός συγκεντρώνει τη συνολική χρηματοδότηση της GetAccept σε 9 εκατομμύρια δολάρια, αφού κέρδισε τον πρώτο τους γύρο το 2017 .
Ο Samir Smajic, Διευθύνων Σύμβουλος της GetAccept λέει ότι τα συστήματα CRM το έχουν καταφέρει διευκολύνει τις πωλήσεις των ομάδων πωλήσεων να διαχειριστούν τις συμβάσεις αγωγών και μεσιτών », το 60% όλων των συμβάσεων χάνεται από την αναποφασιστικότητα ή απλώς πηγαίνουν αναπάντητες … Οι προοπτικές δεν χρειάζεται πλέον να αλληλεπιδρούν με τους αντιπροσώπους για να αποκτήσουν βασικές πληροφορίες για ένα προϊόν ή υπηρεσία, καθιστώντας τη διαδικασία πωλήσεων εξαιρετικά απρόσωπη . Όμως οι προοπτικές χρειάζονται ακόμα ένα rep για να τους καθοδηγήσει μέσα από μια ολοένα και πιο πολύπλοκη διαδικασία πωλήσεων B2B, ώστε να παίρνουν καλύτερα ενημερωμένες αποφάσεις αγορών. "Πιστεύει ότι η GetAccept γεφυρώνει αυτό το αυξανόμενο" gap engagement "
Το GetAccept ενσωματώνεται στον αγωγό πωλήσεων μιας εταιρείας μέσω της τεχνολογίας συνεργασίες με CRM και πλατφόρμες αυτοματοποίησης πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365 και άλλων
Είναι μια πλατφόρμα πωλήσεων all-in-one που ανταγωνίζεται με διάφορα ξεχωριστά εργαλεία όπως καλά χρηματοδοτούμενες λύσεις όπως το Docsend , Pandadoc, Showpad, Highspot, Docusign και Adobe Sign. Το "pitch pitch" τους είναι ότι οι εταιρείες μπορούν να κάνουν όλα τα πράγματα σε αυτά τα προϊόντα, αλλά η ενιαία πλατφόρμα GetAccept είναι στην πραγματικότητα προσανατολισμένη προς τις επαναλήψεις πωλήσεων και περιλαμβάνει τα σημαντικά χαρακτηριστικά που βοηθούν τους αντιπροσώπους πωλήσεων να μεταφέρουν πραγματικά τις προσφορές προς τα εμπρός
η συμφωνία με το συμβόλαιο έχει γίνει όλο και πιο δύσκολη επειδή οι αγοραστές έχουν τώρα περισσότερες πληροφορίες online », δήλωσε ο Thomas Rubens, εταίρος της DN Capital. "Το GetAccept προχώρησε σε αυτό το αυξανόμενο ζήτημα από νωρίς και δημιούργησε μια καλύτερη πλατφόρμα για τη διαχείριση της ροής εργασίας και της δέσμευσης εγγράφων σε ολόκληρο τον κύκλο των πωλήσεων."
Το GetAccept έχει μέχρι στιγμής υπογράψει πελάτες όπως η Samsung, Stanley [19659004] και Siemens . Επίσης, επεκτάθηκε στις Η.Π.Α. και στον ΕΜΕΑ, όπως η Νορβηγία, η Δανία και η Γαλλία

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.