Η Toyota δοκιμάζει βελτιωμένη ηλιακή οροφή για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορούν να φορτίζονται κατά την οδήγηση

Η Toyota δοκιμάζει βελτιωμένη ηλιακή οροφή για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορούν να φορτίζονται κατά την οδήγηση


Η Toyota δοκιμάζει μια νέα και βελτιωμένη έκδοση των κυψελών ηλιακής ενέργειας που κυκλοφόρησε προηγουμένως στο Prius PHV αποκλειστικά στην Ιαπωνία, σε συνεργασία με τους εταίρους Sharp και τον ιαπωνικό εθνικό ερευνητικό οργανισμό NEDO. Αυτά τα πρωτότυπα κύτταρα του demo αυτοκινήτου μπορούν να μετατρέψουν την ηλιακή ενέργεια σε ποσοστό 34% και άνω, το οποίο είναι πολύ καλύτερο από το 22,5% της υπάρχουσας εμπορικής έκδοσης. Και, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, μπορεί επίσης να φορτίσει την μπαταρία οδήγησης του αυτοκινήτου ενώ το αυτοκίνητο κινείται, ενώ το όχημα είναι σε χρήση.

Το νέο σύστημα θα παρέχει έως και 44,5 χλμ. ανά ημέρα ενώ σταθμεύουν και απολαμβάνουν τον ήλιο και μπορούν να προσθέσουν ισχύ έως και 56,3 χλμ (35 μίλια) τόσο στο σύστημα οδήγησης όσο και στην βοηθητική μπαταρία του σκάφους, η οποία εκτελεί το AC, την πλοήγηση και άλλα.

Χρησιμοποιώντας ένα επανασχεδιασμένο ηλιακή μεμβράνη κυψελών μπαταρίας που μετράει μόνο 0,03 mm (0,001 ίντσες), οι μηχανικοί του οχήματος θα μπορούσαν να βάλουν το φιλμ σε μια πολύ ευρύτερη περιοχή επιφάνειας του οχήματος σε σύγκριση με την υπάρχουσα έκδοση παραγωγής, με ηλιακά στοιχεία που τυλίγουν γύρω από καλυμμένα εξαρτήματα του αμαξώματος, την πόρτα και την κουκούλα με σχετική ευκολία. Και όπως αναφέρθηκε, το σύστημα μπορεί τώρα να λειτουργήσει ενώ το αυτοκίνητο οδηγεί στην πραγματικότητα, χάρη στις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο τροφοδοτείται η ισχύς στο σύστημα, κάτι που είναι ένα τεράστιο βήμα από την τελευταία γενιά, που θα μπορούσε μόνο να ωθήσει τη δύναμη στη βοηθητική αυτή μπαταρία

Αυτό το νέο όχημα δοκιμής θα βρεθεί στο δρόμο στην Ιαπωνία στα τέλη Ιουλίου και θα διεξάγει δοκιμές σε διάφορες περιοχές για να δοκιμάσει τις ικανότητές του σε διαφορετικούς καιρούς και συνθήκες οδήγησης. Τελικά, ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί αυτή η έρευνα για να διευκολυνθεί η εμπορική ανάπτυξη αποδοτικότερης τεχνολογίας παραγωγής ηλιακής ενέργειας που μπορεί να λειτουργήσει σε διάφορες εφαρμογές μεταφοράς.

Τα ηλιακά αυτοκίνητα μέχρι σήμερα ήταν λίγο πιο ξεπερασμένα: Το Prius PHV της Toyota, αλλά είναι αρκετά περιορισμένο σε σχέση με αυτό που κερδίζετε σε σχέση με ένα παραδοσιακό plug-in ηλεκτρικό. Ο Lightyear One, ένας εκτοξευτής από την Ολλανδία, παρουσίασε το δικό του ηλιακό ηλεκτρικό καταναλωτικό αυτοκίνητο τον περασμένο μήνα αλλά η παραγωγή αυτού του οχήματος δεν πρόκειται να αρχίσει πριν από το 2021 και είναι νεοεισερχόμενος στην αγορά.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.