Οι επιδόσεις του νέου Renault Megane R.S. Trophy-R – AutoGreekNews

Οι επιδόσεις του νέου Renault Megane R.S. Trophy-R - AutoGreekNews


Πλήρη τεχνικά στοιχεία και νέες φωτογραφίες έδωσε στη δημοσιότητα η Renault για το κορυφαίο μικρομεσαίο μοντέλο της Megane R.S. Trophy-R, το οποίο είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός στο Nurburgring (7 λεπτά και 40,1 δλ.). Πράγμα που σημαίνει ότι είναι περίπου 4 δλ. πιο γρήγορο από το Honda Civic Type R (7 λεπτά και 43,8 δλ.).

Δείτε ακόμη: Νέο Renault Clio: Κινητήρες, επιδόσεις και πότε έρχεται

Το Megane R.S. Trophy-R διαθέτει πολλές διαφορές σε σχέση με το Trophy, αφού έχει χάσει βάρος, φέρει πολλές αλλαγές στις αναρτήσεις, στα φρένα και σε διάφορα ακόμα σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Συνολικά ζυγίζει 130 κιλά λιγότερα, χάρη στη χρήση ελαφριών υλικών και τμημάτων, όπως είναι καπό από ανθρακονήματα (-8 κιλά), ο πίσω διαχύτης από το ίδιο υλικό, η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic (-6 κιλά), οι ελαφρύτερες ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών με ελαστικά 245/35, ο πιο ελαφρύς κατά 32 κιλά πίσω άξονας χωρίς το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, η νέα μπαταρία (-4,5 κιλά), τα αγωνιστικά εμπρός καθίσματα της Sabelt (-7 κιλά έκαστο), η αφαίρεση του πίσω καθίσματος και τα πιο λεπτά πίσω παράθυρα και παρμπρίζ. Ακόμα και η τοποθέτηση μικρότερης οθόνης 7,0 ιντσών του συστήματος πολυμέσων έναντι των 8,7 ιντσών του Trophy, έχει συνεισφέρει στη μείωση του βάρους κατά 250 γραμμάρια.

Πάρα πολλές αλλαγές έχουν κάνει η μηχανικοί της γαλλικής μάρκας και στις αναρτήσεις, αφού έχει αλλάξει η γεωμετρία της, έχει τοποθετηθεί μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen, αμορτισέρ της Ohlins και στη θέση του πίσω καθίσματος βρίσκεται μια μπάρα για την αύξηση της ακαμψίας. Τα ενισχυμένα φρένα της Brembo είναι 4πίστονα εμπρός με δίσκους 355 χλστ., ενώ προαιρετικά διατίθενται και κεραμικοί δίσκοι 390 χλστ.

Δείτε ακόμη: AWD vs RWD vs FWD: Golf R vs Boxster vs Megane R.S.

Την κίνηση του Megane R.S. Trophy-R αναλαμβάνει το γνώριμο από το Trophy 1.8 λτ. turbo μηχανικό σύνολο, με απόδοση 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm στις 3.200 σ.α.λ. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Το βάρους 1.306 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ. (5,7 δλ. το Trophy), από 80-120 χλμ./ώρα με 3η ταχύτητα σε 2,9 δλ., από 0-1.000 μ. σε 24,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 262 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 8,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 180 γρ./χλμ. (NEDC).

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 500 αριθμημένα οχήματα, ενώ η τιμή του στη Γαλλία ξεκινά από 55.000 ευρώ. Πρώτες χώρες στη λίστα παραγγελιών είναι η Γαλλία, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελβετία και η Ιαπωνία.

Δείτε ακόμη: Renault Clio 1.3 TCe με 180 ίππους!

Παρακολουθείστε και το βίντεο με το Renault Megane R.S. Trophy-R:



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.