Η εταιρεία Smart Scooter Gogoro εγκαινιάζει την GoShare, μια πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων

Η εταιρεία Smart Scooter Gogoro εγκαινιάζει την GoShare, μια πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων


Ιδρύθηκε το 2011, Το Gogoro αποτελεί σήμερα το καλύτερο πωλούν ηλεκτρικά σκούτερ στην Ταϊβάν, όπου εδρεύει. Ωστόσο, η εκκίνηση θεωρήθηκε πάντοτε ως ένας προγραμματιστής πλατφόρμας "end-to-end" και σήμανε σήμερα ένα σημαντικό ορόσημο με την ανακοίνωση ενός νέου συστήματος ανταλλαγής οχημάτων. Ονομάζεται GoShare, το πρόγραμμα θα αρχίσει να λειτουργεί με ένα πιλοτικό στόλο περίπου 1.000 Gogoro έξυπνα σκούτερ τον επόμενο μήνα στην Taoyuan City, Ταϊβάν, προτού γίνει διαθέσιμο ως λύση κλειδί στο χέρι για συνεργάτες

Gogoro. από το scooter και τις μπαταρίες τους σε λογισμικά, τηλεματικές μονάδες ελέγχου και διακομιστές backend, περιγράφει το GoShare ως "πρώτη πλήρως ενοποιημένη πλατφόρμα κοινής χρήσης κινητής τηλεφωνίας και λύση." Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Horace Luke λέει στην TechCrunch ότι ο Gogoro θέλει να συνεργαστεί με εταίρους να επεκτείνουν το GoShare στις διεθνείς αγορές της Ευρώπης, της Αυστραλίας και της Ασίας το επόμενο έτος. Προσθέτει ότι η κατασκευή ολόκληρης της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένου του μοναδικού συστήματος ανταλλαγής μπαταριών, δίνει στο Gogoro πλεονέκτημα έναντι προγραμμάτων κοινής χρήσης οχημάτων από εταιρείες όπως το Uber, Lyft, Lime, Bird και Coup, καθώς μπορεί να παρακολουθεί συνεχώς την απόδοση του οχήματος,

Ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα των σκούτερ του Gogoro είναι οι μπαταρίες τους, οι οποίες είναι περίπου το μέγεθος των παπουτσιών και μετακινούνται μέσα και έξω από τα σκούτερ και τα περίπτερα φόρτισης. Στην Ταϊβάν, οι μπαταρίες μπορούν να αντικατασταθούν από περίπτερα που βρίσκονται σε βενζινάδικα και σε πιο αβλαβείς τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων λιανικής πώλησης και των καφετεριών. Τα σκούτερ GoShare μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ίδια περίπτερα ως ιδιωτικά οχήματα Gogoro. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν το ίδιο όχημα όλη την ημέρα, αλλάζοντας μπαταρίες όποτε είναι απαραίτητο (κατά μέσο όρο, τα σκούτερ Gogoro μπορούν να ταξιδέψουν περίπου 80 χλμ. Με μία χρέωση). Μόλις τελειώσουν με τη χρήση τους, μπορούν να τους αφήσουν όπου και αν είναι νόμιμο να παρκάρει τα σκούτερ

"Είμαστε μια πλατφόρμα, δημιουργούμε hardware, λογισμικό και τεχνολογία διακομιστών για να εξυπηρετήσουμε τη μεταφορά του μέλλοντος και αν μπορούμε να κάνουμε τις πόλεις καθαρότερες και υγιεινότερες, θα το κάνουμε ούτως ή άλλως δυνατό, είτε με την ιδιοκτησία και τη φόρτιση μπαταριών στο σπίτι είτε με την αγορά σκούτερ και την αντικατάσταση μπαταριών στο σύστημα που παρέχουμε (19659003) Για να εγγραφείτε, οι χρήστες κατεβάζουν μια εφαρμογή iOS ή Android και ανεβάζουν μια φωτογραφία της άδειας οδήγησης τους. Στη συνέχεια, το Gogoro χρησιμοποιεί το λογισμικό σάρωσης προσώπου με βάση το AI για να ελέγξει εάν ταιριάζει με τη φωτογραφία της άδειας πριν ζητήσει πληροφορίες πληρωμής. Μόλις εγγραφούν, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να εντοπίσουν και να αποθέσουν σκούτερ. Η τιμολόγηση του GoShare δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά ο Λουκάς λέει ότι θα είναι ανταγωνιστικός με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ο Δήμαρχος της Taoyuan, Wen-Tsan Cheng, δήλωσε: "Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η εταιρική σχέση στο Gogoro θα συνεχίσει να παράγει αξιοσημείωτες μειώσεις στην ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλείται από τις εκπομπές των οχημάτων και θα επιταχύνει τη μετατροπή του Taoyuan σε μια έξυπνη, πόσιμη πόλη ».

Με άλλα συστήματα κοινής χρήσης οχημάτων,« ήταν πάντα το όνειρο να έχουμε τα οχήματα ελεύθερα-κυμαινόμενα και αυτόνομα στη διαχείριση . Αλλά δεν είναι αυτόνομοι », λέει ο Λουκάς. "Οι περισσότεροι χρησιμοποιούνται μία ή δύο φορές την ημέρα επειδή εξαντλούνται, ή η μπαταρία είναι χαμηλή και οι άνθρωποι ανησυχούν για το γεγονός ότι εξαντλούνται ενέργεια. Εκεί βρίσκεται το Gogoro, επειδή έχουμε ένα δίκτυο που επιτρέπει στους ανθρώπους να οδηγούν οχήματα για όσο χρονικό διάστημα θέλουν. "

Υπάρχουν επί του παρόντος περίπου 1.200 περίπτερα χρέωσης στην Ταϊβάν, με περίπου 200 στην Taoyuan City, παρέχοντας ισχύ περίπου 200.000 σκούτερ. Οκτώ χρόνια μετά την κυκλοφορία του, ο Luke λέει ότι ο Gogoro κατέχει πλέον το 97% των ηλεκτρικών σκούτερ που πωλούνται κάθε μήνα στη χώρα. Το 1969003 ο Luke αναφέρει ότι η εταιρεία βλέπει την Ταϊβάν, όπου τα σκούτερ είναι πολύ δημοφιλή, αλλά και σημαντική συμβολή στην ατμοσφαιρική ρύπανση, όπως και η Gogoro's πιλοτική αγορά. Πρόσφατα εγκαινίασε το Gogoro 3 και ανακοίνωσε συνεργασίες με την Yamaha, την Aeon και την PGO για την ανάπτυξη σκούτερ που θα λειτουργήσει με τις μπαταρίες του.

Ο απώτερος στόχος του συστήματος Gogoro είναι να το συσκευάσει ως λύση κλειδί στο χέρι για συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, λέει ο Λουκάς. "Δεν χρειάζεται πλέον να ψωνίζετε. Μπορείτε να έρθετε μαζί μας με το πρόγραμμα ανταλλαγής οχημάτων και να πείτε ότι θέλετε να το ενεργοποιήσετε. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.