Week-in-Review: Έλεγχος μιας σκοτεινής εποχής στο σχεδιασμό της Apple

Week-in-Review: Έλεγχος μιας σκοτεινής εποχής στο σχεδιασμό της Apple


Γεια σας, αναγνώστες Σαββατοκύριακου. Αυτό είναι το Week-in-Review, όπου δίνω μια μεγάλη ανάλυση και / ή σκέψεις σκέψης σε μια ιστορία, ενώ καθαρίζω τις υπόλοιπες εκατοντάδες ιστορίες που εμφανίστηκαν στην TechCrunch αυτήν την εβδομάδα για να επιδείξουν τα αγαπημένα μου για την ευχαρίστησή σας για ανάγνωση

Την περασμένη εβδομάδα μίλησα για το πώς το YouTube αφήνει το σχολιασμό του συστήματος να μετατραπεί από μια φευγαλέα σπατάλη ευκαιρία σε μια ευθύνη


Η μεγάλη ιστορία

αυτή την εβδομάδα, αν και οι περισσότερες από τις ειδήσεις σήμαιναν ότι κάτι μεγαλύτερο εμφανίζεται στον ορίζοντα, περισσότερο σε αυτό σε λίγο.

Ένα αναμφισβήτητα στυγνό ειδησεογραφικό στοιχείο ήταν ότι ο Jony Ive, το πιο εικονικό εκτελεστικό πρόσωπο της Apple, ανακοίνωσε έφυγε από την εταιρεία φέτος

Η Ive υπήρξε αναμφισβήτητα μια δύναμη βιομηχανικού σχεδιασμού που βοήθησε να δημιουργήσει μερικά από τα πιο εικονικά προϊόντα μιας από τις πιο ισχυρές εταιρείες τεχνολογίας. Το ζήτημα είναι ίσως αυτό που το όραμα της βιομηχανικής σχεδίασης της Apple μετατράπηκε στα τελευταία χρόνια στο τιμόνι.

Η Ive έφυγε από τα διευθυντικά καθήκοντα το 2015

, αλλά η επιρροή του Chief Design Officer ήταν φανερό τα τελευταία χρόνια πολύ όμορφων συσκευών που σχεδιάστηκαν γύρω από την περιστασιακή λανθασμένη υπόθεση.

Η κακή σχεδίαση είναι κάτι περισσότερο από το πολύχρωμο μολύβι της Apple που βγαίνει από ένα θύρα φωτισμού iPad ή το Mighty Ποντίκι με φορτιστή που τρυπά το υπογάστριό του. Οι αισθητικές επιλογές της εταιρείας σχετικά με τον τρόπο που καμπυλώνουν τις οθόνες τους ή διαμορφώνουν το αλουμίνιο έχουν παραμείνει αλήθεια, αλλά δεν χρειάζεται να κοιτάξουμε πολύ μακριά για να βρούμε ένα μοτίβο απροσεξίας σε μια σειρά συσκευών της Apple, οι οποίες κατά καιρούς έχουν δώσει προτεραιότητα στα svelte προφίλ πάνω στην πραγματικότητα ακόμη και να δουλεύουν.

Η Ive είναι σχεδιαστική μεγαλοφυία, αλλά όπως και όλοι οι άνθρωποι που ανυψώνουμε με αυτόν τον τίτλο, ο ίδιος και το σχεδιαστικό του ήθος αυξήθηκαν περαιτέρω αποσυνδεδεμένοι από το κοινό με την πάροδο του χρόνου. Όλοι οι σχεδιαστές χάνουν το σήμα περιστασιακά, αλλά μια εμμονή με τον μινιμαλισμό ώθησε την εταιρεία σε ορισμένες ενοχλητικές κατευθύνσεις που η εταιρεία μόλις τώρα έρχεται να υπολογίσει με. ανεπαρκής AirPower. Η συσκευή, η οποία σχεδιάστηκε για να φορτίζει ταυτόχρονα το iPhone, AirPods και Apple Watch, ήταν όμορφη, αλλά ο επιθετικός σχεδιασμός της Apple άφησε τη φυσική στον καθρέφτη. Η φιλοδοξία είναι ένα πράγμα, αλλά αφήνεται να λειτουργήσει η μορφή του οδηγού στο σημείο που ανακοινώνετε δημοσίως ένα προϊόν που δεν ήταν φυσικά δυνατό βιτρίνες όπου το μάρκετινγκ της Apple showmanship head με τις πραγματικές δυνατότητες συσκευών. Η Apple καταργούσε απότομα το AirPower φέτος, περισσότερο από ένα χρόνο μετά την αναμενόμενη απελευθέρωσή της.

Αν η AirPower ήταν ένα καταστροφικό σηματοδότη, η υποβάθμιση της γραμμής Mac της εταιρείας ήταν το opus absement της Apple. ο συρρικνούμενος αριθμός θυρών στους φορητούς υπολογιστές του έχει ορίσει τα τελευταία πέντε χρόνια της γραμμής του φορητού υπολογιστή της εταιρείας. Δεν υπάρχει τίποτα που πρέπει να ειπωθεί για τις αποφάσεις σχεδιασμού κατά των καταναλωτών που έλαβαν την καλύτερη γενιά της Apple από το MacBook Pro στην εποχή 2011/2012 και την κατάκρεαν με μια περιττή επανεξέταση

. ανέλαβε τη γραμμή Mac Pro της, δείχνει πόσο παραπλανητικό ήταν το σκεπτικό της και πως η Ive και η εταιρεία έδωσαν την καινοτόμο σχεδιαστική δηλητηρίαση για το καλό που είχε δημιουργήσει με τους πελάτες. Η γραμμή 2019 της εταιρείας είναι μια απόλυτη απόρριψη του δοχείου απορριμμάτων του 2013, το οποίο παρουσίασε μερικούς σημαντικούς σχεδιασμούς.

Αυτά τα σφάλματα δεν περιπλέκουν ουσιαστικά την κληρονομιά του Ive ή της Apple. Την περασμένη δεκαετία έχουν δει και τα προσεκτικά σχέδια από το Apple Watch στο iPhone X στο iPad Pro, αλλά ο βιομηχανικός σχεδιασμός είναι ένας τρόπος για τον τερματισμό και ο τρόπος με τον οποίο η Apple έχει καθορίσει τον πελάτη που ταιριάζει στο σχεδιαστικό της ήθος (19659018) Στείλτε μου την άποψή σας
στο Twitter @lucasmtny ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
lucas@techcrunch.com

Στις ειδήσεις της υπόλοιπης εβδομάδας

 space ship 4

Τάσεις της εβδομάδας

Εδώ είναι μερικά μεγάλα νέα από μεγάλες εταιρείες, με πράσινους δεσμούς με όλα

GAFA Gaffes

Πώς έκαψαν οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας αυτή την εβδομάδα; Αυτό απαιτεί ξεκάθαρα το δικό του τμήμα, κατά σειρά κακότητας:

  1. Ο επικεφαλής της στροφής του Facebook κάνει μια ώθηση:
    [ Το Facebook κάνει άλλη μια ώθηση στη διαμόρφωση και τον καθορισμό της δικής του επίβλεψης ]
  2. "Δεν είμαστε σίγουροι τι να κάνουμε:
    [ Το σχέδιο επιτήρησης του περιεχομένου του Facebook δημιουργεί περισσότερες ερωτήσεις από όσες απαντά ]

Extra Crunch

Η premium subscription service είχε άλλη μια εβδομάδα ενδιαφέρουσας βαθιάς κατάδυσης. Είχαμε μια ιστορία που θα έπρεπε να είναι ενδιαφέρουσα για πολλούς νεότερους ιδρυτές που κλιμακώνονται στις επιχειρηματικές τους φιλοδοξίες ενώ βρίσκονται ακόμα στις τάξεις.

Πώς να κλιμακώσετε την εκκίνηση στο σχολείο

έχετε μια δουλειά σε μια βιομηχανία που θέλετε να είστε μέσα, δίκτυο όπως η ζωή σας εξαρτάται από αυτό. Γνωρίστε τους ταλαντούχους ανθρώπους γύρω σας και προσπαθήστε να τους βοηθήσετε όσο μπορείτε … "

Εδώ είναι μερικές από τις άλλες κορυφαίες μας αναγνώσεις αυτής της εβδομάδας για τους premium συνδρομητές. Αυτή την εβδομάδα, μιλήσαμε λίγο για το μέλλον των αγορών και θα πρέπει να σκεφτείτε να ονομάσετε την εκκίνηση σας.

Θέλετε περισσότερα ενημερωτικά δελτία TechCrunch; Εγγραφείτε στο εδώ .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.