Το αρχείο των πολιτικών διαφημίσεων με δυνατότητα αναζήτησης από το Facebook είναι τώρα παγκόσμιο

Το γερμανικό αντιμονοπωλιακό γραφείο περιορίζει τη συλλογή δεδομένων του Facebook


Το Facebook ανακοίνωσε ότι έχει ξεδιπλώσει ένα βασικό στρώμα διαφάνειας των πολιτικών διαφημίσεων παγκοσμίως, περισσότερο από ένα χρόνο μετά την εκτόξευση του αρχείου διαφημίσεων με δυνατότητα δημόσιας αναζήτησης στις ΗΠΑ . "19659003]" Από σήμερα, θα εντοπίζουμε συστηματικά και θα αναθεωρούμε συστηματικά τις διαφημίσεις στην Ουκρανία και τον Καναδά, μέσω της προώθησης των διαφημίσεων σε χώρες όπου οι εκλογές ή οι κανονισμοί πλησιάζουν – αρχίζοντας από την Ουκρανία, τη Σιγκαπούρη, τον Καναδά και την Αργεντινή. ένας συνδυασμός αυτοματοποιημένων και ανθρώπινων ανασκοπήσεων ", γράφει σε μια δημοσίευση στο blog που αναφέρει τις τελευταίες εξελίξεις. "Στη Σιγκαπούρη και την Αργεντινή, θα ξεκινήσουμε την εφαρμογή μέσα στους επόμενους μήνες. Σχεδιάζουμε επίσης να αναπτύξουμε την έκθεση βιβλιοθήκης διαφημίσεων [19459105] και στις δύο χώρες μετά την εφαρμογή της επιβολής

"Η αναφορά βιβλιοθήκης διαφημίσεων θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε και να κάνετε λήψη συνολικών δεδομένων δαπανών σε διαφημιζόμενους και περιοχές. "

Το Facebook εξακολουθεί να μην επιβάλλει ελέγχους ταυτότητας στους πολιτικούς διαφημιζόμενους στη συντριπτική πλειοψηφία των αγορών όπου δραστηριοποιείται. Ούτε παρακολουθεί κανείς κατά πόσον οι πολιτικοί διαφημιστές έχουν συμπεριλάβει ετικέτες αποζημίωσης «πληρωμένες για» – αφήνοντας το βάρος της αστυνόμευσης του τρόπου χρήσης (και ενδεχομένως κατάχρησης) της πλατφόρμας διαφημίσεων σε ενδιαφερόμενους πολίτες, την κοινωνία των πολιτών και τους δημοσιογράφους

. οι διαφημιζόμενοι να λάβουν εξουσιοδότηση και να προσθέσουν αποποιήσεις ευθυνών σε πολιτικές και σχετικές με το θέμα διαφημίσεις σε περίπου 50 χώρες και περιοχές – με περίπου 140 άλλες αγορές όπου δεν επιβάλλουν ελέγχους ταυτότητας ή αποποιήσεις ευθυνών

"Για όλες τις άλλες χώρες που περιλαμβάνονται στη σημερινή ανακοίνωση, θα να μην ανιχνεύσουμε ή να αναθεωρήσουμε ενεργά πιθανά κοινωνικά θέματα, εκλογικές ή πολιτικές διαφημίσεις αυτή τη στιγμή ", επιβεβαιώνει, πριν προσθέσει:" Εντούτοις, ενθαρρύνουμε τους διαφημιζόμενους στις χώρες αυτές να εξουσιοδοτούν και να προσθέτουν τις κατάλληλες αποποιήσεις ευθυνών, ιδιαίτερα σε μια ταχέως εξελισσόμενη ρυθμιστική τοπίο. "

Σε όλες τις περιπτώσεις, ο διαφημιζόμενος θα πρέπει να συμμορφωθεί με οποιαδήποτε αίτηση καλωδιακούς εκλογικούς ή διαφημιστικούς νόμους και κανονισμούς στις χώρες στις οποίες θέλουν να προβάλλουν διαφημίσεις. Αν γνωρίζουμε μια διαφήμιση που παραβιάζει έναν νόμο, θα ενεργήσουμε γρήγορα για να την καταργήσουμε. Με αυτά τα εργαλεία, οι ρυθμιστικές αρχές είναι πλέον σε καλύτερη θέση να εξετάσουν πώς να προστατεύσουν τις εκλογές με λογικούς κανονισμούς, τους οποίους είναι μοναδικά κατάλληλοι να κάνουν "

" Σε χώρες όπου δεν εντοπίζουμε ακόμα ή δεν εξετάζουμε αυτούς τους τύπους διαφημίσεων, αυτά τα εργαλεία παρέχουν στους βουλευτές τους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποιος επηρεάζει την ψήφο τους και προτείνουμε στους ψηφοφόρους και τους τοπικούς ρυθμιστές να κρατούν αυτούς τους εκλεγμένους αξιωματούχους και τις υπεύθυνες ομάδες επίσης υπεύθυνες ».

Σε μια σχετική ανάπτυξη λέει ότι είναι διευρυμένη πρόσβαση στο API της βιβλιοθήκης διαφημίσεων

Ισχυρίζεται επίσης ότι έχει κάνει βελτιώσεις στο εργαλείο που ξεκίνησε τον Μάρτιο, αλλά γρήγορα προσέλκυσε κριτική από την ερευνητική κοινότητα λόγω έλλειψης βασικών στοιχείων, όπως τα κριτήρια στόχευσης διαφημίσεων και οι μετρήσεις εμπλοκής καθιστώντας δύσκολο για τους ξένους να ποσοτικοποιήσουν πώς είναι η πλατφόρμα του Facebook που χρησιμοποιείται για να επηρεάσει τις εκλογές

Μια αναθεώρηση του API από το Mozilla σύντομα μετά την έναρξη της πλατφόρμας Facebook f ή που δεν παρέχουν στους ερευνητές τα απαραίτητα στοιχεία για να μελετήσουν πώς λειτουργούν οι πολιτικές επιρροές στις πλατφόρμες της – με μια ομάδα εξήντα ακαδημαϊκών έβαλε το όνομά τους στην ανοιχτή επιστολή λέγοντας ότι το API κάνει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεται η εταιρεία

Το Facebook δεν αναφέρει αυτή την κριτική στο σημερινό blog post. Έχει επίσης δώσει λίγη λεπτομέρεια για τις υποστηριζόμενες "βελτιώσεις" στο API – απλώς γράφοντας: "Από τη στιγμή που επεκτάσαμε την πρόσβαση τον Μάρτιο, κάναμε βελτιώσεις στο API μας, ώστε οι χρήστες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε διαφημίσεις από μια δεδομένη χώρα και να αναλύσουν συγκεκριμένους διαφημιζόμενους. Προσπαθούμε επίσης να διευκολύνουμε την πρόσβαση σε διαφημιστικές εικόνες, τα βίντεο και τις διαφημίσεις που προβάλλονται πρόσφατα ».

Οι άλλες βασικές ανησυχίες σχετικά με τις παρεμβολές στις εκλογές που συνδέονται με τις πλατφόρμες του Facebook – και τις οποίες αποφεύγει και η εταιρεία – πώς το μη διαφημιστικό περιεχόμενο μπορεί να τοποθετηθεί και να εξαπλωθεί στα δίκτυά του σε μια προσπάθεια να επηρεάσει τις πολιτικές απόψεις.

Τα τελευταία χρόνια το Facebook έχει ανακοινώσει διάφορες ανακαλύψεις μη αυθεντικής συμπεριφοράς ή / και πλαστών λογαριασμών. Αν και δεν έχει ρυθμιστικές υποχρεώσεις να αποκαλύψει όλα όσα βρίσκει, ή μάλιστα να βρει κάθε ψεύτικο.

Επομένως, οι πολιτικές διαφημίσεις είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου της παραπληροφόρησης

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.