Η Fluent αποκτά την AdParlor, έναν ειδικό κοινωνικών διαφημίσεων που ανήκε προηγουμένως στην Adknowledge, για $ 10 εκατομμύρια

Η Fluent αποκτά την AdParlor, έναν ειδικό κοινωνικών διαφημίσεων που ανήκε προηγουμένως στην Adknowledge, για $ 10 εκατομμύρια


Η παλιά φρουρά των διαφημιστικών δικτύων συνεχίζει να ανταλλάσσει τα χέρια. Το 19459003 ανακοίνωσε ότι αγοράζει το AdParlor μια εταιρεία που χτίζει νωρίς τις διαφημίσεις και τη στρατηγική διαφήμισης σε δίκτυα κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter. Σύμφωνα με μια κατάθεση 8-K η συμφωνία εκτιμάται στα 10 εκατομμύρια δολάρια: 7,5 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά όταν κλείνει η εξαγορά και άλλα 2,5 εκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα δύο χρόνια

19659003] επικεντρώνεται σε λύσεις μάρκετινγκ επιδόσεων που βασίζονται σε αυτό που λέει ότι είναι ένα δίκτυο από δικές του ιδιόκτητες ιστοσελίδες που συλλογικά συγκεντρώνουν περίπου 1 εκατομμύριο επισκέπτες ημερησίως, μαζί με δεδομένα για περίπου 190 εκατομμύρια συμμετέχοντες καταναλωτές οι οποίοι συμπληρώνουν έρευνες και στη συνέχεια αποτελούν μέρος μια μεγαλύτερη βάση δεδομένων μάρκετινγκ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στόχευση για λογαριασμό των πελατών της

Το σχέδιο είναι να ενσωματωθεί η τεχνολογία και υπηρεσίες του AdParlor – η οποία λειτουργεί όχι μόνο μέσω του Facebook και του Twitter, αλλά και Snapchat, Instagram, Το LinkedIn, το Pinterest και το YouTube και άλλα καταλόγους που βασίζονται σε εμφάνιση – στη μεγαλύτερη στοίβα των εργαλείων mar-tech. "Είμαι ενθουσιασμένος που καλωσορίζω τον Evan Conway και την ομάδα AdParlor", δήλωσε ο Ryan Schulke, Διευθύνων Σύμβουλος της Fluent, δήλωσε σε δήλωσή του . "Ο συνδυασμός της προσέγγισής τους υψηλής τεχνολογίας για τη διαχείριση των ψηφιακών στρατηγικών με την αγορά μέσων τεχνολογίας και το κλιμακωτό μας, αυτόματα δηλωμένο περιουσιακό στοιχείο δεδομένων, δημιουργεί μια μοναδική πρόταση αξίας για εμπορικά σήματα με γνώμονα την απόδοση και την ανάπτυξη." [19659004] Η προσγείωση στο Fluent είναι το τελευταίο κεφάλαιο για μια εταιρεία που ήταν κάποτε εκτιμάται ως ο μεγαλύτερος πωλητής API διαφημίσεων του Facebook – αν και σε μια εποχή που η διαφήμιση στο κοινωνικό δίκτυο είχε μόλις αρχίσει να απογειώνεται, της εποχής εκείνης, συμπεριλαμβανομένης της Groupon (διαχειριζόταν όλη τη διαφήμισή της στο Facebook σε μια εποχή που η Groupon ήταν μια τεράστια επιχείρηση, δεν ήταν μικρό πράγμα).

Αυτή η έλξη την έκανε μια ελκυστική εξαγορά για την AdKnowledge εταιρεία το 2011 μέσα σε ένα πολύ μεγαλύτερο διαφημιστικό show που το είδε να παραλαμβάνει μια σειρά από άλλες μικρές εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων. Η μεγαλύτερη στρατηγική της εποχής για το AdKnowledge ήταν να οικοδομήσει το δίκτυο διαφημίσεών της, με έμφαση στην προσφορά αποθέματος σε όλη την μακρά ουρά του διαδικτύου πέρα ​​από την αναζήτηση και τις πολύ μεγαλύτερες ιστοσελίδες. Η τιμή αυτής της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκε ποτέ. Το AdParlor ήταν πάντα άρρωστο πριν αποκτηθεί, αλλά είχε μεγαλώσει για να χειριστεί δισεκατομμύρια εμφανίσεις.

Ωστόσο, η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει εξελιχθεί και εταιρείες όπως το Google και το Facebook (και από την εμφάνισή του, σύντομα Amazon) η μεγάλη ουρά, και φαίνεται ότι η ίδια η επιχείρηση της AdKnowledge άλλαξε την εστίασή της. Η εταιρία προχώρησε ήσυχα σε επαναδιαπραγμάτευση πριν από λίγο καιρό στο V2 Ventures και φαίνεται ότι επιδιώκει μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική που εκποίησε πολλές από τις επιχειρήσεις που είχε αποκτήσει. Ευφραδής. Συμπτωματικά, όπως και ο τρόπος με τον οποίο η AdKnowledge απέκτησε το AdParlor να επεκταθεί σε κοινωνικό επίπεδο, το Fluent θα χρησιμοποιήσει το περιουσιακό στοιχείο για παρόμοιο σκοπό, φαίνεται ότι το σχέδιο θα είναι η αναδίπλωση της στρατηγικής των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, ο προγραμματισμός και η αγορά στις ευρύτερες υπηρεσίες του

"Έχουμε εργαστεί σκληρά για να οικοδομήσουμε μια ομάδα και μια εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή απόδοσης στους πελάτες μας στα κοινωνικά δίκτυα και είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε την οικογένεια Fluent ", δήλωσε ο Evan Conway, Διευθύνων Σύμβουλος της AdParlor, σε μια δήλωση. "Η προσέγγιση που επικεντρώνεται στους πελάτες μας θα ενισχυθεί με την αξιοποίηση της ιδιόκτητης τεχνολογίας και πόρων του που θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε μεγαλύτερη αξία σε όλα τα κοινωνικά κανάλια και να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες εξατομίκευσης και μέτρησης."

δεν είναι η μόνη κίνηση M & A που έχουμε δει πρόσφατα μια εταιρεία διαφήμισης τεχνολογίας παλαιού τύπου. Η Amazon βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία απόκτησης πτώχευσης της επιχείρησης Ad Server του Sizmek για περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια (χτυπώντας τουλάχιστον ένα άλλο μέρος που ενδιαφέρθηκε επίσης, τον Weurama του Maurice και του Alain Levy)

είναι ότι εξακολουθούν να υπάρχουν σίγουρα νέες ευκαιρίες να εντοπιστούν και να κατασχεθούν στον κόσμο της τεχνολογίας των διαφημίσεων, αλλά πιθανότατα οι νικητές (ή τουλάχιστον όμιλοι ενοποίησης) θα είναι αυτοί που έχουν ήδη μεγαλύτερες στρατηγικές και ίσως ακόμη και επιχειρήσεις, όπου μικρότερες επιχειρήσεις όπως η AdParlor – ή μάλιστα η επιχείρηση Ad Server του Sizmek – θα χρησιμεύσει για να γεμίσει προφανείς τρύπες στην πορεία.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.