Η Walmart ανακοινώνει ότι θα ενσωματώσει πλήρως τις ομάδες της Jet, αλλά το Jet θα παραμείνει αυτόνομο εμπορικό σήμα

Η Walmart ανακοινώνει ότι θα ενσωματώσει πλήρως τις ομάδες της Jet, αλλά το Jet θα παραμείνει αυτόνομο εμπορικό σήμα


Τρία χρόνια μετά την απόκτηση του Jet για 3 δισεκατομμύρια δολάρια η Walmart ανακοίνωσε σήμερα ότι τώρα ενσωματώνει πληρέστερα τις ομάδες της Jet στην Walmart. Το Jet θα συνεχίσει να λειτουργεί ως αυτόνομο εμπορικό σήμα, κυρίως στις μεγάλες πόλεις.

Ο πρόεδρος της Jet Simon Belsham θα υποστηρίξει τη μετάβαση στις αρχές Αυγούστου. Μετά από αυτό, το Jet θα διαχειρίζεται ο Kiernan Shanahan, Walmart ανώτερος αντιπρόεδρος τροφίμων, αναλώσιμων και υγιεινής και ευεξίας και ηγετική θέση της καθημερινής διαβίωσης της Walmart Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Ο Τζεφ Σάουντερς, αντιπρόεδρος της Jet για τις δραστηριότητες και το τεχνολογικό προβάδισμα, θα οδηγήσει την ενσωμάτωση του Jet στην ομάδα καθημερινής διαβίωσης.

Σε μια θέση blog που αναγγέλλει τη μετάβαση, ο πρόεδρος και CEO της Walmart Marc Lore εξήγησε ότι η εταιρεία αποφάσισε να διπλώσει οι υπόλοιπες ομάδες της Jet στην Walmart επειδή "Σε όλη την χώρα, είδαμε ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε πολύ υψηλότερη απόδοση στις επενδύσεις μάρκετινγκ με το Walmart.com, έτσι έχουμε επιλέξει το μάρκετινγκ που ξοδεύουμε εκεί. Ωστόσο, σε συγκεκριμένες μεγάλες πόλεις όπου η Walmart έχει λίγα ή καθόλου καταστήματα, το Jet έχει επικεντρωθεί υπερβολικά σε εκείνους τους αστικούς πελάτες. "

" Ενώ αυτό έχει κάνει το Jet μικρότερο από την άποψη των πωλήσεων, μας βοήθησε να δημιουργήσουμε μια έξυπνη προσέγγιση χαρτοφυλακίου οι επιχειρήσεις μας αλληλοσυμπληρώνονται ", πρόσθεσε.

Αφού η Walmart απέκτησε το Jet το 2016, συνένωσε μερικές από τις ομάδες της, συμπεριλαμβανομένης της αλυσίδας εφοδιασμού. Ο συνδυασμός των κέντρων εκπλήρωσης και του αποθέματος αντικατοπτρισμού βοήθησε την Walmart να χτίσει την εφοδιαστική της δίνοντας τη δυνατότητα δωρεάν διάρκειας δύο ημερών και δωρεάν παράδοση την επόμενη μέρα χωρίς συνδρομή, καθιστώντας την πιο ανταγωνιστική με την Amazon. ανανεώθηκε πέρυσι για να επικεντρωθεί στους πελάτες στις μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, με μια ποικιλία προϊόντων προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις των αγορών τους και την παράδοση τριών ωρών παντοπωλείο για να ανταγωνιστεί το Amazon Prime Now . Το Jet εισήγαγε επίσης μια υπηρεσία θυρίδων θυγατρικών που ονομάζεται JetBlack πέρυσι ως μια αυτόνομη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που στοχεύει σε πολυάσχολους γονείς που ζουν σε πόλεις που δεν έχουν αρκετό χρόνο να ψωνίσουν σε καταστήματα τούβλων και κονιάματος ή να περιηγηθούν στο διαδίκτυο. Την περασμένη εβδομάδα, η JetBlack ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1.500 δολάρια το μήνα για αγορές, επιπλέον της μηνιαίας αμοιβής των 50 ευρώ που πληρώνουν για την υπηρεσία

. να είναι ένα πολύ πολύτιμο εμπορικό σήμα για εμάς και παίζει ένα συγκεκριμένο ρόλο βοηθώντας την Walmart να προσεγγίσει τους αστικούς πελάτες. Η εστίαση έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στη Νέα Υόρκη μέχρι τώρα και κοιτάμε σε άλλες πόλεις όπου μπορούμε να συναντήσουμε την εμπειρία της Jet και το μέγεθος και το λειτουργικό μοντέλο της Walmart. Περισσότερα για να έρθει σε αυτό. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.