Η συνεργασία της VW με την αυτοκινητοβιομηχανία Aurora έχει ξεκινήσει

Η συνεργασία της VW με την αυτοκινητοβιομηχανία Aurora έχει ξεκινήσει


Μια σύμπραξη μεταξύ της Volkswagen και της αυτοκινητοβιομηχανίας Aurora ξεκίνησε, σύμφωνα με έκθεση του Financial Times επικαλούμενη τρία άτομα εξοικειωμένα με το θέμα.

Ένας εκπρόσωπος από τη VW επιβεβαίωσε την είδηση, λέγοντας στην TechCrunch ότι "οι δραστηριότητες στο πλαίσιο της συνεργασίας μας έχουν ολοκληρωθεί." Η VW δεν παρέσχε περαιτέρω λεπτομέρειες.

Η Aurora δεν έδωσε καμία λεπτομέρεια, δέχτηκε να πει ότι η VW Group ήταν ένας "θαυμάσιος συνεργάτης" από τις πρώτες μέρες της ανάπτυξης της αυτοκατασκευής της στοίβας οχημάτων με την ονομασία Aurora Driver.

Η Aurora, μια σχεδόν τριετής εκκίνηση που έχει συγκεντρώσει 530 εκατομμύρια δολάρια, αναπτύσσει και προμηθεύει τη "λύση πλήρους στοίβας" για αυτοκίνητα με αυτοπροστασία. Έχει υπάρχουσες συνεργασίες με την Hyundai, το Byton και πιο πρόσφατα Fiat Chrysler Automobiles καθώς και με πολλές άλλες ανώνυμες εταιρείες, τις οποίες ανέφερε στη δήλωσή της.

"Καθώς ο οδηγός ωριμάζει και η πλατφόρμα μας μεγαλώνει, συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με μια αυξανόμενη ποικιλία συνεργατών που συμπληρώνουν την τεχνογνωσία μας και διευρύνουν την εμβέλεια του προϊόντος μας", δήλωσε ο Aurora σε μια δήλωση. δεν αμφισβητείται και η αρχική συμφωνία τελείωσε με καλούς όρους, είπαν στην TechCrunch δύο πηγές εξοικειωμένες με τη συμφωνία μεταξύ της Aurora και της VW. Μια πηγή υπονοούσε τις συνεχείς συνομιλίες μεταξύ των δύο εταιρειών χωρίς να παράσχει λεπτομέρειες.

Στο τέλος, αυτό που ξεκίνησε ως συνεργασία, κατέληξε ως απόκλιση στις επιθυμίες και τις ανάγκες

Οι δύο εταιρείες είχαν ήδη συνεργαστεί για έξι μήνες πριν από την κοινή τους ανακοίνωση του Ιανουαρίου 2018, πολύ σύντομα μετά από την Sterling Anderson, ο Drew Bagnell και ο Chris Urmson έφυγαν από την Tesla, Uber και Waymo για να βρουν την Aurora

. να φέρει αυτοκινούμενα ηλεκτρικά οχήματα στις πόλεις ως στόλους κινητικότητας ως υπηρεσία. Ήταν μια σημαντική έγκαιρη έγκριση για την Aurora και έδειξε ότι η VW ξεπέρασε τα όρια της μαζικής της εταιρείας για να αναζητήσει τις τελευταίες καινοτομίες.

Το σχέδιο ήταν για την Volkswagen να αναπτύξει αυτόνομα οχήματα δοκιμών που αναπτύχθηκαν με Aurora σε δημόσιους δρόμους. Ο Johann Jungwirth, τότε επικεφαλής ψηφιακού αξιωματικού της VW και βασικός σύνδεσμος μεταξύ των δύο εταιρειών, δήλωσε ότι ο αριθμός των οχημάτων δοκιμής θα αυξηθεί σε "τριπλά ψηφία" το 2019 και "τέσσερα ψηφία" το 2020, 2021. Σε τελική ανάλυση, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε πολλά εμπορικά σήματα της VW Group, όπως τα Volkswagen Passenger Cars, Audi, Bentley, Skoda και Porsche. Αυτό δεν υλοποιήθηκε ποτέ και η Jungwirth εγκατέλειψε τη VW νωρίτερα αυτό το μήνα.

Η VW ξεκινούσε τις εσωτερικές της αλλαγές, καθώς ο Herbert Diess πήρε την θέση του CEO. Και φάνηκε, με βάση τα εμπιστευτικά στοιχεία, ότι η VW ήθελε περισσότερο έλεγχο του αυτόνομου προγράμματος οχημάτων της και ίσως ακόμη και της ιδιοκτησίας. Η Bloomberg ανέφερε τον Αύγουστο του 2018 ότι η VW, στο κυνήγι της αυτόνομης τεχνολογίας οχημάτων, είχε προσπαθήσει να αγοράσει το Aurora .

Μια καλύτερη προσαρμογή για τις ανάγκες της VW θα μπορούσε να είναι η Ford, ή πιο συγκεκριμένα η εταιρεία με έδρα το Pittsburgh Argo AI, ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία επένδυσε 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2017 . Οι συνομιλίες μεταξύ των δύο εταιρειών έχουν συνεχιστεί εδώ και μήνες, αν και υπάρχει ήδη μία συμφωνία μεταξύ της VW και της Ford που είναι κλειδωμένη. Η Ford και η VW ολοκλήρωσαν μια συμφωνία τον Ιανουάριο για την κατασκευή εμπορικών φορτηγών και μεσαίων φορτηγών μαζί ήδη από το 2022.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.