Η ρύθμιση αυξάνει τα 227 εκατομμύρια δολάρια για τη μέτρηση των διαφημίσεων για κινητά και την πρόληψη της απάτης

Η ρύθμιση αυξάνει τα 227 εκατομμύρια δολάρια για τη μέτρηση των διαφημίσεων για κινητά και την πρόληψη της απάτης


Η εταιρία, που ιδρύθηκε στο Βερολίνο το 2012, δημιούργησε μια ποικιλία εργαλείων μέτρησης διαφημίσεων και καταπολέμησης της απάτης – ο Διευθύνων Σύμβουλος της Christian Henschel δήλωσε ότι η εταιρεία ανακοινώνει ότι έχει αυξήσει 227 εκατομμύρια δολάρια σε νέα χρηματοδότηση. Ο στόχος είναι να «κάνει το μάρκετινγκ απλούστερο, πιο έξυπνο και ασφαλέστερο» Η προσαρμογή λέει ότι χρησιμοποιείται τώρα σε περισσότερες από 25.000 εφαρμογές για κινητά για πελάτες όπως NBCUniversal, Zynga, Robinhood, Pinterest και Procter & Gamble. ήταν σχεδόν τέσσερα χρόνια από τότε που η εταιρεία αύξησε τον προηγούμενο γύρο της 15 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο Henschel (που απεικονίζεται παραπάνω με τον συνιδρυτή του και τον CTO Paul Müller) μου είπε ότι η εταιρεία ήταν ήδη κερδοφόρα τότε και συνέχισε να είναι κερδοφόρα, ενώ αυξάνει τα έσοδα κατά μέσο όρο το 80% κάθε χρόνο. Έτσι, κέρδισε περισσότερα χρήματα περισσότερα περισσότερα, είπε, "επειδή είδαμε την ευκαιρία … να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο την επιχείρησή μας."

Henschel επεσήμανε τρεις μεγάλους τομείς στους οποίους η Adjust σχεδιάζει να επενδύσει και να αναπτυχθούν. Πρώτον, υπάρχει η καταπολέμηση της απάτης, όπου είπε ότι η εταιρεία ήταν "πολύ νωρίς", ξεκινώντας για πρώτη φορά την κινητή σουτ για την πρόληψη της απάτης το 2016. Επέτεινε τις προσφορές της νωρίτερα φέτος με την απόκτηση της Unbotify . , δήλωσε ότι η Adjust θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτοματοποίηση και συνάθροιση – μια περιοχή στην οποία πραγματοποίησε μια ακόμη πρόσφατη εξαγορά, ήτοι η εταιρεία συγκέντρωσης δεδομένων Acquired.io .

"Δίνουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να να απαλλαγούμε από τα επαναλαμβανόμενα και βαρετά καθήκοντα και πραγματικά να τα επικεντρωθούμε στις θεραπείες που οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί – αυτό είναι η δημιουργικότητα ", δήλωσε ο Henschel.

η εταιρεία (η οποία έχει ήδη 350 υπαλλήλους σε 15 γραφεία παγκοσμίως) θα συνεχίσει να επενδύει στην εξυπηρέτηση πελατών και τη γεωγραφική επέκταση, ιδίως στην Ασία.

Μιλώντας για εξαγορές, η Adjust αναφέρει ότι είναι επίσης συνεργάτης με την ιαπωνική αγορά g agency Adways και απέκτησε το εργαλείο ανάθεσης του Adways, PartyTrack. Φυσικά, μπορεί να υποθέσετε ότι αυτό το νέο κεφάλαιο σημαίνει ακόμα περισσότερες συμφωνίες στις εργασίες, αλλά ο Henschel είπε: "Οι εξαγορές είναι πάντα δύσκολες – είναι δύσκολο να βρεθούν οι σωστές εταιρείες και ακόμη πιο δύσκολο να ενσωματωθούν."

λέει, είναι ανοικτός για την απόκτηση περισσότερων εταιρειών, αλλά είπε: "Δεν έχουμε σχέδια τώρα."

Ο νέος αυτός γύρος φέρνει τη συνολική χρηματοδότηση της Adjust σε 250 εκατομμύρια δολάρια. Το 1969002 "Η προσαρμογή έφτασε την κερδοφορία μόλις τρία χρόνια μετά τη δημιουργία της και έχει δει έκτακτη ανάπτυξη από τότε", δήλωσε ο Yann du Rusquec του Eurazeo Growth σε μια δήλωση . "Η εταιρεία βρίσκεται σε ιδανική θέση για να επεκτείνει περαιτέρω το προϊόν και το αποτύπωμα της καθ 'όλη τη διάρκεια του 2019 και μετά, εδραιώνοντας τη θέση της ως έναν από τους πιο επιτυχημένους παγκόσμιους πρωτοπόρους τεχνολογίας που θα βγει από την Ευρώπη"

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.