Οι πελάτες της Walmart JetBlack για υπηρεσίες προσωπικής ψύξης δαπανούν $ 1500 ανά μήνα

Οι πελάτες της Walmart JetBlack για υπηρεσίες προσωπικής ψύξης δαπανούν $ 1500 ανά μήνα


Ένα χρόνο μετά το η υπηρεσία προσωπικών αγορών της Walmart ξεκίνησε στη Νέα Υόρκη, ο λιανοπωλητής αναφέρει ότι τα δύο τρίτα των πελατών ασχολούνται με την υπηρεσία σε εβδομαδιαία βάση 1.500 δολάρια το μήνα σε αγορές JetBlack. Για να είμαστε σαφείς, αυτό δεν σημαίνει ότι οι πελάτες αγοράζουν μόνο προϊόντα από τη Walmart ή τις θυγατρικές της όπως το Jet.com – JetBlack είναι μια αυτόνομη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που επωφελείται από την Walmart και θα παραδώσει προϊόντα και από άλλους εμπόρους λιανικής πώλησης

Στην πραγματικότητα, τα μόνα πράγματα που δεν θα παραδώσει είναι τα φρέσκα παντοπωλεία, το οινόπνευμα, τα προϊόντα που σχετίζονται με την CBD, ο καπνός, τα φάρμακα και οι φακοί συνταγών.

Η επερχόμενη "εκκίνηση", όπως λέγεται, είναι πείραμα τύπου θυρωρού το εμπόριο με συνομιλίες όπου οι πελάτες ζητούν κείμενα, στη συνέχεια λαμβάνουν συστάσεις προϊόντων από την Walmart, τη Jet.com και άλλους τοπικούς λιανοπωλητές. Η υπηρεσία κοστίζει 50 δολάρια το μήνα, καθιστώντας το ακριβότερο από το Amazon Prime, αλλά πιο προσιτό από τις υπηρεσίες θυρωρού υψηλής τεχνολογίας όπως το Hello Alfred και το Magic πριν από το ντεμπούτο της JetBlack

Η Walmart αναφέρει ότι η υπηρεσία απευθύνεται σε πολυάσχολους, αστικούς γονείς που αναζητούν πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να ψωνίσουν συνδυάζοντας την ευκολία των ηλεκτρονικών αγορών με την έμπειρη προσοχή ενός προσωπικού βοηθού

JetBlack, που ιδρύθηκε από το Η Jenny Fleiss η οποία προηγουμένως συνέστησε την ενοικίαση του διαδρόμου, αποτελεί μέρος της εκκολαπτηρίου της Αρ. 8. Η Walmart ανέφερε τον Σεπτέμβριο του 2018 – λίγους μόνο μήνες μετά την εκτόξευση – ότι τα μέλη της JetBlack ξοδεύουν κατά μέσο όρο 300 δολάρια την εβδομάδα για προϊόντα, επειδή η ευκολία της υπηρεσίας ενθαρρύνει πιο συχνές αγορές The Wall Street Journal . Ο μέσος αγοραστής ήταν αγοράζοντας περισσότερα από 10 τεμάχια την εβδομάδα από τον Μάρτιο του 2019, αλλά η εταιρεία αρνήθηκε να πει πόσα προϊόντα ήταν προϊόντα της Walmart

Η Walmart δεν είπε πολλά περισσότερα για το JetBlack σήμερα τη συνάντηση των μετόχων της – μόνο οι νέες μετρήσεις που σχετίζονται με την αύξηση του μέσου όρου δαπανών και εμπλοκής

Οι πελάτες την αγαπούν απόλυτα ", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ηλεκτρονικού εμπορίου της Walmart, Marc Lore, ενώ συσχετίζει αρκετές ενημερώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με το πλήθος

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.