Η Depop, μια κοινωνική εφαρμογή που στοχεύει χιλιάδες και αγοραστές Gen Z, τσάντες 62 εκατομμύρια δολάρια, περνάει χρήστες 13M

Η Depop, μια κοινωνική εφαρμογή που στοχεύει χιλιάδες και αγοραστές Gen Z, τσάντες 62 εκατομμύρια δολάρια, περνάει χρήστες 13M


Η αυξανόμενη δημοτικότητα του παγκόσμιου εμπορίου – που πωλούν στους πελάτες όπου και αν τυχαίνει να ξοδεύουν χρόνο σε απευθείας σύνδεση – έχει δημιουργήσει έναν στρατό εργαλείων αγορών και πλατφορμών που δίνουν στους παλιούς ιστότοπους λιανικής πώλησης και αγορές ευκαιρίες για τα χρήματά τους. Τώρα, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες από αυτές ανακοινώνει ένα εντυπωσιακό γύρο χρηματοδότησης για να παραμείνει στην τάση και να συνεχίσει την οικοδόμηση της επιχείρησής της.

Το Depop μια εκκίνηση στο Λονδίνο που έχει χτίσει μια εφαρμογή για τα άτομα να ταχυδρομήσουν και να πουλήσουν (και κυρίως μεταπωλούν) αντικείμενα σε ομάδες οπαδών μέσω των δικών της και των τρίτων κοινωνικών feeds, έκλεισε ένα γύρο Σειρά C ύψους 62 εκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής τον Γενικό Ατλαντικό. Οι προηγούμενοι επενδυτές συμμετείχαν επίσης οι HV Holtzbrinck Ventures, Balderton Capital, Creandum, Octopus Ventures, TempoCap και Sebastian Siemiatkowski, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της σουηδικής εταιρείας πληρωμών Klarna

Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί σε μερικές περιοχές. Πρώτον, για να συνεχίσει να αναπτύσσεται η τεχνολογία εκκίνησης – η δημιουργία περισσότερων συστάσεων και αλγορίθμων ανίχνευσης εικόνας είναι ένα επίκεντρο.

Και δεύτερον, να διευρυνθεί στις Η.Π.Α., η οποία η CEO Maria Raga είπε ότι είναι στο δρόμο της να είναι (19659005) μεγαλύτερη αγορά, με 5 εκατομμύρια χρήστες σήμερα και προβλέψεις που φτάνουν τα 15 εκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια.

Αυτό συμβαίνει παρά τον έντονο ανταγωνισμό από άλλες πλατφόρμες πώλησης από ομοτίμους όπως οι Vinted, Poshmark και οι κοινωνικές πλατφόρμες που έχουν (19459005), μια άλλη πλατφόρμα πωλήσεων μεταχειρισμένων ενδυμάτων, εκτιμά ότι η συνολική αγορά μεταπώλησης αναμένεται να φθάσει στα επίπεδα της αγοράς. περισσότερο από το διπλάσιο της αξίας των 51 δισεκατομμυρίων δολαρίων από 24 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια, αντιπροσωπεύοντας το 10% της λιανικής αγοράς

Πριν από αυτό, η Depop είχε αυξήσει λίγο λιγότερο από 40 εκατομμύρια δολάρια. Δεν αποκαλύπτει την αποτίμησή του παρά μόνο για να πει ότι είναι σίγουρα γύρω. "Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος", δήλωσε η Raga όταν την ρώτησα αυτή την εβδομάδα.

Η άνοδος του επιχειρηματία του υπνοδωματίου

Η χρηματοδότηση έρχεται με τακούνια έντονης ανάπτυξης και έντονης εστίασης για την εκκίνηση

Εάν η "κοινωνική ψώνια", "η πώληση σε ομάδες οπαδών" και η "χρήση κοινωνικών τροφών" (ή η επικεφαλίδα μου …) δεν το έδωσαν ήδη, το Depop απευθύνεται κυρίως σε καταναλωτές της χιλιετίας και της Gen Z. Η εταιρεία ανέφερε ότι περίπου το 90% των ενεργών χρηστών της είναι κάτω από την ηλικία των 26 ετών και στην εγχώρια αγορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο παρατηρείται τεράστια έλξη με το ένα τρίτο των εγγεγραμμένων στο Depop ηλικίας 16-24 ετών

. η αύξηση έχει συσχετιστεί με μερικές μεγάλες αλλαγές που η βιομηχανία της μόδας έχει υποστεί, δήλωσε ο Raga. "Η αποστολή μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τη βιομηχανία της μόδας με τον ίδιο τρόπο που έκανε και η Spotify με τη μουσική ή η Airbnb με τα καταλύματα ταξιδιού", δήλωσε

"Ο κόσμος της μόδας δεν έχει καταλάβει πραγματικά" πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα το καταναλωτικό τέλος, συνέχισε, επικαλούμενη τις ανησυχίες για την αειφορία (και συγκεκριμένα τα απόβλητα στη βιομηχανία της μόδας), πώς οι τάσεις που τίθενται σήμερα (που δεν υπαγορεύονται πλέον από τα εμπορικά σήματα αλλά από τους ιδιώτες) και πως οτιδήποτε μπορεί να πουληθεί από οποιονδήποτε, όχι μόνο από ένα κατάστημα στο εμπορικό κέντρο, ή μέσω ενός γνωστού ιστότοπου εμπορικού σήματος. "Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση μόδας από την κρεβατοκάμαρά σας", πρόσθεσε.

Για αυτή την γενιά επιχειρηματιών υπνοδωματίων, οι κοινωνικές εφαρμογές δεν είναι επιλογή, αλλά απλά η βάση και η πηγή της ηλεκτρονικής τους δέσμευσης. Το Depop σημειώνει ότι ο μέσος καθημερινός χρήστης ανοίγει την εφαρμογή "αρκετές φορές την ημέρα" τόσο για να περιηγηθεί στα πράγματα, να ελέγξει αυτά που ακολουθούν, για επαφές μηνυμάτων και να σχολιάσει αντικείμενα και φυσικά για να αγοράσει και να πουλήσει. Κατά μέσο όρο, οι χρήστες Depop ακολουθούν συλλογικά και αλληλοενημερώνονται 85 εκατομμύρια φορές το μήνα

Αυτή η ταχεία απορρόφηση και η ισχυρή χρήση της υπηρεσίας την οδήγησε σε 13 εκατομμύρια χρήστες, με ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων κατά 100% λίγα χρόνια, και η αξία των αγαθών πάνω από 500 εκατομμύρια δολάρια από την έναρξη. (Το Depop παίρνει μια περικοπή 10%, η οποία θα ανέλθει σε συνολικά έσοδα περίπου 50 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο.)

Όταν γράψαμε αρχικά για το Depop το 2015 ακόμη και πριν από αυτό ), η εκκίνηση και η εφαρμογή αποσκοπούσαν πρωτίστως να παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα γρήγορης αποτύπωσης των δικών τους ρούχων και άλλων ήδη χρησιμοποιημένων αντικειμένων για να τα διαθέσουν προς πώληση. εφαρμογές εμπνευσμένες από ψύλλους που εμφανίστηκαν την εποχή εκείνη. (Έχει επίσης μια μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα χρηστών, η οποία επεκτείνεται στα μέσα της δεκαετίας του '30.)

Γρήγορα τα επόμενα χρόνια και η ανάπτυξη του Depop ενισχύθηκε από μια εντελώς διαφορετική τάση: την εμφάνιση ανθρώπων που καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες αγοράστε περιορισμένες εκδόσεις συλλεκτικών, ή μόλις τώρα πολύ ζεστών, αντικειμένων και στη συνέχεια μεταπωλούν τους σε άλλους ενθουσιώδες. Τα προϊόντα ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν ελαφρώς, αλλά συνηθέστερα ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκαν και ενδέχεται να περιλαμβάνουν σπορ αθλητικά παπούτσια περιορισμένης έκδοσης, ακριβά μπλουζάκια που κυκλοφορούν σε "σταγόνες" από τα ίδια τα εμπορικά σήματα ή αντικείμενα από εφάπαξ συλλογές καψουλών

. ένας τρόπος εκτροπής με τη μετατόπιση των αχρησιμοποίητων αντικειμένων της δικής σας, αλλά έχει γίνει μια πιο σοβαρή προσπάθεια για μερικούς. Η Raga σημειώνει ότι οι κορυφαίοι πωλητές του Depop είναι γνωστοί για να καθαρίσουν $ 100.000 ετησίως. «Είναι μια πραγματική δουλειά γι 'αυτούς», είπε.

Και η Depop εξακολουθεί να πωλεί και άλλα είδη αγαθών. Αυτές οι θήκες τηλεφωνικών πιατών, για παράδειγμα, έχουν δει μια τεράστια ποσότητα έλξης στο Twitter καθώς και στην ίδια την εφαρμογή την περασμένη εβδομάδα:

Μαζί με τη δική του εφαρμογή και το περιεχόμενο που μοιράζονται από εκεί σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, η Depop επεκτείνει την προσέγγιση omnichannel με μια επιλογή φυσικών καταστημάτων, για να παρουσιάσει επιλεγμένα στοιχεία.

Η εκκίνηση έχει μέχρι στιγμής λάβει μια πολύ ελαφριά προσέγγιση των πολλών περιπλοκών που μπορούν να έρθουν με την εκτέλεση ενός e – μια πολυτέλεια που έρχεται σε αυτό, εν μέρει επειδή οι πωλητές και οι αγοραστές της είναι όλοι άτομα, κυρίως νεαρά άτομα, και, στηριζόμενα στην κοινωνική πλευρά, την προσδοκία ότι οι άνθρωποι θα αυτο-αστυνομεύονται και θα κάνουν το ένα το άλλο ή λιγότερο κινδυνεύει να αποκαλείται δημοσίως και να χάνει λεωφορείο

Στον τομέα της ναυτιλίας, οι αγοραστές γενικά δεν φαίνεται να έχουν τη δυνατότητα να μετακομίσουν, ή τουλάχιστον να συμπληρωθούν με περισσότερη διάρθρωση

. αναμένουν το ίδιο είδος επαγγελματιών παρακολούθησης αποστολών ή επαγγελματιών παράδοσης που εμφανίζονται στις πόρτες τους. Οι πωλητές χειρίζονται όλες τις αποστολές οι ίδιοι, γεγονός που μερικές φορές σημαίνει ότι αν ο αγοραστής και ο πωλητής βρίσκονται στην ίδια πόλη, η παράδοση σε πρόσωπο ενός αντικειμένου δεν είναι εντελώς άγνωστη. Η Raga σημειώνει ότι στις ΗΠΑ η εταιρεία έχει εισάγει τουλάχιστον προπληρωμένους φακέλους για να βοηθήσει με τις επιστροφές (όχι στο Ηνωμένο Βασίλειο).

Οι πληρωμές έρχονται μέσω του PayPal, χωρίς άλλες εναλλακτικές λύσεις στη στιγμή. Η αποκοπή της Depop κατά 10% στις συναλλαγές είναι επιπλέον των τελών της PayPal. Αλλά το να έχει ο ιδρυτής του Klarna ως υποστηρικτής θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για άλλες μεθόδους πληρωμής σύντομα

Ένας τομέας όπου η Depop προσπαθεί να επικεντρωθεί περισσότερο στο πώς οι δραστηριότητές της ευθυγραμμίζονται με τους νόμους και τους κανονισμούς

Για παράδειγμα , αυτή τη στιγμή προτίθεται να αναζητά και να αναλαμβάνει θέσεις που προσφέρουν πλαστά ή άλλα παράνομα αγαθά στην πλατφόρμα, αλλά βασίζεται επίσης σε άτομα ή μάρκες που τις αναφέρουν. (Μέρος της επένδυσης τεχνολογίας στην ανίχνευση εικόνων θα είναι να συμβάλει στη βελτίωση των πιο αυτοματοποιημένων αλγορίθμων, ώστε να επιταχυνθεί ο ρυθμός κατάργησης των παράνομων αντικειμένων.)

Στη συνέχεια, υπάρχει το θέμα του φόρου. Εάν οι κορυφαίοι πωλητές εκκαθαρίζουν 100.000 δολάρια ετησίως, υπάρχουν φόροι που θα πρέπει να καταβληθούν. Η Raga δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή παραδίδεται στους πωλητές για να διαχειριστούν τον εαυτό τους. Η Depop στέλνει προειδοποιήσεις στους πωλητές, αλλά οι έμποροι εξακολουθούν να έχουν την ευθύνη να οργανώνουν φόρους επί των πωλήσεων και άλλες τέτοιες επιβαρύνσεις.

"Είμαστε πολύ κοντά στους κορυφαίους πωλητές μας", δήλωσε ο Raga. "Είμαστε σε επαφή σε καθημερινή βάση και ενημερώνουμε για το τι έχουν να κάνουν . Αλλά αν δεν το κάνουν, είναι ευθύνη τους ».

Ενώ υπάρχει πολύ περισσότερη ανάπτυξη, ο πυρήνας του προϊόντος, η προσέγγιση που ακολουθεί το Depop και η μέχρι στιγμής επιτυχία του ήταν ο συνδυασμός που κέρδισε

"Η τεχνολογία συνεχίζει να μεταμορφώνει το τοπίο λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο και είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που επενδύουμε στο Depop, καθώς φαίνεται να αποτυπώνει την τεράστια ευκαιρία μπροστά της", δήλωσε ο Melis Kahya, Γενικός Διευθυντής Καταναλωτή Ατλαντικού για EMEA, σε μια δήλωση. "Σε σύντομο χρονικό διάστημα η ομάδα έχει αναπτύξει μια πραγματικά διαφοροποιημένη πλατφόρμα και προσφορά σε παγκόσμιο επίπεδο για την επόμενη γενιά επιχειρηματιών και καταναλωτών μόδας. Η οργανική ανάπτυξη που δημιουργήθηκε τα τελευταία χρόνια είναι μια απόδειξη της επίδρασης που έχουν και προσβλέπουμε στην συνεργασία με την ομάδα για να επιταχύνουμε περαιτέρω την επιχείρηση. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.