Το Uber τρώει το Uber Eats, ενσωματώνοντάς το στην κύρια εφαρμογή

Το Uber τρώει το Uber Eats, ενσωματώνοντάς το στην κύρια εφαρμογή


Η καλύτερη ελπίδα του Uber για να νικήσει όλους τους ανταγωνιστές του για την κοινή χρήση και την παράδοση τροφίμων είναι ότι και οι δύο. Μέσω διασταυρούμενης προώθησης, μπορεί να συνδυάσει δραστηριότητες που οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν μόνο μερικές φορές την εβδομάδα ή το μήνα σε ένα προϊόν που ανοίγουν καθημερινά.

Η CEO της Uber, Dara Khosrowshahi, δήλωσε κρυφά για την πρώτη κλήση της εταιρείας τον περασμένο μήνα ότι " αρχίζουμε να πειραματίζουμε με τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αναβαθμίσουμε τους πελάτες μας στο να διαπραγματευόμαστε με τρόπους που – όπως ξέρετε, είναι σαφές – δεν είναι ενοχλητικό. . . Θα σας πω ότι είμαστε πολύ, πολύ νωρίς στα στάδια της εξερεύνησης των πολλών και πολλών τρόπων με τους οποίους η επιχείρησή μας με το Ride μπορεί να βοηθήσει να συνεχίσουμε να χτίζουμε την επιχείρηση Eats και αντίστροφα. . . Δεν θέλω να δώσω πάρα πολύ. "

Ωστόσο, η TechCrunch έχει ανακαλύψει ότι συγκεκριμένα, ο Uber αρχίζει να κάνει μια προβολή του Uber Eats . Ένας τεχνικός στη Βοστώνη μας μύριζε πρώτα στο χαρακτηριστικό γνώρισμα και τώρα η Uber επιβεβαιώνει ότι συγχωνεύει μια πλήρως λειτουργική διαδικτυακή έκδοση του Uber Eats με το προϊόν του. Η Uber άρχισε να κυκλοφορεί αθόρυβα ένα πιλοτικό πρόγραμμα της συγχωνευμένης εφαρμογής στα τέλη Απριλίου. Η εφαρμογή Uber Eats θα παραμείνει διαθέσιμη ως αυτόνομη εφαρμογή

Η κίνηση αυτή θα μπορούσε να δώσει στην Uber μια πετυχημένη απόκτηση πελάτη και άκρη συγκράτησης σε ανταγωνιστές ενός προϊόντος, όπως το Lyft ή το DoorDash, ενώ παράλληλα θα βοηθούσε να συμβαδίζει με τους συνεργάτες πολλών προϊόντων όπως οι Careem και Bolt η οποία πρόσφατα πρόσθεσε την παράδοση τροφίμων) και ο μεγαλύτερος παγκόσμιος εχθρός του Didi από την Κίνα, ο οποίος μόλις κυκλοφόρησε την παράδοση τροφίμων στο οχυρό Uber του Μεξικού. Ο συνδυασμός της λειτουργικότητας σημαίνει ότι οι πελάτες της Uber μπορούν να δουν μια διαφήμιση για το Eats και να το δοκιμάσουν αμέσως χωρίς να κατεβάσουν μια νέα εφαρμογή, καθώς οι κοιλιές τους σβήνουν. Θα μπορούσε επίσης να πάρει το 50% των πελατών της Eats που δεν πηγαίνουν στο Ubers για να το δοκιμάσουν για τη μεταφορά

"Έχουμε ξεκινήσει έναν νέο τρόπο να παραγγείλετε Eats απευθείας στην εφαρμογή Uber στο Android (εμείς "Έχω πειραματιστεί ήδη στο iOS", λέει ένας εκπρόσωπος της Uber. "Αυτή η διασταυρούμενη προβολή δίνει στους αναβάτες που είναι νέοι στο Eats έναν απρόσκοπτο τρόπο να παραγγείλουν ένα γεύμα μέσω διαδικτυακής προβολής αντί να ανοίξουν το App Store για λήψη."

Η συγχωνευμένη εφαρμογή είναι τώρα διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του iOS σε πόλεις όπου η Uber δεν προσφέρει ποδήλατα και σκούτερ που ήδη γεμίζουν τη διασύνδεση της εφαρμογής υπηρεσίας αυτοκινήτων όπως SF, LA και NYC. Η έκδοση Android διατίθεται στο 17% των αναβατών στις άλλες 500 αγορές της Uber Eats, με στόχο το σύντομο διαφημιστικό εργαλείο να είναι διαθέσιμο σε όλους τους αναβάτες έξω από τις πόλεις μικρο-κινητικότητας

. "Πιστεύουμε ότι το μοντέλο της πλατφόρμας μας επιτρέπει να αποκτήσουμε , να εμπλακούν και να διατηρήσουν τους πελάτες με το κόστος, καθώς και την αποτελεσματικότητα και την αποτελεσματικότητα πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων μας, συνήθως μονολινικών ανταγωνιστών "Khosrowshahi είπε σχετικά με την κλήση κέρδη. "Αυτό που βρήκαμε είναι ότι με το Rides and Eats. . . βλέπουμε νωρίς το σήμα, όπου ουσιαστικά μπορείς να έχεις πολύ λίγα αν κανιβιλοποίηση ενός Ride και να ρίξεις μια σημαντική ποσότητα δυνητικής ζήτησης στην πλευρά του Eats. "

Ο Διευθύνων Σύμβουλος ανέφερε επίσης προγράμματα πίστης και συνδρομής Uber είναι ζωτικής σημασίας για την πολλαπλή προώθηση. Το Uber Rewards που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο κερδίζει πόντους χρηστών τόσο για τις βόλτες όσο και για τις παραγγελίες τροφίμων, ενώ οι υψηλότερες βαθμίδες ανταμοιβής βαθμολογούν τους χρήστες δωρεάν με τις παραδόσεις που τρώνε για την ευκολία. Και τον περασμένο μήνα, η TechCrunch έσπασε την είδηση ​​του πρωτοτύπου Uber $ 9.99 Η συνδρομή Uber Eats Pass που προσφέρει απεριόριστες δωρεάν παραδόσεις Eats

"Πραγματικά αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να αυξήσουμε σημαντικά το ποσοστό των MAPCs μας [monthly active platform consumers] που χρησιμοποιούν και τα δύο προϊόντα [ride-hailing and Eats] και όταν βλέπουμε πελάτες που χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα προϊόντα, η δέσμευσή τους στην πλατφόρμα υπερδιπλασιάζεται ", κατέληξε ο Khosrowshahi στην πρόσκληση. "Έτσι, όχι μόνο αυξάνεται η δέσμευση με την Uber, αλλά αυξάνεται και η δέσμευση με τα μεμονωμένα προϊόντα μας, έτσι είναι μια νίκη, νίκη, νίκη."

Η αγορά της Uber είναι θέμα της αξίας της ζωής. Εάν μπορεί να κλειδώσει τους χρήστες τώρα, θα μπορούσε να κερδίσει μια περιουσία από αυτές τις επόμενες δεκαετίες. Αυτός είναι ο λόγος που ξοδεύει τόσο πολύ για το μάρκετινγκ και την επέκταση τώρα ακόμα κι αν σημαίνει να αυξήσει τις απώλειες κερδών. Αλλά το καλύτερο (και φθηνότερο) κανάλι μάρκετίνγκ του είναι πιθανό να προωθηθεί μέσω των εφαρμογών που έχουν ήδη εγκατασταθεί.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.