Το Supercross θα κάνει το πρώτο ντεμπούτο του στην τάξη EV και θα ξεκινήσει την ψηφιακή εκκίνηση

Το Supercross θα κάνει το πρώτο ντεμπούτο του στην τάξη EV και θα ξεκινήσει την ψηφιακή εκκίνηση


Το Supercross θα προσθέσει το e-motos και περισσότερη ψηφιοποίηση στο franchise του (με τη βοήθεια νεοσύστατων εταιρειών) στο εγγύς μέλλον, σύμφωνα με τον Διευθυντή Επιχειρήσεων David Prater

(19659002) Αυτό το φθινόπωρο η Supercross θέλει να ξεκινήσει την πρώτη της τάξη EV ξεκινώντας από τους πρώτους πρώτους προσαρμογείς: παιδιά ηλικίας επτά έως οκτώ ετών

Η σειρά σχεδιάζει να μετατρέψει το πρόγραμμα Junior Racing που χρηματοδοτείται από τον κατασκευαστή KTM, από αέριο σε ηλεκτρικό.

"Έχουν εργαστεί σε μια ηλεκτρική 50cc ισοδύναμη μοτοσικλέτα ο στόχος είναι να ξεκινήσει αυτός τον Οκτώβριο ", ανέφερε ο Prater στην TechCrunch. "Δεν έχουμε ακόμα εκατό τοις εκατό, αλλά είναι αρκετά κοντά και είμαστε … θα κάνουμε αγώνα για το ηλεκτρικό KTM τον Οκτώβριο στο Monster Energy Cup.

KTM Η Βόρεια Αμερική δεν θα σχολιάσει την προσθήκη των ΗΨ στην κατώτερη κατηγορία Supercross. Ο κατασκευαστής της μοτοσικλέτας με έδρα την Αυστρία κυκλοφόρησε το ηλεκτρικό του ντεμπούτο στις ΗΠΑ το 2018 – την ηλεκτρονική μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου Freeride E-XC . Αυτό έκανε την KTM την πρώτη από τις μεγάλες εταιρείες αερίου να προσφέρει μια ηλεκτρονική μοτοσικλέτα παραγωγής στις ΗΠΑ

Η KTM παρουσίασε την ηλεκτρική junior μοτοσικλέτα SX-E 5 (19459007] 50cc λέγοντας σε μια έκδοση ότι θα διανύσει 25 λεπτά σε 2 ώρες και θα είναι "διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες της Βόρειας Αμερικής το φθινόπωρο του 2019 ."

Αυτή θα είναι η μοτοσυκλέτα (19459006) Το πρόγραμμα αυτό είναι ενσωματωμένο στη σειρά Supercross και επιτρέπει σε 7 και 8 χρονών κορίτσια και αγόρια να αγωνιστούν (19659002)

Σχετικά με την αλλαγή των juniors σε e-motos, "Είναι πραγματικά συναρπαστικό και νομίζω ότι η στρατηγική είναι να ξεκινήσουμε με τα μικρά ποδήλατο, βάλτε τα παιδιά σε ηλεκτρικά ποδήλατα και μεγαλώνετε από εκεί, "Prat Supercross

Ο συνδυασμός των ΗΨ και της νεολαίας θα μπορούσε να μετατραπεί σε μια ευρύτερη στρατηγική των καθιερωμένων εταιρειών και των e-moto ξεκινήσεων για να αναζωογονήσουν το ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες σε μια νέα γενιά

Η αμερικανική μοτοσικλέτα

Οι νεοσύστατες εταιρείες ηλεκτρονικής μοτοσυκλέτας, όπως το Zero, εργάστηκαν για να παράγουν μοντέλα που κλείνουν τα κενά στην τιμή, την απόσταση, τους χρόνους φόρτισης και τις επιδόσεις με μοτοσικλέτες αερίου και προσελκύουν ένα νεώτερο, τεχνολογικά κατανοητό τμήμα της αγοράς. 19659014] Κανένας από τους μεγάλους κατασκευαστές ονομάτων – Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW – δεν έχει προσφέρει μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα δρόμου παραγωγής στις ΗΠΑ KTM's Freeride E- XC δεν είναι δρόμο-νόμιμο).

Η Harley Davidson θα εισέλθει στην αγορά αυτό το καλοκαίρι με το LiveWire. Η HD έχει επίσης επισημάνει ότι σχεδιάζει έναν πλήρη ηλεκτρικό άξονα, με πρόσθετες ηλεκτρονικές μοτοσικλέτες στον αγωγό, καθώς και ηλεκτρονικά ποδήλατα και σκούτερ. Η εταιρεία Milwaukee απέκτησε τα παιδιά τον κατασκευαστή ηλεκτρικών ποδηλάτων StaCyc τον Μάρτιο

Το επερχόμενο ηλεκτρικό πρόγραμμα του Supercross με την KTM είναι σημαντικό ότι θα είναι ένα από τα λίγα μαθήματα ηλεκτρικών μοτοσικλετών στις ΗΠΑ,

Η αμερικανική Ένωση Μοτοσυκλετιστών, πρωτοπόρος διοργανωτής του μοτοσικλετιστικού διαγωνισμού στη χώρα, επιτρέπει στο e-motos να ανταγωνιστεί σε δοκιμές και επίπεδη σύμφωνα με την AMA off (19659002) Ένας από τους ξεχωριστούς οίκους του e-moto που ειδικεύονται στην off-road, η Alta, είχε ξεκινήσει να βρει έναν τρόπο να ανταγωνιστεί με τα αεροπορικά ποδήλατα στο Supercross και στο motocross, αλλά το χρεοκόπησε πριν φτάσει εκεί .

Ως άθλημα, το Supercross θα δημιουργήσει ένα μεγάλο χώρο για τη νέα ηλεκτρική τάξη των νέων. Η έδρα της Feld Entertainment έχει μια αεροπορική εταιρική σχέση με το NBCSN και αξιώνει τον τίτλο του ταχύτερα αναπτυσσόμενου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Αμερικής – τον οποίο ο Π Prater ποσοτικοποιήθηκε από την αύξηση της συμμετοχής σε αγώνες και εκπομπές κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών

Για τους ημιτελικούς της σεζόν στο στάδιο MetLife, 61.247 οπαδοί κατέβηκαν για να παρακολουθήσουν τον τελικό τίτλο του Supercross champion Cooper Web για τον τίτλο κλάσης των 450cc

Εκτός από την προσθήκη της junior e-moto class , Το Supercross θέλει να ψηφιοποιήσει περαιτέρω προς την κατεύθυνση της μεγαλύτερης αλληλεπίδρασης των ανεμιστήρων, σχάρες και θεατές εκτός των ΗΠΑ

"Είμαστε ένα νεαρό άθλημα με ένα νέο demo, ώστε πάντα θέλουμε να πιέζουμε το άκρο η ψηφιακή πλευρά ", ανέφερε.

Περιλαμβάνει τη σύγκριση για βέλτιστες πρακτικές. "Έχουμε εξετάσει το NASCAR, το NFL, και το NBA και τι έκαναν με τα ηλεκτρονικά αθλήματα και τα τυχερά παιχνίδια και χρησιμοποιώντας αυτά για να αυξήσουν τη διεθνή έκκλησή τους."

Η NASCAR ξεκίνησε τη δική της εφαρμογή – Το NASCAR Mobile – το 2013, όπου οι οπαδοί μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανές εκπομπές, να παρακολουθήσουν ζωντανά αγώνες αγώνων και βίντεο από αγώνες αυτοκινήτου

Το Supercross θα διερευνήσει παρόμοιες ψηφιακές επιλογές, VR λειτουργίες, ενώ επιδιώκουν εταιρικές σχέσεις (μεταξύ των οποίων και με νεοσύστατες εταιρίες) για να συνδέσουν τους οπαδούς με την κούρσα, σύμφωνα με το Prater

"Ψάχνουμε για διάφορες δυνατότητες, αλλά νομίζω ότι το επόμενο βήμα είναι μια εφαρμογή που οι άνθρωποι μπορούν να έχουν σε μια " Το άθλημα λειτουργεί ήδη με μία εκκίνηση, LitPro που θα μπορούσε να αποτελέσει παράγοντα μελλοντικής κινητής πλατφόρμας. Η επιχείρηση της Νότιας Καλιφόρνιας δημιουργεί υλικό και λογισμικό που χρησιμοποιούν οι αναβάτες Supercross για την παρακολούθηση της δυναμικής των μοτοσικλετών, των βιομετρικών και των lap-performances

Υπάρχει ακόμα το ερώτημα εάν ή πότε το Supercross θα μπορούσε να μετατρέψει περισσότερες από τις συνολικές αγωνιστικές του σε e

Ενώ παρευρέθηκα σε ένα γήπεδο ακόμη και την άνοιξη, αρκετοί μεγάλοι οπαδοί μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να φανταστούν να προτιμούν το e-supercross στο βρυχηθμό των μηχανών αερίου των 22, 93 decibel που αναβοσβήνουν σε όλο το στάδιο. γιατί η Supercross και η KTM πηγαίνουν όλο ηλεκτρικά με παιδιά ηλικίας 7 έως 9 ετών.

Μέχρι να είναι έφηβοι, οι ηλεκτρονικές μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να είναι όσα έχουν αγωνιστεί ή να γνωρίσουν, οδηγώντας σε διαφορετικές προτιμήσεις από τους φίλους που αγαπούν το φυσικό αέριο του σήμερα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.