Νέα παγκόσμια τάξη οικοσυστημάτων της Apple και οικονομία της ιδιωτικής ζωής

Νέα παγκόσμια τάξη οικοσυστημάτων της Apple και οικονομία της ιδιωτικής ζωής


Η Apple ανακοινώνει νέα προϊόντα στο ετήσιο συνέδριο Worldwide Developers Conference στο Σαν Χοσέ, καθώς και σε νέους κανόνες του δρόμου για τους συνεργάτες οικοσυστημάτων της . Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να μεταβάλουν θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται και αποτιμούν τον έλεγχο των δεδομένων που παράγουν με τη χρήση των συσκευών τους και ότι η μετατόπιση μπορεί να αλλάξει το τοπίο για τον τρόπο αγοράς, κατανάλωσης και πώλησης των υπηρεσιών

. όπου αποδίδουμε αξία στα δεδομένα των ατόμων και ενδεχομένως αποζημιώνουμε άμεσα τον άνθρωπο για τη χρήση του. Αλλά άλλοι έχουν επίσης σωστά επισημάνει παρά μεμονωμένα, τα δεδομένα ενός μεμονωμένου ατόμου είναι ακριβώς χωρίς αξία, δεδομένου ότι μόνο αυτά τα δεδομένα αξίζουν οτιδήποτε στις εταιρείες που τη συγκομίζουν επί του παρόντος για να ενημερώσουν το μάρκετινγκ τους και να καθοδηγήσουν τις αποφάσεις τους για τα προϊόντα [19659003] Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους φαίνεται απίθανο ότι οποιαδήποτε από τις εταιρείες για τις οποίες τα δεδομένα χρήστη αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων ή μια κρίσιμη πτυχή του επιχειρηματικού τους μοντέλου θα μετατοπίζονταν σε ένα μοντέλο άμεσης αποζημίωσης από το οποίο είναι ότι είναι πιθανώς πολύ φθηνότερο, και σίγουρα πολύ πιο κλιμακωτό, για την οικοδόμηση προϊόντων που τους παρέχουν αξία χρήματος σε αντάλλαγμα αντί. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ιδιωτική ζωή δεν θα αποτελέσει κρίσιμο μοχλό στην οικονομία της πληροφορίας του επόμενου κύματος καινοτομίας και της ανάπτυξης τεχνολογικών προϊόντων

Κίνδυνοι ανά τιμολόγηση ανά ημερομηνία

Όπως αναφέρθηκε, οι μηχανικοί της άμεσης πώλησης των δεδομένων σας σε μια εταιρεία είναι προβληματικοί στην καλύτερη περίπτωση και είναι ανεφάρμοστο στο χειρότερο

. Ένα μεγάλο ζήτημα με αυτό είναι ότι σίγουρα πρέπει να υπάρξει όριο κλίμακας σε οποιοδήποτε προϊόν που πληρώνει συνδρομή. Σε έναν κόσμο όπου αυτή είναι όλο και περισσότερο μια προτιμώμενη μέθοδος για τις εταιρείες μέσων ενημέρωσης, την παράδοση τροφίμων και συσκευασμένων ειδών, και ακόμη και εναλλακτικές κυριότητας αυτοκινήτων, υπάρχει σαφώς ένα ανώτατο όριο για το πόσο μεγάλο μέρος του εισοδήματός τους είναι πρόθυμοι να δεσμεύσουν επαναλαμβανόμενες δαπάνες.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.